Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: manier om kleine maar zekere winst te pakken.

Dit topic is vooral bedoelt om mensen die weinig te besteden hebben een beetje te helpen om een kleine winst te maken. Hier komt ie: je begint met €10 en je zoekt elke dag twee keer een odd van rond de @1,25. als je hier een tientje op zet heb je dus €2,50 winst per bet en doe je dit 2 keer per dag heb je dus €5 winst per dag. €5 winst x +- 30 dagen = €150 winst per maand.
Ik heb dit systeem zelf 20dagen geprobeert en uiteindelijk had ik maar 1 bet van de 40 fout. ik heb dus ongeveer €90 verdient in die 20 dagen. Dit is (vind ik) een goede manier aangezien de odd van @1,25 heel laag is en dit (meestal) heel makkelijk te krijgen is. Je kunt 't ook proberen met nog lagere odds bijvoorbeeld @1,15 ( de kans op winnen is heel heel hoog maar de winst word wel lager) als je alles zou winnen dan zou je dus een winst van €90 per maand als je 2x per dag inzet.
Ik vind het zeker de moeite waard om het te proberen, want winst = winst
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvsupporter1
Country flagpsvsupporter1 in 30-04-2014 21:45 Hulp en advies
in 30-04-2014 21:45 Hulp en advies
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fail (n) (n) (n) (n) (n)
Genoeg bets die fout gaan..zelfs op 1.01 ;)
Dus dit "system" kan de prullenbak in :$
0 Vind ik leuk's
Ik heb het geprobeert en t lukte bij mij wel. Dusja..
0 Vind ik leuk's
Na een tijdje wordt dit toch lasting winstmakend te houden.
Naast dat het 'systeem' zelf misschien wel aardig kan werken, wordt je toch hongerig naar meer en ga je - zonder dat je het zelf misschien door hebt - steeds hogere odds/stakes spelen wat weer hogere risico's met zich meebrengt.
Elke dag uren de bookmakers afspeuren om 2 'zekere' 1.25 odds te zoeken en dan 150 euro per maand verdienen is ook niet direct bevredigend.
Maar ik moet misschien niet zeuren want ik won ook honderden euro's gewonnen met een gek systeem dat EIGENLIJK ook niet winstgevend zal zijn op lange termijn....ik hoop dat het werkt voor jou, maar ik ben bang dat het vroeg of laat toch helemaal fout gaat :-| :s
0 Vind ik leuk's
Ja klopt wat je zegt, maar ik bedoelde meer als je iemand hebt die weinig tr besteden hebt dan is diegene als blij me een winstvan €100 per maand en ik zelf vind het zoeken naar 1,20-1,25 odds eigenlijk geen tijdrovende bezigheid.
0 Vind ik leuk's
Tipsvoorwinst wat voor 'n systeem gebruikte jij dan?
0 Vind ik leuk's
Het vereist veel discipline en wat tijd, maar als je consequent je bets uitzoekt en je aan je eigen regels houdt, geloof ik best dat hier op lange termijn winst te behalen is
0 Vind ik leuk's
Ja rob je hebr gelijk. Je moet je houden aan een bepaalde odd. als je @1,20 pakt dan moet je hier ook zeker aan houden en je niet laten verleiden door een extra wedstrijdje die je weer een hogere odd brengt waardoor de kans op verliezen weer veel hoger is. DISCIPLINE VEREIST!
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook dat er wel wat te halen valt. Genoeg mensen die niet tevreden zijn met ~100 euro per maand, maar ach voor 100 euro kun je leuke dingen kopen. Maar er blijft zeker geluk bij kijken, hoe vaak heb ik niet in combi's meegemaakt dat het juist op die weddenschap van 1.15 of 1.20 fout ging. Het kan iedere keer fout gaan, en dan is de vraag of je iedere keer je tien euro wilt riskeren voor een relatief kleine winst.
Maar ik ga dit met het WK wel eens uitproberen, zien wat er uit komt.
0 Vind ik leuk's
hoihoi90:
Tipsvoorwinst wat voor 'n systeem gebruikte jij dan?

flatstake horse racing...maar dat terzijde...
Vergt zeker veel discipline, laten we hopen dat velen dat hebben!
0 Vind ik leuk's
Ik ga hier binnenkort weer mee beginnen. Ik hou jullie op de hoogte
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.