Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Beste 15 tips voetbalwedden!

Ik heb al een lange tijd goesting om eens iets te testen! Namelijk altijd de 15 tips die onderaan te vinden zijn hier op de website omgekeerd te spelen. Ik zal dan ook alles bijhouden onderaan!
Ik zal steeds de tips nemen die er om 12u in de middag op staan!
Voorlopig zonder echt in te zetten... Maar om te testen per bet €10!
Ben echt benieuwd om te zien welk resultaat eruit komt!
Succes iedereen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar swiers
Country flagswiers in 21-02-2014 23:40 Hulp en advies
in 21-02-2014 23:40 Hulp en advies
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus als er een tip is dat team A wint, dan lay je team A? Of speel je dan team B to win?
0 Vind ik leuk's
check hou ik in de gaten (h)
0 Vind ik leuk's
Bij A team wint, zal ik X2 zetten!
0 Vind ik leuk's
Dus je gokt dat degene die zijn tips secuur heeft uitgekozen (en wss value heeft gespot) het bij het verkeerde eind heeft? Vreemde strategie?
Of is het juist andersom, je vindt dat men hier te veel zo maar wat gokt en gaat er vanuit dat de meeste fout gaan, waardoor jij daarvan wil profiteren door op de tegenstander te gaan zitten?
0 Vind ik leuk's
Heb het gewoon altijd al eens willen testen! Ik zie hier heel veel bets verkeerd gaan! Vorige keer waren 11 van de 15 tips fout! Misschien was het een uitzondering, maar het was zeker niet de eerst keer!
Na een paar weken zullen we het resultaat al zien!
0 Vind ik leuk's
Oke succes, wie weet heb je aan het rechte eind (y)
0 Vind ik leuk's
Deze methode bevalt mij wel, ik zelf speel juist de public bets omgekeerd, want die gaan vaak fout valt me op. Ik ben benieuwd naar jou resultaten.
0 Vind ik leuk's
Schalke mainz gister ook al :s
0 Vind ik leuk's
Heel interessante strategie. Ik ga je volgen
0 Vind ik leuk's
Vandaag zijn er 13 van de 15 bets voor zaterdag 22/02!
Chelsea - Everton X2 @ 2.50
Borussia Monchengladbach - Hoffenheim X2 @ 1.83
Cambuur - Roda JC X2 @ 2.10
Nurnberg - Braunchweig X2 @ 2.30
Bologna - Roma 1X @ 2.75
Crystal Palace - Manchester United 1X @ 2.45
Kortrijk - Bergen X2 @ 2.08
PEC Zwolle - Heracles UNDER 2.5 @ 2.14
Celta Vigo - Getafe X2 @ 2.12
Hamburger SV - Borussia Dortmund 1X @ 3.20
Van de 13 wedstrijden gaan 3 bets over SC Heerenveen - NAC Breda! Waaronder 1 & X2 deze wedstrijd ga ik dus overslaan. Daarom zijn er vandaag 10 wedstrrijden die worden tegengespeeld! Ik neem de odds van Napoleon Games! Deze zijn niet de beste, maar zo krijg je wel een redelijk algemeen beeld!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.