Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meten betrouwbaarheid strategie, hoe en welke tools?

Hallo allen,

Momenteel ben ik al 3 maanden een strategie aan het uittesten en so far so good.
De ene week maak ik een beetje verlies en de andere week maak ik dikke winst of een beetje winst.

Nu is voor mij de vraag of mijn strategie gewoon goed is of dat 3 maanden te kort is om er iets zinnigs over te zeggen.

Graag hoor ik hier ervaringen over :).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bavien
Country flagbavien in 23-11-2015 16:43 Hulp en advies
in 23-11-2015 16:43 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ligt niet aan de duur maar van het aantal weddenschappen. Je hebt een proportie bets die je wint op gemiddelde odds. Ik weet alleen niet of het wel correct is om zomaar met gemiddelde odds en gewonnen bets te rekenen, omdat de winstkansen per bet verschillend zijn.
0 Vind ik leuk's
bavien:
Hallo allen,

Momenteel ben ik al 3 maanden een strategie aan het uittesten en so far so good.
De ene week maak ik een beetje verlies en de andere week maak ik dikke winst of een beetje winst.

Nu is voor mij de vraag of mijn strategie gewoon goed is of dat 3 maanden te kort is om er iets zinnigs over te zeggen.

Graag hoor ik hier ervaringen over :).


Het gaat niet over het aantal maanden waarin je bets plaatst maar juist hoeveel bets jij met dit systeem plaatst.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ik hield het inderdaad nogal vaag. Hier een iets specifiekere uitleg.

Momenteel gaat het om 13 weken x 9 wedstrijden= 117 wedstrijden met allemaal dezelfde odd, namelijk 2.50.
Verder zet ik ook per wedstrijd hetzelfde bedrag in, namelijk 10euro.

Enkele weken maak ik een beetje verlies en de andere weken maak ik flinke winst of een beetje winst.
Na deze 117 wedstrijden sta ik op 150 euro winst.

0 Vind ik leuk's
Hier een handig artikel met een downloadlink voor een excel tool om uit te rekenen of je resultaten het gevolg zijn van "luck" of dat het aan je "skills" kan liggen: http://www.football-data.co.uk/blog/luck_skill_sports_betting.php
0 Vind ik leuk's
Volgens die tool zou ik in 87% van de gevallen een goede methode hebben en dus in 13% van de gevallen geluk hebben gehad.
Ik hoop in ieder geval dat ik het goed heb ingevuld.

Mijn vraag is ook meer bij welk aantal wedstrijden je pas kan spreken van een slimme strategie, en dus inderdaad geluk uit kan sluiten.
Uiteraard snap ik dat het betrouwbaarder word naarmate het gebaseerd is op meer wedstrijden, maar misschien is er een getal waarbij je kan zeggen of het betrouwbaar is.
0 Vind ik leuk's
Download die P-value tool (excel) maar eens en speel een beetje met de getallen. Dan zie je dat het afhangt van je resultaten en op welke manier je dit behaald hebt. Zo zie je dat je bij hogere gemiddelde odds meer bets nodig hebt om significant te zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.