Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Statistieken: terug in de tijd

Hey, ben naar de aanloop van het nieuwe seizoen op zoek naar een goede site die allerhande stats bijhoudt.
Over/onder, thuis/uitnederlagen, aantal doelpunten, het hele gedoe dus.
Ik heb voorlopig soccerstats.com gevonden, maar naar mijn weten begint deze site terug vanop 0 bij het begin van de competities.
En ik had nu dus graag een site gehad waar ik nog 1, 2 of zelfs 3 jaar kon terugkijken.
Hoe deed Anderlecht het thuis 3 jaar geleden, hoeveel keer was het 0-0 gebleven in de Franse competitie 2 jaar geleden.
Bestaat er überhaupt zo'n site of moet ik het met soccerstats doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jova
Country flagjova in 11-07-2013 12:35 Hulp en advies
in 11-07-2013 12:35 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit kan gewoon op soccerway.com
0 Vind ik leuk's
Wow lol hartelijk dank, wist niet dat het effectief bestond!
Alhoewel, vind blijkbaar toch niet wat ik wil.
Ik wil bv; terugkijken naar seizoen 2011-2012, hoeveel goals er toen gemaakt waren, wat de uitslagen waren etc.
0 Vind ik leuk's
jova:
Wow lol hartelijk dank, wist niet dat het effectief bestond!
Alhoewel, vind blijkbaar toch niet wat ik wil.
Ik wil bv; terugkijken naar seizoen 2011-2012, hoeveel goals er toen gemaakt waren, wat de uitslagen waren etc.

Ook dat is mogelijk.
Zie deze link: http://nl.soccerway.com/national/belgium/pro-league/20132014/regular-season/r21451/ Rechtsboven kun je kiezen naar welke seizoen je wilt gaan. Kan je oude ranglijst zien, uitslagen, Thuis/uit ect ect....
0 Vind ik leuk's
www.futbol24.com is ook een goeie site.
0 Vind ik leuk's
Soccerway inderdaad, gewoon op het team klikken, naar 'matches' gaan, op Pro League zetten en je ziet alle uitslagen netjes op een rijtje. Hoe vaak het bv. 0-0 is geworden is dan gewoon handmatig tellen (zoveel werk is dat namelijk niet: 4 × 0-0 in 2011/12).
Maar ook bij soccervista kan terugkijken, zie bv.: https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds en de uitslagen die, voor Anderlecht in elk geval, teruggaan tot 2003/04.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Bedankt voor de sites guys, ik ga hier gebruik van maken om komend seizoen serieus te wedden. BR unknown.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.