Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Oproep: neem jij plaats in het testteam van voetbalwedden.net?

Hallo allemaal!

Het is eind 2020 en we knallen 💥💥💥bijna 2021 in. Een jaar waarin er een drukke sportagenda zal zijn (EK, Olympische Spelen en vele andere evenementen) en natuurlijk de legalisering van de kansspelwet in Nederland. Op de achtergrond zijn wij bezig om de website te verbeteren en zijn wij regelmatig in gesprek met nieuwe bookmakers die graag een plekje op voetbalwedden.net willen krijgen. Omdat wij niet over 1 nacht ijs willen gaan, willen wij onze nieuwe/verbeterde website onderdelen en nieuwe bookmakers eerst graag laten testen: wij richten per 2021 een community-testgroep op.

Wat is de testgroep eigenlijk?

De testgroep is een groep leden uit de voetbalwedden.net community die als klankbord fungeert. Zij krijgen als eerste te horen welke bookmakers mogelijk op voetbalwedden.net komen en zullen worden betrokken om een nieuwe aanbieder te onderwerpen aan een kritische gebruikers test. Hoe bevalt de website, hoe bevalt de support, hoe bevalt het live wedden en is het uitbetalen een beetje makkelijk? Nieuwe website onderdelen worden als eerste voorgelegd aan de testgroep die ongefundeerde kritiek kan leveren en verbeteringen kan voorstellen voordat het zal worden uitgerold naar de gehele community.

Wil jij in ons testteam? Te gek!

Laat in een reactie in dit topic weten dat je het leuk vind om voetbalwedden.net naar een 📈hoger plan te tillen. Wij stellen het team, halverwege 🗓️januari 2021, samen uit alle inzendingen.

Hoeveel testers zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een testteam van tussen de 15 en 25 leden. Leden die betrokken zijn bij voetbalwedden.net en leden die kritisch en onderbouwd 👍feedback kunnen leveren.

Vragen?

Stel ze in dit topic en we geven je zo ⚡snel als mogelijk een antwoord.

Groetjes,

Julia

1
Vind ik leuk
Gestart door
Country flagSupport
in 23-12-2020 12:29 Hulp en advies
34 reacties

Ik wil gerust opnieuw helpen

1
Vind ik leuk

Ik wil daar ook wel aan helpen

In het dagelijks leven ben ik software developer en heb ik heel wat ervaring met webapplicaties

1
Vind ik leuk

Ik kijk altijd kritisch naar bookies😜, dus kom maar op hoor!

1
Vind ik leuk

Met wat sponsorgeld van de bookies zal ik ze uiteraard kritisch beoordelen 😋! Maar ik stel me ook beschikbaar :)

2
Vind ik leuk
Analyzedtipper

Ik vind het prima om af en toe mee te doen; laat maar horen :-)

1
Vind ik leuk
KK-AA-KK

Ik meld me graag aan voor de testgroep. Ik hoor het wel als jullie me uitkiezen, lijkt me erg leuk!

1
Vind ik leuk
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Hi, Pim hier!

Al een tijdje actief op dit platform en heb in die tijd de nodige bookmakers erdoorheen gehaald. Hierdoor weet ik o.a. de voordelen van Kambi en de nadelen van SBtech. Heb in het verleden ook enkele ux-onderzoeken gedaan. Ondanks dat ik geen ICT-diploma heb weet ik (denk ik ;) ) wel het nodige af van de technische kant.

Heb voor het gebruiksgemak een tablet, telefoon & pc tot mijn beschikking. Dit heb ik bij meerdere bedrijven toen moeten gebruiken, mochten jullie deze info relevant vinden.

Ik hoor het wel! :)

Groet,

Pim

1
Vind ik leuk
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Ik ben hier vooral een lurker en post niet veel. Ik vind het leuk om te zien hoe deze site zich steeds maar weer iets verbeterd. Ik zou hier graag iets aan bijdragen door zitting te nemen in het testteam. Ik heb niet heel veel ICT kennis (zeg maar "0") maar denk juist dat dat wel handig is wanneer ik zaken moet testen. Ik hoor graag wanneer we kunnen starten.

1
Vind ik leuk

Net als vorig jaar doe ik graag weer mee :-)

1
Vind ik leuk
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Ik zou hier zeker deel willen van uitmaken. Jarenlange ervaring bij verschillende bookies. Een nieuwe uitdaging en helpen we VW naar een hoger niveau te tillen.

1
Vind ik leuk
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 4x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
Nieuwe spelers, 24+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
  • Nieuwste reacties

Maak favoriet

Hallo allemaal!

