Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Scoren In Beide Helften

Voor ik ga beginnen wil ik even zeggen dat ik hier nieuw ben op het forum dus er kan nog wel is wat mis gaan. Als ik iets fout doe of iets wat niet mag, hoor ik het graag van iemand die hier wel al wat meer ervaring heeft op het forum. Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie ook iets hebben aan deze “strategie”.

Ik zal even in het kort vertellen wat ik ga doen. Belangrijk om te weten is dat ik deze strategie NIET zelf heb gemaakt, maar ik deze strategie van iemand anders heb (weet niet of dit legaal is en of ik de eigenaar moet benoemen). De strategie gaat als volgt: Ik kies elke dag een aantal wedstrijden uit waarvan ik denk dat de thuisploeg of de uitploeg in beide helften gaat scoren. Ik heb het een aantal dagen getest en ik denk dat dit op langer termijn winstgevend is. Ik begin met kleine bedragen en hoop in de toekomst met grotere bedragen te gaan wedden.

De eerste wedstrijden voor vandaag:

Ik hou altijd dit standaard aan:

Thuis|Uit|Weddenschap*|Inzet|Notering|Winst/Verlies

Sampdoria|Debreceni VSC|1|€2,00|1.65|
US Cittá Di Palermo|FC Lausanne Sports|1|€2,00|1.60|
Paris Saint-Germain FC|FC Karpaty Lviv|1|€2,00|2.40|
Sporting Clube De Portugal|PFC Levski Sofia|1|€2,00|2.40|
Manchester City FC|Juventus FC|1|€2,00|2.65|

* Dit gaat natuurlijk over wie er in beide helften scoort.

Vorige bankroll : €20,00
Nieuwe bankroll: €10,00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar karp
Country flagkarp in 30-09-2010 08:39 Hulp en advies
in 30-09-2010 08:39 Hulp en advies
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klopt, ik heb het veranderd en als het goed is klopt het nu weer.
0 Vind ik leuk's
[quote]Dit ging niet zo als gepland, maar er is weer een nieuwe dag en dus ook nieuwe kansen. Ik heb deze weddenschappen vandaag geplaatst en ze zijn op gevoel geplaatst. Hopelijk gaat het deze keer beter.


Als je niet helemaal zeker van je gevoel bent dan kan je altijd nog even vitibet.com of soccervista.com bekijken daar vind je handige statistieken die je beslissing wat makkelijker kunnen maken.




0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vorige bankroll en nieuwe bankroll, volgens mij klopt het in geen enkele post van je :p
0 Vind ik leuk's
Het is reeds aangepast en het is mij volkomen duidelijk om zo je winsten/verliezen bij te houden is mij in ieder geval duidelijk na de correctie :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]
Helmond Sport|Almere City FC|1|€2,00|1.92|-€2,00
Slavia Praag|Viktoria Plzen|2|€2,00|3.70|-€2,00
Sparta Rotterdam|FC Volendam|1|€2,00|2.15|-€2,00
Fortuna Sittard|SC Cambuur-Leeuwarden|2|€2,00|2.20|-€2,00
Sedan|FC Istres Ouest Provence|1|€2,00|3.05|+€4,10

Vorige bankroll : €14,80
Nieuwe bankroll: €4,80
Verlies: -€5,20

Sorry voor de late reactie, maar heb dit weekend weinig tijd gehad i.v.m. werk, maar het ging de vorige keer weer niet zo goed.

@Wedden, bedankt voor de tips maar ik keek hier wel al regelmatig op.

Ik ga de komende week weer wat wedden, dan laat ik dat weten via dit topic.

Vorige bankroll : €4,80
Nieuwe bankroll: €10,90
Verlies: -€9,10
0 Vind ik leuk's
volgens mij werkt deze strategie totaal niet er wordt in bijna elke wedstrijd na rust sowiezo meer gescoord als voor rust zie dit weekend 020 met rust op 0 psv met rust op 0 nou die had ik opzeker gespeeld als ik dat systeem handteerde ik doe er in ieder geval niet aan mee wie het wel doet veel succes
0 Vind ik leuk's
[quote] Sorry voor de late reactie, maar heb dit weekend weinig tijd gehad i.v.m. werk, maar het ging de vorige keer weer niet zo goed. @Wedden, bedankt voor de tips maar ik keek hier wel al regelmatig op. Ik ga de komende week weer wat wedden, dan laat ik dat weten via dit topic. Vorige bankroll : €4,80 Nieuwe bankroll: €10,90 Verlies: -€9,10

[quote]vorige bankroll en nieuwe bankroll, volgens mij klopt het in geen enkele post van je :p

10,90 en 4,80 moeten volgens mij weer omgedraaid worden ;-)

0 Vind ik leuk's
[quote] 10,90 en 4,80 moeten volgens mij weer omgedraaid worden ;-)

Weer? ik heb het nog niet om hoeven te draaien en daarbij klopt het gewoon.
0 Vind ik leuk's
Het is altijd goed zoeken naar voordelige quoteringen ook met deze strategie. Gewoon flink statistieken doorneuzen en dan de quoteringen en dan zitten er ook met deze strategie altijd wel valuebets tussen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.