Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scoren In Beide Helften

Voor ik ga beginnen wil ik even zeggen dat ik hier nieuw ben op het forum dus er kan nog wel is wat mis gaan. Als ik iets fout doe of iets wat niet mag, hoor ik het graag van iemand die hier wel al wat meer ervaring heeft op het forum. Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie ook iets hebben aan deze “strategie”.

Ik zal even in het kort vertellen wat ik ga doen. Belangrijk om te weten is dat ik deze strategie NIET zelf heb gemaakt, maar ik deze strategie van iemand anders heb (weet niet of dit legaal is en of ik de eigenaar moet benoemen). De strategie gaat als volgt: Ik kies elke dag een aantal wedstrijden uit waarvan ik denk dat de thuisploeg of de uitploeg in beide helften gaat scoren. Ik heb het een aantal dagen getest en ik denk dat dit op langer termijn winstgevend is. Ik begin met kleine bedragen en hoop in de toekomst met grotere bedragen te gaan wedden.

De eerste wedstrijden voor vandaag:

Ik hou altijd dit standaard aan:

Thuis|Uit|Weddenschap*|Inzet|Notering|Winst/Verlies

Sampdoria|Debreceni VSC|1|€2,00|1.65|
US Cittá Di Palermo|FC Lausanne Sports|1|€2,00|1.60|
Paris Saint-Germain FC|FC Karpaty Lviv|1|€2,00|2.40|
Sporting Clube De Portugal|PFC Levski Sofia|1|€2,00|2.40|
Manchester City FC|Juventus FC|1|€2,00|2.65|

* Dit gaat natuurlijk over wie er in beide helften scoort.

Vorige bankroll : €20,00
Nieuwe bankroll: €10,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar karp
Country flagkarp in 30-09-2010 08:39 Hulp en advies
in 30-09-2010 08:39 Hulp en advies
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ten eerste welkom op voetbalwedden, leuk dat je je strategieën met ons wilt delen!

Wat heb je precies getest en waar baseer je je wedstrijden op? Op statistieken of op je gevoel?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote] Ik zal even in het kort vertellen wat ik ga doen. Belangrijk om te weten is dat ik deze strategie NIET zelf heb gemaakt, maar ik deze strategie van iemand anders heb (weet niet of dit legaal is en of ik de eigenaar moet benoemen). De strategie gaat als volgt: Ik kies elke dag een aantal wedstrijden uit waarvan ik denk dat de thuisploeg of de uitploeg in beide helften gaat scoren. Ik heb het een aantal dagen getest en ik denk dat dit op langer termijn winstgevend is.

Ok altijd leuk om nieuwe strategie ervaringen te lezen (y) . Het is volkomen legaal om een strategie van iemand anders over te nemen tenzij diegene dit zelf uiteraard niet wil. De eigenaar mag je hier vermelden maar het moet natuurlijk niet. Ik ben heel benieuwd naar je resultaten ervaringen van deze strategie ik zal je forum topic erover in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Beide bedankt voor jullie reactie's.

@kwaak: Ik kies mijn wedstrijden verschillend. Soms op gevoel en soms op statistieken, als iemand een tip heeft waar ik hier iets aan kan hebben sta ik er natuurlijk voor open.
0 Vind ik leuk's
Welkom hier op deze community weer een nieuwe strategie die ik kan gaan volgen. Sluit je deze bets af bij 1 bookmaker of meerdere ? Als je bij 1 bookmaker wed is het mits je budget het toelaat verstandig om bij meerdere bookmakers in te schrijven. Het voordeel hiervan is dat je dan voordeliger kan wedden. Bijv Metalist Kharkiv-PSV staat de notering voor winst op 2.75 bij Gamebookers bij Betclic staat de notering op 2.55 winst PSV dat scheelt gewoon 0.20. Als je 100 euro inzet win je bij Gamebookers 275 euro en bij Betclic 255 euro dat is dus een verschil van 20 euro.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Bedankt voor je reactie.

Ik wed momenteel maar bij 1 bookmaker (Unibet) en op het moment blijft dit ook nog wel even zo, omdat ik momenteel niet al te breed zit met het geld ;), misschien dat ik over een tijdje wel van meerdere bookmakers gebruik ga maken.
0 Vind ik leuk's
[quote]misschien dat ik over een tijdje wel van meerdere bookmakers gebruik ga maken.

We kunnen je in ieder geval een freebet van 5 euro geven als je je via voetbalwedden.net inschrijft bij Bwin. Lees het volgende forum topic voor meer informatie:

- https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/281/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja, ik heb al een account volgens mij bij Bwin dus kan ik dit denk ik niet meer gebruiken, maar toch bedankt ! (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Ja, ik heb al een account volgens mij bij Bwin dus kan ik dit denk ik niet meer gebruiken, maar toch bedankt ! (y)

Dat is dan inderdaad zoals ze vaak zeggen: 'helaas, pindakaas'. Volgende keer beter! Als je meedoet met de prijsvraag maak je in ieder geval kans op 60 euro op je Bwin account!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]
Sampdoria|Debreceni VSC|1|€2,00|1.65| -€2,00
US Cittá Di Palermo|FC Lausanne Sports|1|€2,00|1.60| -€2,00
Paris Saint-Germain FC|FC Karpaty Lviv|1|€2,00|2.40| -€2,00
Sporting Clube De Portugal|PFC Levski Sofia|1|€2,00|2.40| +€2,80
Manchester City FC|Juventus FC|1|€2,00|2.65| -€2,00


Vorige bankroll : €10,00
Nieuwe bankroll: €14,80
Verlies: -€5,20

Dit ging niet zo als gepland, maar er is weer een nieuwe dag en dus ook nieuwe kansen.

Helmond Sport|Almere City FC|1|€2,00|1.92|
Slavia Praag|Viktoria Plzen|2|€2,00|3.70|
Sparta Rotterdam|FC Volendam|1|€2,00|2.15|
Fortuna Sittard|SC Cambuur-Leeuwarden|2|€2,00|2.20|
Sedan|FC Istres Ouest Provence|1|€2,00|3.05|

Ik heb deze weddenschappen vandaag geplaatst en ze zijn op gevoel geplaatst.
Hopelijk gaat het deze keer beter.

Vorige bankroll : €14,80
Nieuwe bankroll: €4,80
Verlies: -€5,20
0 Vind ik leuk's
[quote]
Ik heb deze weddenschappen vandaag geplaatst en ze zijn op gevoel geplaatst.
Hopelijk gaat het deze keer beter.

Vorige bankroll : €10,00
Nieuwe bankroll: €12,80
Verlies: -€7,20
[quote/]

Hallo Karp ik begrijp niet zo goed dat je een verlies van 7.20 hebt omdat je nieuwe bankroll is gestegen. Waarschijnlijk moet er bij nieuwe bankroll 2.80 staan want 2.80 +7.20 is natuurlijk 10. In ieder geval veel succes met de aankomende wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.