Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen staan we sterk...

Het idee:

4 leden van voetbalwedden.net gaan een gezamelijke Bwin account openen en met deze gezamelijke account voetbal weddenschappen afleggen. De leden die meedoen zijn: loekos (1), vlaflip (2), wedden (3) en vw-crew (4). De eerste 40 euro zal door Bwin éénmalig worden gesponsord.


De regels:

Een weddenschap mag voor maximaal 2% van de totale bankroll ingezet worden (bij 50 euro dus maximaal 100 cent per weddenschap en bij 10.000 euro maximaal 100 euro) - Er mogen maximaal 5 weddenschappen per weekend (dus niet door de week) worden ingezet - Er zal per weekend worden bekeken of je winst of verlies hebt gemaakt - Indien je winst hebt gemaakt mag je het volgende weekend weer inzetten, maak je verlies dan verlies je je beurt en mag de volgende speler gaan inzetten.


Het wachtwoord voor de account zal per pm worden verstuurd en zal iedere maand door de eigenaar van de account worden gewijzigd om eventuele fraude tegen te gaan. - De speler die aan de beurt is bepaald zelf (of eventueel in overleg) op welke wedstrijden hij/zij wil gaan inzetten. De afgesloten weddenschappen zullen in dit forum topic worden geplaatst (evenals de resultaten)


Instappen of uitstappen?

Wanneer je wilt stoppen of niet meer mee wilt doen krijg je het percentage (bij 4 personen dus 25%) van de totale bankroll. Wanneer er nieuwe mensen mee willen doen zullen deze zich voor een percentage moeten inkomen, uiteraard na goedkeuring van de reeds deelnemende spelers.


Voorbeeld instappen:

Totale bankroll: 400 euro Deelnemers: 4 Inkopen voor: 100 euro (400/4 = 100) Voorbeeld uitstappen: Totale bankroll: 600 euro Deelnemers: 4 Je ontvangt: 150 euro (600/4 = 150)


Vragen?

Stel ze gerust in het forum of stuur mij een privébericht.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
in 2-09-2009 14:48 Hulp en advies
379 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zo erg hoge quote voor Willem II, daar verbaas ik me over. :o
0 Vind ik leuk's
Zo te zien heeft wedden alles goed!?
Had nix te doen dus heb het even voor je uitgerekend..
inzet €3.20
Uitbetaling €4.32
Winst: €1,12

@vw crew
Ik zit net te kijken maar je hebt je bets nog niet geplaats op Bwin..
helaas, want je zou al wel een kleine winst hebben gepakt!
0 Vind ik leuk's
1-11-2009 13:47 Enkelvoudige weddenschap
Heracles Almelo - FC Utrecht (1 X 2) FC Utrecht ? 0.80 2.65

1-11-2009 13:47 Enkelvoudige weddenschap
RKC - Willem II (1 X 2) Willem II ? 0.80 2.50

1-11-2009 13:47 Enkelvoudige weddenschap
Sparta Rotterdam - NEC (1 X 2) NEC ? 0.80 3.00

Leuke quotes en geen rare voorspelling. Drie uitoverwinningen en we maken een leuke profit!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Sparta - NEC: 2-0 (verloren)
RKC - Willem II: 0-1 (gewonnen)
Heracles - Utrecht: 3-1 (verloren)

Inzet: 2,40
Uitbetaald: 2,00
Verlies: 0,40 euro
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik mag weer, samen met wedden...

Mijn bets:
FC Twente - FC Sheriff Tiraspol (1 X 2) FC Twente ? 0.80
Manchester United - CSKA Moskou (1 X 2) Manchester United ? 0.80
Atlético Madrid - FC Chelsea (1 X 2) FC Chelsea ? 0.80
AC Milaan - Real Madrid (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 0.80
0 Vind ik leuk's
Wegens computerproblemen was ik wat minder actief even op de site ik weet geneens of ik ook aan de beurs ben :) Maar mocht ik aan de beurt zijn dan wil ik graag even tot dat ik een nieuwe computer heb 1 week de tijd krijgen voor 1 ronde dus weekend en doordeweeks. Gelukkig heb ik in +- 7 dagen mijn nieuwe computer met 2 breedbeeldschermen. Dus ben ik vanaf volgende week gelukkig ook weer veel meer actief op het forum en de chat hier.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik miste je al een beetje 'wedden'. Tsja, computers blijven nou eenmaal dingen die kapot kunnen gaan, het is niet anders!

Ik zie dat de 60 euro van jou is bijgeplaatst op onze gezamelijke account. We staan nu op 88,30. Ik stel voor dat we gewoon nog de 1% inzet per bet aanhouden. Staan we boven de 90 euro dan kunnen we naar 90 cent per bet en staan we boven de 100 dan gaan we naar 1 euro per bet etc etc.

Deal?

Ik denk dat Vlaflip iig aan de beurt is, samen met wedden. Klopt dit?

[quote]Mijn bets:
FC Twente - FC Sheriff Tiraspol (1 X 2) FC Twente ? 0.80
Manchester United - CSKA Moskou (1 X 2) Manchester United ? 0.80
Atlético Madrid - FC Chelsea (1 X 2) FC Chelsea ? 0.80
AC Milaan - Real Madrid (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Meer dan 2,5 ? 0.80


Je had alleen twente goed.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klopt, vlaflip+wedden
Had 2 vd 5 weddenschappen goed (inter+twente)
Niet egt om over naar huis te schrijven maargoed...
Suc6 bois en super dat de bankroll een beetje is uitgebreid!!!
Eigenlijk moeten we wedden even laten zeggen wat de nieuwe inzetpercentages worden...Door hem komt immers dit bedrag tot stand!
De Groeten...
0 Vind ik leuk's
[quote]Eigenlijk moeten we wedden even laten zeggen wat de nieuwe inzetpercentages worden...Door hem komt immers dit bedrag tot stand!

Ik vind het prima maar ik zou maximaal 2% nemen van de totale bankroll. Anders word het meer 'gokken' en daar heb ik geen zin in. De inzetten per weddenschap worden toch wel hoger naarmate we meer winnen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ehm 3% is ook prima hoor als je echt boven de 5% gaat dan wordt het wel gokken idd en daarvoor zijn we ghier ook weer niet. Ik ga het liefste voor 3% dan. Wat vinden de anderen ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.