Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja, dat lijkt me prima.
we kunnen ook zeggen dat je totaal maximaal 8% van de bankroll on mag zetten... dan kan je kiezen om 8% te verdelen over meerdere wedstrijden of juist met een hogere inzet op minder wedstrijden in te zette.
0 Vind ik leuk's
Ik heb pas 1 bet met een inzet van 1 euro, de rest komt zo ik ga nu eerst fitnessen! ;)
Wolverhampton - Arsenal 1,40 (arsenal)
CF Valencia - Real Zaragoza 1,45 (valencia)
CD Tenerife - Malaga 1,88 (tenerife)
Atalanta Bergamo - Juventus 1,70 (juventus)
Genoa - Siena 1,65 (genoa)

Ik heb de buitenlandse wedstrijden een beetje gedaan zoals je ziet. :)
0 Vind ik leuk's
Wolverhampton - Arsenal 1,40 (arsenal) GEWONNEN
CF Valencia - Real Zaragoza 1,45 (valencia) GEWONNEN
CD Tenerife - Malaga 1,88 (tenerife) VERLOREN
Atalanta Bergamo - Juventus 1,70 (juventus) GEWONNEN
Genoa - Siena 1,65 (genoa) GEWONNEN

4 weddenschappen gewonnen, 1 verloren
Winst: 1,20 euro

:)
0 Vind ik leuk's
(y)
Voor door de weeks zijn vlaflip en wedden weer.
Wedden, geef even door als je van plan bent niets in te zetten want dan gaan we gewoon door met de roulatie... :)
BTW, welk percentage van het bedrag houden we nou aan??
Wedden zegt 3%...
voor de komende ronde zou je dan per weddenschap €2,70 in mogen zetten.
Als we voor 2% kiezen wordt het €1,80 per inzet.
Laat even weten wat je het beste lijkt.
3% vind ik oké,,
0 Vind ik leuk's
Ik vind dat we eerst maar eens rustig aan wat winst moeten gaan maken met de lagere inzetten. In dat geval vind ik 2% het maximum. Als we bewezen hebben om met kleinere inzetten winst te maken vind ik het geen probleem om hogere inzetten te plaatsen, maar laten we dat eerst maar even zien.

Van 40 naar 28 euro met inzetten van 80 cent vind ik toch behoorlijk. Als we nou afspreken dat we 2% van de bankroll maximaal per bet mogen inzetten en als we boven de 100 euro staan maximaal 3%.

Is dat een idee?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Akkoord! :)
0 Vind ik leuk's
Ok dan ga ik ook wel akkoord. Ben er ergens tussen vrijdag en volgende week woensdag weer bij gelukkig.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Aangezien wedden niet kan inzetten door zijn kapotte computer, mag ik dan in gaan zetten door zijn plaats over te nemen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wat mij betreft wel.
Dan kom ik er van het weekend weer bij.
0 Vind ik leuk's
Ok, ga ik morgen 4 weddenschappen plaatsen! Leuk...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.