Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 0-0 layen voor de wedstrijd

Hallo mensen,
ik ben deze week begonnen bij betfair en begrijp nu hoe layen en backen werkt. Ik lay vooral en doe dat dan live op uitslagen als 1-1 en 0-0. Nu wil ik iets een tijdje proberen, namelijk voor de wedstrijd of aan het begin van de wedstrijd layen op 0-0. Voor de wedstrijd kan de liability wel hoog liggen dus zou aan het begin van de wedstrijd ook een optie kunnen zijn. Omdat vrij weinig wedstrijden in 0-0 eindigen lijkt me dit een best aardige tactiek. Ik ben nu met kleine bedragen bezig (2 euro) dus loop vrij weinig risico als ik verlies. Ik ben van plan een tijdje deze tactiek hanteren en in dit topic over de vorderingen te berichten. Tips en/of commentaar mag je hier altijd posten.
Groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bbb-unit
Country flagbbb-unit in 20-05-2012 01:16 Hulp en advies
in 20-05-2012 01:16 Hulp en advies
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ok ik zal het eens proberen.
0 Vind ik leuk's
Ik doe eigenlijk iedere dag haast niets anders dan de 0-0 layen. (Geeft vaak ook betere odds dan de >0.5 backen).
Ik reserveer meestal voor dit soort bets een bepaald startbedrag (€50 of zo)
Ik zoek daags voordien een aantal wedstrijden op waar ik zeker minstens 1 goal verwacht. Bedoeling is dan om op die wedstrijden m'n startbedrag(+eerdere profits) all-in in te zetten. Wanneer ik dan bijvoorbeeld aan €100 zit, withdraw ik die eerste €50 en ik begin opnieuw.
Kan lijken op een fameus risico omdat er mogelijk eens een 0-0 tussensluipt, maar de uitdaging hier is gwn aan een lange streak te werken :-) Meestal bet ik wel gwn pre-match (met max. lay odds van 25). Over het algemeen bet ik zelden tijdens de match. Kan zijn dat ik zo wel wat value laat liggen, maar dit is nu momenteel mijn modus operandi waar ik me goed bij voel.
Aan trading zoals men hierboven oppert heb ik me nog niet gewaagd :-)
Maar klinkt me wel iets dat ik binnenkort wel eens ga uitproberen.
0 Vind ik leuk's
sjembek:
Nee, de liability wordt dan verrekend, omdat je "All green" gaat hoef je dus niet die bankroll te hebben, omdat je niet meer kan verliezen. Betfair houdt hier rekening mee :)

inderdaad betfair houdt rekening met jouw virtueel zuur verdiende centjes die je kan inzetten op de lay om de back te coveren ...
en ja je moet beetje geluk hebben dat er niet gescoord wordt voor je gaat layen ... maar stel steeds voor jezelf een limiet en ga er niet over om nog meer winst te pakken met de "all green" want dan loop je tegen een counter ;o)
het is een easy way om een bankroll op te bouwen, als je niet te hebberig bent ... wel opletten premier league zakken de odds op 0-0 niet echt snel, en best wedstrijden pakken waar veel interesse in is, anders zit je maar te backen en zakt de lay niet voldoende en heb je het ook vlaggen
0 Vind ik leuk's
Ook ik ben ondertussen bekend met Betfair en vind het fantastisch werken.
Door te layen speel je gewoon zelf voor bookmaker, en mocht jij hier enige aanleg voor hebben (en soms een portie geluk) dan kun je hier gewoon erg veel geld mee verdienen > bookmakers zijn niet voor niets zo welgesteld.
Voor de mensen hier : besteed ook eens een keer aandacht aan het layen van de 'any unquoted' , deze staat ook bij Correct score.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ook hier leuke winsten te pakken zijn.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Vanavond mooi weer HJK @ rust en Mypa full time lay 0-0 gedaan :)
Ik had gisteren ook de tegenstander een keer gepakt die achterstond met 1-0. Binnen 10 minuten scoren ze dan toch vaak geen 2 keer en quote was 12,5.
0 Vind ik leuk's
Maar is er ook een 100% safe strategie voor layen?
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Maar is er ook een 100% safe strategie voor layen?

Lay over 8,5 goals (y)
0 Vind ik leuk's
Maar dat layen kan alleen bij betfair toch? zal me er eens in verdiepen. :-$
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Maar dat layen kan alleen bij betfair toch? zal me er eens in verdiepen. :-$

ja alleen bij Betfair. Het is eigenlijk een onderhandelingssit, waar je ook zelf als bookmaker kunt spelen (layen).
Zeker de moeite waard. Lees ook even de tutorial van Betfair op deze site even ;)
0 Vind ik leuk's

Ik heb dezelfde tactiek, maar dan in een variant.

Interval 00-30 bet ik op over 0,5

Kort erna bet ik op ht over 0,5

=> Dan heb je al 2 bets waar je mee kunt winnen.


Stel dat het na 30 min 0-0 is.

Dan heb je de ht bet nog en voeg je er de interval 30-60 aan toe met een over 0,5.

=> Dan heb je voortdurend 2 bets staan voor over 0,5.


Daarna bet ik op 3e interval of soms FT als de odd goed is.

=>Zorg dat je bij een volgende intervalbet je wint als er gescoord wordt. Dus leer je stake te verhogen om eerdere bets te coveren!

Voordeel is, dat je actief bet tot er gescoord wordt. Wordt er gescoord? WIN je.

Voordeel: de odds waarmee je wint zijn veel beter, zeker als je over 0,5 bets overlappen.

Je hebt altijd een prima odd!


Let wel op, laatste interval 60-90 zijn de odds mager. Dit los ik op door een 60-70 interval er tussen te plaatsen. Echt de moeite waard. Zodra er value komt op 60-90 plaats je die er bij.

Bericht gewijzigd door devito op do 19 nov. 2020, 14:32
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.