Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: op beide teams inzetten.

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het denken hoe ik op lange termijn winst kan maken. En inmiddels ben ik op de goede weg, ben met 5 euro begonnen en zit nu op 61 euro.
wedstrijden waar beide winst quoteringen voor beide teams boven de 2.00 inzetten.
Vanavond is el clasico:
Op Unibet: RMA winst: 2.20 en Barca Winst: 3.20
ALS ik op beide teams 1 euro inzet:
1 x 2.20= 2.20 winst of 1 x 3.25 = 3.25.
Mijn inzet is dus in totaal 2euro. Mocht RMA winnen win ik 0.20eurocent en mocht Barca winnen dan win ik 1.25euro.
Ik weet dat er nog een kans bestaat dat er een gelijkspel optreedt maar als je dit systeem op lange termijn toepast maak je zeker winst.
Ik weet dat er een optie bestaat om double chances X te spelen ( Dus dat een van de 2 beide teams gaat winnen) maar dat keert veel minder uit dan als je het op deze manier doet.
Vooral tijdens het live betten zijn wedstrijden waar het gelijk staat in de 2de helft erg aantrekkelijk om te spelen.
Mijn vraag aan jullie is: Gebruikt iemand dit systeem ook? Want ik ben namelijk mijn hersenen aan het kraken, hoe ik een maximum inzet kan uitrekenen dat ik winstgevend blijf.
Want stel ik zet 10 euro op RMA: 10 x 2.20 = 22 en ik zet 10 euro op Barca: 10 x 3.25 = 32.50
Mijn inzet is dus in totaal 20euro. Mocht RMA winnen win ik 2eurocent en mocht Barca winnen dan win ik 12,50euro.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voor RMA meer krijg, natuurlijk meer inzetten.... maar wat is het maximum voordat k onder het break-even point kom?
Hopelijk is mijn verhaal duidelijk en begrijpen jullie wat mijn vraag is.
NOGMAALS ik weet dat er een kans bestaat dat het gelijkspel wordt maar op lange termijn is dit de manier.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrcashmoney
Country flagmrcashmoney in 23-03-2014 18:50 Hulp en advies
in 23-03-2014 18:50 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ga snel effe kijken bij betfair ... en lay de draw ;o) dan moet je maar 1x inzetten en heb je wellicht meer met minder moeite want over het algemeen liggen de odds daar wel lekker
tevens ... hoe lager de odd wordt (dichter bij het einde van de wedstrijd als de draw nog op het scorebord staat) des te meer je kan verdienen met het zelfde risico...
prematch een draw layen @ 3.20 met stake 10 kost je in dit voorbeel 22€ als het fout loopt en je kan dan 10 € verdienen
live 65' 1-1 score een draw layen @ 1.90 met stake 10 kost dan 9€ om 10 € te verdienen
live 85' 1-1 score een draw layen @ 1.33 met stake 10 kost dan nog 3.30 € om 10 te winnen ...
bekijk het dus zo ... nu moet jij als gek gaan rekenen om een comparable bet te hebben en zoveel hier en zoveel daar .... bij betfair klik je gewoon op de roze knop bij de draw, vult liability veld in ipv stake met het bedrag dat je maximaal WIL verliezen aan deze bet (in jouw voorbeeld 20€) en betfair bepaald dan hoeveel je moet staken op de bets en het gaat als vanzelf....
0 Vind ik leuk's
mrcashmoney:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het denken hoe ik op lange termijn winst kan maken. En inmiddels ben ik op de goede weg, ben met 5 euro begonnen en zit nu op 61 euro.
wedstrijden waar beide winst quoteringen voor beide teams boven de 2.00 inzetten.
Vanavond is el clasico:
Op Unibet: RMA winst: 2.20 en Barca Winst: 3.20
ALS ik op beide teams 1 euro inzet:
1 x 2.20= 2.20 winst of 1 x 3.25 = 3.25.
Mijn inzet is dus in totaal 2euro. Mocht RMA winnen win ik 0.20eurocent en mocht Barca winnen dan win ik 1.25euro.
Ik weet dat er nog een kans bestaat dat er een gelijkspel optreedt maar als je dit systeem op lange termijn toepast maak je zeker winst.
Ik weet dat er een optie bestaat om double chances X te spelen ( Dus dat een van de 2 beide teams gaat winnen) maar dat keert veel minder uit dan als je het op deze manier doet.
Vooral tijdens het live betten zijn wedstrijden waar het gelijk staat in de 2de helft erg aantrekkelijk om te spelen.
Mijn vraag aan jullie is: Gebruikt iemand dit systeem ook? Want ik ben namelijk mijn hersenen aan het kraken, hoe ik een maximum inzet kan uitrekenen dat ik winstgevend blijf.
Want stel ik zet 10 euro op RMA: 10 x 2.20 = 22 en ik zet 10 euro op Barca: 10 x 3.25 = 32.50
Mijn inzet is dus in totaal 20euro. Mocht RMA winnen win ik 2eurocent en mocht Barca winnen dan win ik 12,50euro.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voor RMA meer krijg, natuurlijk meer inzetten.... maar wat is het maximum voordat k onder het break-even point kom?
Hopelijk is mijn verhaal duidelijk en begrijpen jullie wat mijn vraag is.
NOGMAALS ik weet dat er een kans bestaat dat het gelijkspel wordt maar op lange termijn is dit de manier.
(y)

met deze tool kan je laten uitrekenen hoeveel je moet inzetten om toch evenveel winst te maken als 1 van beide teams wint ( de kans dat er een gelijkspel inzit moet je wel erbij nemen )
http://uk.wettportal.com/surebetcalculator/
dus in jouw geval zou je 20 € inzetten en moest je die als volgt verdelen
11.93 € op winst madrid en 8.07 € op winst barca
dus als 1 van beide wint ( geen gelijkspel ) dat had je zowiezo , gelijk wie er won , een winst van 6.24 €
deze tool is ideaal om toe te passen als je bijv een combo hebt lopen en waarvan je nog 1 match hebt openstaan , dan kan je via deze tool je wat indekken mocht die laatst wedstrijd bijv eindigen op een gelijkspel of als de tegenpartij zou winnen
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.