Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 4 van de 10 goed combi

Ik ben de laatste tijd regelmatig bezig met 10 wedstrijden uitzoeken en hier een combo van maken.
Als je 10 wedstrijden uitzoek en je maakt hier combo's van van 4 dan kan je toch leuke winsten behalen ben ik achter gekomen.
ik speel dit op 888sport.com omdat het daar lekker overzichtelijk is en omdat andere websites vaak meer combinaties dan 100 blokkeren en deze niet.
Wat te doen?
Je begint op 888sport.com met het uitzoeken van bets, dit mogen alle soorten bets zijn maakt niet uit als ze maar rond de quotering van 1.8 zitten of er boven.
Vervolgens als je er 10 hebt ga je naar permutations en daar zie je jou 10 uitgekozen bets staan.
Ik zet dan vervolgens 10 cent in op alle combinaties van 4 die je met deze 10 wedstrijden kunt maken.
Om winst te maken moeten iig 6 bets goed zijn, kosten zijn 21 euro aangezien het 210 verschillende combo's zijn
Tot nog toe 2x 40 euro teruggehaald en 1x 120 euro.
Als je 6 goed hebt heb je meestal verdubbeling van je inleg, heb je dan ook een 7e goed dan zit je er al ver boven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar louweeh
Country flaglouweeh in 10-03-2014 18:06 Hulp en advies
in 10-03-2014 18:06 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nee dat was een gewone combo van 5 wedstrijden met paar hoge handicaps die ik won maar dan verlies je een simpele :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.