Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Oproep: neem jij plaats in het testteam van voetbalwedden.net?

Hallo allemaal!


Het is eind 2020 en we knallen 💥💥💥bijna 2021 in. Een jaar waarin er een drukke sportagenda zal zijn (EK, Olympische Spelen en vele andere evenementen) en natuurlijk de legalisering van de kansspelwet in Nederland. Op de achtergrond zijn wij bezig om de website te verbeteren en zijn wij regelmatig in gesprek met nieuwe bookmakers die graag een plekje op voetbalwedden.net willen krijgen. Omdat wij niet over 1 nacht ijs willen gaan, willen wij onze nieuwe/verbeterde website onderdelen en nieuwe bookmakers eerst graag laten testen: wij richten per 2021 een community-testgroep op.



Wat is de testgroep eigenlijk?

De testgroep is een groep leden uit de voetbalwedden.net community die als klankbord fungeert. Zij krijgen als eerste te horen welke bookmakers mogelijk op voetbalwedden.net komen en zullen worden betrokken om een nieuwe aanbieder te onderwerpen aan een kritische gebruikers test. Hoe bevalt de website, hoe bevalt de support, hoe bevalt het live wedden en is het uitbetalen een beetje makkelijk? Nieuwe website onderdelen worden als eerste voorgelegd aan de testgroep die ongefundeerde kritiek kan leveren en verbeteringen kan voorstellen voordat het zal worden uitgerold naar de gehele community.


Wil jij in ons testteam? Te gek!

Laat in een reactie in dit topic weten dat je het leuk vind om voetbalwedden.net naar een 📈hoger plan te tillen. Wij stellen het team, halverwege 🗓️januari 2021, samen uit alle inzendingen.


Hoeveel testers zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een testteam van tussen de 15 en 25 leden. Leden die betrokken zijn bij voetbalwedden.net en leden die kritisch en onderbouwd 👍feedback kunnen leveren.


Vragen?

Stel ze in dit topic en we geven je zo ⚡snel als mogelijk een antwoord.


Groetjes,

Julia

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-12-2020 11:29 Hulp en advies
in 23-12-2020 11:29 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik wil gerust opnieuw helpen

1 Vind ik leuk's

Ik wil daar ook wel aan helpen

In het dagelijks leven ben ik software developer en heb ik heel wat ervaring met webapplicaties

1 Vind ik leuk's

Ik kijk altijd kritisch naar bookies😜, dus kom maar op hoor!

1 Vind ik leuk's

Met wat sponsorgeld van de bookies zal ik ze uiteraard kritisch beoordelen 😋! Maar ik stel me ook beschikbaar :)

2 Vind ik leuk's
Analyzedtipper


Ik vind het prima om af en toe mee te doen; laat maar horen :-)


1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ik meld me graag aan voor de testgroep. Ik hoor het wel als jullie me uitkiezen, lijkt me erg leuk!

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Hi, Pim hier!


Al een tijdje actief op dit platform en heb in die tijd de nodige bookmakers erdoorheen gehaald. Hierdoor weet ik o.a. de voordelen van Kambi en de nadelen van SBtech. Heb in het verleden ook enkele ux-onderzoeken gedaan. Ondanks dat ik geen ICT-diploma heb weet ik (denk ik ;) ) wel het nodige af van de technische kant.


Heb voor het gebruiksgemak een tablet, telefoon & pc tot mijn beschikking. Dit heb ik bij meerdere bedrijven toen moeten gebruiken, mochten jullie deze info relevant vinden.


Ik hoor het wel! :)


Groet,

Pim

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Ik ben hier vooral een lurker en post niet veel. Ik vind het leuk om te zien hoe deze site zich steeds maar weer iets verbeterd. Ik zou hier graag iets aan bijdragen door zitting te nemen in het testteam. Ik heb niet heel veel ICT kennis (zeg maar "0") maar denk juist dat dat wel handig is wanneer ik zaken moet testen. Ik hoor graag wanneer we kunnen starten.

1 Vind ik leuk's

Net als vorig jaar doe ik graag weer mee :-)

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Ik zou hier zeker deel willen van uitmaken. Jarenlange ervaring bij verschillende bookies. Een nieuwe uitdaging en helpen we VW naar een hoger niveau te tillen.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.