Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Resellers betrouwbaar?

Laatste dagen heb ik een aanbod gekregen van een reseller. Mijn vraag is hebben jullie daarmee ervaring mee en zijn ze vertrouwbaar?

Voor de mensen die niet weten wat resellers zijn: Resellers zijn mensen die meestal betaalde tipsters doorverkopen aan meerdere mensen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tiphesitant
Country flagtiphesitant in 14-08-2015 19:30 Hulp en advies
in 14-08-2015 19:30 Hulp en advies
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tiphesitant:
Laatste dagen heb ik een aanbod gekregen van een reseller. Mijn vraag is hebben jullie daarmee ervaring mee en zijn ze vertrouwbaar?

Voor de mensen die niet weten wat resellers zijn: Resellers zijn mensen die meestal betaalde tipsters doorverkopen aan meerdere mensen.



Denk dat je jezelf een aantal dingen af moet vragen;

- Hoe betrouwbaar is de persoon waarmee je spreekt? Heeft hij jou benaderd? Dan is dat al vreemd denk ik. Van welke tipgever wil hij jou tips verkopen, is deze tipgever succesvol? Kan je reseller bewijzen dat hij echt tips kan verkopen van diegene?

- Odds. Iedere goede tipgever met een paid service beinvloedt vaak de odds, op het moment dat jij een tip koopt van een reseller dan is de kans groot dat de odds al gezakt zijn tegen dat moment omdat de echte abbonnees van de paid service er al op het inzetten zijn geweest. Hierdoor loop je dus value mis.


Ik heb niet genoeg informatie om hierover te kunnen oordelen, misschien kun je wat duidelijker zijn over het aanbod dat je hebt gehad? Maar op het eerste oog lijkt mij het niet erg interessant.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.