Het is eind 2020 en we knallen 💥💥💥bijna 2021 in. Een jaar waarin er een drukke sportagenda zal zijn (EK, Olympische Spelen en vele andere evenementen) en natuurlijk de legalisering van de kansspelwet in Nederland. Op de achtergrond zijn wij bezig om de website te verbeteren en zijn wij regelmatig in gesprek met nieuwe bookmakers die graag een plekje op voetbalwedden.net willen krijgen. Omdat wij niet over 1 nacht ijs willen gaan, willen wij onze nieuwe/verbeterde website onderdelen en nieuwe bookmakers eerst graag laten testen: wij richten per 2021 een community-testgroep op.

Wat is de testgroep eigenlijk?

De testgroep is een groep leden uit de voetbalwedden.net community die als klankbord fungeert. Zij krijgen als eerste te horen welke bookmakers mogelijk op voetbalwedden.net komen en zullen worden betrokken om een nieuwe aanbieder te onderwerpen aan een kritische gebruikers test. Hoe bevalt de website, hoe bevalt de support, hoe bevalt het live wedden en is het uitbetalen een beetje makkelijk? Nieuwe website onderdelen worden als eerste voorgelegd aan de testgroep die ongefundeerde kritiek kan leveren en verbeteringen kan voorstellen voordat het zal worden uitgerold naar de gehele community.

Wil jij in ons testteam? Te gek!

Laat in een reactie in dit topic weten dat je het leuk vind om voetbalwedden.net naar een 📈hoger plan te tillen. Wij stellen het team, halverwege 🗓️januari 2021, samen uit alle inzendingen.

Hoeveel testers zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een testteam van tussen de 15 en 25 leden. Leden die betrokken zijn bij voetbalwedden.net en leden die kritisch en onderbouwd 👍feedback kunnen leveren.

Vragen?

Stel ze in dit topic en we geven je zo ⚡snel als mogelijk een antwoord.

Groetjes,

Julia

Maak favoriet

Wedden op Tennis: Australian Open 2023

Komt er nog een algehele voorbeschouwing vanuit VW?

Wedden op Tennis: Australian Open 2023
    Maak favoriet

Zebet Zeturf paardenraces

Hi jongens,

Ik heb een 50 euro bonus bij Zebet en dat kan ik blijkbaar alleen maar gebruiken op Zeturf.nl. Dit zijn allemaal (virtuele) paardenraces en ik snap er maar weinig van.

Als ik onderstaande paard op ''PLA'' ( komt bij de eerste 3) wat krijg ik dan terug ? Ik zie nergens odds staan.

Of doe ik iets helemaal verkeerd ?

Thanks alvast,

J

Zebet Zeturf paardenraces
    Maak favoriet

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!

Beste community leden,

Een tijdje geleden lanceerden we een gloednieuw (dagelijks) spel: de Tiptopper. Deze swipe-to-play game is erg goed ontvangen door de VW community en er spelen al meer dan 100 spelers mee. 

Op dit moment zitten we nog in de testfase. Dit betekent dat er nog een aantal verbeteringen door worden gevoerd. De stand zal straks dan ook gereset worden. Waarom? Omdat we binnenkort, op 15 mei, voor het eggie gaan spelen. Dat wil zeggen, voor de prijzen! 

Wat verandert er vanaf 15 mei?

Vanaf 15 mei kan er worden gestreden om de prijzen. Deze prijzen worden uitgedeeld aan de hand van het klassement. Er zal zowel een maand-, als een jaarklassement komen. Eindig je hoog in het maandklassement? Dan kom jij in aanmerking voor waardebonnen en/of freebets. Lukt het je om hoog te eindigen in het jaarklassement? Dan staan er nóg mooiere prijzen op je te wachten. Welke prijzen dit zijn houden we nog even geheim!

Daarnaast gaan we een verandering doorvoeren in het spel. We gaan van 10 vragen per dag terug naar 6 vragen per dag. We merken dat 10 keer swipen op een dag teveel is, vooral op dagen waar weinig wedstrijden in grotere competities gespeeld worden.

Feedback altijd welkom

Jullie spelen dagelijks de Tiptopper game en daarom vinden we jullie feedback erg belangrijk. We horen graag jullie bevindingen van de game (klachten, verbeterpunten, bugs of nieuwe ideeën). Alle feedback is welkom! 

Dank!! Het VW Team.

👉 Ga hier naar tiptopper! 👈 

De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
    Maak favoriet

Het WK - darts competitie

Beste, ik ben eerste geworden in de WK - darts competitie.

maar nu hoor ik daar niks van. Hoe gaat dit nu verder?

Mvg

Het WK - darts competitie

Moderators