Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: doelpunt tussen xx en xx minuten

Hallo medebetters,
Ik heb onlangs een leuke strategie ontdekt.
Ik speel op bepaalde wedstrijden prématch :doelpunt tussen 0-14'59 en daarvoor krijg je meestal een odd van 3... en dan speel ik nog eens met dubbele inzet van de eerste bet(0'-14'59) op doelpunt tussen 0'-29'59 met een odd van 1.8... Zo dek je je eerste bet een beetje in.
Maandag had ik het toegepast bij West Brom-Aston Villa ,na 3' al prijs.Maar bij Roma-Cagliari lukte het niet.
Ofwel live dan aan de rust,doelpunt tussen HTen 59'59 meestal odd van 2...
Maandag deed ik het bij 1860 München-Greuther Fürth .HT was het nog 0-0.56' 1-0
1eHT weinig kansen en als het dan nog 0-0 staat verwacht je dat ze anders uit de kleedkamers komen en dat ze voor een doelpunt gaan en zo komen er kansen langs beide zijden.
Wat ook leuk is doelpunt 1eHT over 0.5 .Dit wordt hier op de chat dikwijls meegegeven door oa originals88 ;-) en anderen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 27-11-2013 13:33 Hulp en advies
in 27-11-2013 13:33 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klopt, de over 0,5 1e helft kunnen leuke odds opleveren. Vooral als je ff een paar min wacht waardoor de odd omhoog is.
0 Vind ik leuk's
20:45 Real Madrid - Galatasaray goal voor 15' @2.45 1/10 en goal voor 30' @1.45 4/10 unibet
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
20:45 Real Madrid - Galatasaray goal voor 15' @2.45 1/10 en goal voor 30' @1.45 4/10 unibet

Is hem niet geworden.maar straks tijdens de rust speel ik goal voor 70' ,meestal @2... ,als het nog 0-0 staat.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
boempatat:
20:45 Real Madrid - Galatasaray goal voor 15' @2.45 1/10 en goal voor 30' @1.45 4/10 unibet

Is hem niet geworden.maar straks tijdens de rust speel ik goal voor 70' ,meestal @2... ,als het nog 0-0 staat.

Ik heb niet meer gespeeld .Jammer want er is 2x gescoord voor 70' :(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Vanavond probeer ik het bij Gala-Juve:goal voor 15' @2.95 en goal voor 30' @1.65
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Klinkt best interessant, maar het is natuurlijk ook erg risicovol. Als je bij de eerste bet bijvoorbeeld 10 euro speelt en er wordt niet gescoord binnen het half uur, ben je al 30 euro kwijt. Als je dan ook nog eens de tweede helft speelt, moet je inzet daar nog hoger liggen dan eerst om winst te kunnen maken. Hierdoor heb je kans, bij een 0-0 wedstrijd of een late beslissende goal, dat je gewoon 70-80 euro op een wedstrijd verliest.
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:
Klinkt best interessant, maar het is natuurlijk ook erg risicovol. Als je bij de eerste bet bijvoorbeeld 10 euro speelt en er wordt niet gescoord binnen het half uur, ben je al 30 euro kwijt. Als je dan ook nog eens de tweede helft speelt, moet je inzet daar nog hoger liggen dan eerst om winst te kunnen maken. Hierdoor heb je kans, bij een 0-0 wedstrijd of een late beslissende goal, dat je gewoon 70-80 euro op een wedstrijd verliest.

Dat klopt DC ,daarom moet je het ook spelen bij een wedstrijd waar je doelpunten verwacht. ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
[quote]Dat klopt DC ,daarom moet je het ook spelen bij een wedstrijd waar je doelpunten verwacht. ;-)
Logisch natuurlijk, maar ook die wedstrijden zijn wel eens onvoorspelbaar. Maar zolang jij er succes mee hebt, moet je er zeker mee doorgaan! Het is in ieder geval voor 'kleine spelers' niet te doen als je begrijpt wat ik bedoel.
0 Vind ik leuk's
dc-willemen:

Logisch natuurlijk, maar ook die wedstrijden zijn wel eens onvoorspelbaar. Maar zolang jij er succes mee hebt, moet je er zeker mee doorgaan! Het is in ieder geval voor 'kleine spelers' niet te doen als je begrijpt wat ik bedoel.

Ja maar zo'n grote stake moet je er ook niet opzetten.Het is dan fun om te volgen en spannend ;-)
Ze hebben mn bet wel afgerekend bij Gala-Juve.Wss afgelast na 30' :(
Dit heb ik van een liveverslag op liveuitslagen.nl:Fernando Llorente (Juventus) mist een grote kans! Zijn inzet van binnen de 16 gaat centimeters naast bij de linkerpaal. Het wordt een doeltrap.
Dus dichtbij een doelpunt :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Boempatat: Dat scheelde idd ook 20 cm van Llorente.. Zonde!
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.