Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Stap maken van leasure betting naar professioneel

Beste leden,


Net als de meeste van jullie ben ik vele jaren geleden begonnen met het betten op voetbalwedstrijden voor mijn plezier, met tot gevolg vele downs in mijn portefeuille. Nadat ik 1,5 jaar geleden wel klaar was met de vele verliezen en sporadische winsten heb ik ervoor gekozen om het betten wat serieuze te nemen. In deze tijd heb ik veel informatie verzameld over de uitgangspunten van een (succesvolle) weddenschap, ben ik mijn weddenschappen structureel bij gaan houden, heb ik een bankroll en stakeplan opgezet, ben ik voor alle wedstrijden waar ik op bet uitgebreide analyses gaan maken en ben ik vooral veel meer voetbal gaan kijken.


Nu zit ik momenteel in een fase waar ik (minimale) winsten kan maken en ontzettend veel plezier beleef aan het ‘professioneel’ aanpakken van het betten, op termijn zou ik er zelfs naartoe willen werken om professioneel better te worden. Dit is alleen nog een lang proces: de winsten zijn procentueel nog veel te laag om van te leven en ik heb nog geen structurele strategie waar ik me aan houdt.  


Ik denk dat er hier veel meer mensen zijn die in dezelfde fase zitten als ik, op termijn de slag willen maken naar een professional en behoefte hebben aan wat guidance op de weg daarheen. Daarom ben ik benieuwd of er professionele betters zijn op dit forum die tips hebben voor ons. Hoe maak je de slag naar een professional? Waar moet je op letten voordat je professional wilt worden? Wat zijn de vereisten om professional te worden? Wat zijn jullie ervaring in dit proces?

 

Ik ben benieuwd naar jullie input!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar TimmieW13
Country flagTimmieW13 in 6-03-2020 10:50 Hulp en advies
in 6-03-2020 10:50 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.