Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Oproep: neem jij plaats in het testteam van voetbalwedden.net?

Hallo allemaal!


Het is eind 2020 en we knallen 💥💥💥bijna 2021 in. Een jaar waarin er een drukke sportagenda zal zijn (EK, Olympische Spelen en vele andere evenementen) en natuurlijk de legalisering van de kansspelwet in Nederland. Op de achtergrond zijn wij bezig om de website te verbeteren en zijn wij regelmatig in gesprek met nieuwe bookmakers die graag een plekje op voetbalwedden.net willen krijgen. Omdat wij niet over 1 nacht ijs willen gaan, willen wij onze nieuwe/verbeterde website onderdelen en nieuwe bookmakers eerst graag laten testen: wij richten per 2021 een community-testgroep op.



Wat is de testgroep eigenlijk?

De testgroep is een groep leden uit de voetbalwedden.net community die als klankbord fungeert. Zij krijgen als eerste te horen welke bookmakers mogelijk op voetbalwedden.net komen en zullen worden betrokken om een nieuwe aanbieder te onderwerpen aan een kritische gebruikers test. Hoe bevalt de website, hoe bevalt de support, hoe bevalt het live wedden en is het uitbetalen een beetje makkelijk? Nieuwe website onderdelen worden als eerste voorgelegd aan de testgroep die ongefundeerde kritiek kan leveren en verbeteringen kan voorstellen voordat het zal worden uitgerold naar de gehele community.


Wil jij in ons testteam? Te gek!

Laat in een reactie in dit topic weten dat je het leuk vind om voetbalwedden.net naar een 📈hoger plan te tillen. Wij stellen het team, halverwege 🗓️januari 2021, samen uit alle inzendingen.


Hoeveel testers zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een testteam van tussen de 15 en 25 leden. Leden die betrokken zijn bij voetbalwedden.net en leden die kritisch en onderbouwd 👍feedback kunnen leveren.


Vragen?

Stel ze in dit topic en we geven je zo ⚡snel als mogelijk een antwoord.


Groetjes,

Julia

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-12-2020 11:29 Hulp en advies
in 23-12-2020 11:29 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey @pimfct, gaan we doen! Groeten Julia

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

@Support Waarom werk de zoekfunctie van de chat nog steeds niet goed?

0 Vind ik leuk's
  • Jay1 (15-01-2023 13:56) Citatie verwijderen

    @Support Waarom werk de zoekfunctie van de chat nog steeds niet goed?

Als het goed is werkt de zoekfunctie van de chat naar behoren. Met deze zoekfunctie kun je naar bepaalde woorden zoeken uit privé chats. Als je een nieuwe (of oude) privé chat wilt openen kun je het doen via de knop ernaast voor 'nieuwe' chats.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
  • Support (17-01-2023 10:32) Citatie verwijderen

    Als het goed is werkt de zoekfunctie van de chat naar behoren. Met deze zoekfunctie kun je naar bepaalde woorden zoeken uit privé chats. Als je een nieuwe (of oude) privé chat wilt openen kun je het doen via de knop ernaast voor 'nieuwe' chats.

Ah, ik doelde op het zoeken naar openbare berichten. Voor de privéchat heb ik de zoekfunctie niet per se nodig. Dacht dat het vroeger op de site mogelijk was om makkelijk voor 1 datum terug te zoeken.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.