Previews voor voetbalwedstrijden: waar te vinden?
ik heb 2 goede sites die ik met jullie wil delen en dat zijn:
1. www.hkjc.com
2. www.goonersguide.com
Het probleem is dat veel mensen die op sport betten helemaal geen geld willen winnen, ze willen gewoon leuk een beetje spelen. Hopen dat ze ergens een gouden tip tegen komen, of nog beter : hopen dat iemand al het werk voor ze doet. Ik zal nog één keer een poging doen om wat begrip m.b.t. het wedden op sport bij de mensen naar binnen te krijgen.
Als je geld wilt verdienen, dan zul je er gewoon tijd in moeten stoppen. Al die sites maken je echt geen betere bettor hoor.
- Doelgroepen maken (favoriet, underdog etc...)
- Deze groepen segmenteren (bijvoorbeeld aan de hand van odds)
- Keiharde gegevens bijhouden
- Deze gegevens interpreteren
- Vervolgens deze gegevens gebruiken om onderbouwde bets te plaatsen.
Alle logica van tevoren vervalt op het moment dat die bal gaat rollen. Leer om naar het grotere plaatje te kijken en eindelijk eens te beseffen waar de zwakke plek ligt van dit systeem. bookmakers baseren hun beginlijnen op basis van één situatie (een wedstrijd tussen team A en team B), daar ligt de zwakke plek. Marktonderzoek van resultaten vs bookmaker = keiharde win marktonderzoek. Ik ben benieuwd of hier nog een passende reactie op gaat komen, misschien ben ik dan ook bereid om eens wat goed onderbouwde bets te delen.
Griekhoofd je hoeft er niet veel tijd in te steken. Tegenwoordig heb je apps, kan je alles in terug vinden.
En vergeet niet statistieken zijn net als een minirokje, je ziet net niet wat er onder zit.
- Deze groepen segmenteren (bijvoorbeeld aan de hand van odds)
- Keiharde gegevens bijhouden
- Deze gegevens interpreteren
- Vervolgens deze gegevens gebruiken om onderbouwde bets te plaatsen.
Je hebt gelijk dat met previews lezen je niet gegarandeert binnenloopt, maar om dan gelijk jouw eigen systeem te gaan aanprijzen als dé oplossing is ook weer wat anders.. :p
https://www.voetbalwedden.net/topic/succesvolle-topgokker-sluit-toeval-uit-artikel-ad-02-08-2014-2853/
Het valt mij op dat van alle verhalen over bet miljonairs iedereen zijn eigen programma/formule kon programmeren om zo de bookies te kunnen verslaan.
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen