Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.


Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet


Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%


Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Cambuur - Fortuna Sittard (Friday, 15/01/2010, 20:00)
Competitie/Toernooi: Jupiler League
Interwetten - 1,35 - 74,81
Betfair - 5,9 - 17,12
Betfair - 12,50 - 8,08
Profit: 0,99%

Duitsland - Australië (Zondag, 13/06/2010, 16:00)
Toernooi: WK 2010
Expekt - 1,65 - 61,04
Betfair - 4,10 - 24,57
Interwetten - 7,0 - 14,37
Profit: 0.72%
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
dan zette toch gewoon gans uwe bankroll der op :)
0 Vind ik leuk's
Mooi gesproken Motje! Mijn hele bankroll is wat overdreven maar in ieder geval een gedeelte.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Voetbal: Brazilië - Paulista
Wedstrijd: Ituano - Mirassol (Zaterdag, 16/01/2010, 22:30)
Unibet - 2.40 - 43,15%
Betfair - 3.50 - 29,59%
Bluesq - 3.80 - 27,26%
Totale profit: 3.57%

Inzet 1000 euro = profit van 35 euro 70
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb ff wat "surebet" weddenschappen afgesloten voor dit weekend, waarvan caen als enige op vrijdag speelt.
Het zijn clubs die erg goed in vorm zijn tegen clubs die alleen maar slechter doen, Waag je kans mee zou ik zeggen ;))
dacht plaats het maar in het surebet-forum :)

SM Caen - SC Bastia (1 X 2) SM Caen ?
Hapoel Ramat Gan - Maccabi Haifa (1 X 2) Maccabi Haifa ?
Beitar Jerusalem - Maccabi Petach Tikva (1 X 2) Beitar Jerusalem ?
Mozambique - Egypte (1 X 2) Egypte ?
FC Schalke 04 - 1. FC Nürnberg (1 X 2) FC Schalke 04
Qoutering 4,80 inzet 20 euro=winkans 96,00 euro


Maritimo Funchal - Benfica (1 X 2) Benfica ?
Standard Luik - Anderlecht (Dubbele kans) X of Anderlecht ?
Hamilton Academical - Glasgow Rangers (1 X 2) Glasgow Rangers ?
Mozambique - Egypte (1 X 2) Egypte ?
FC Schalke 04 - 1. FC Nürnberg (1 X 2) FC Schalke 04
Qoutering 4,88 inzet 20 euro=winkans 97,60 euro

En heb een gewone weddenschap afgesloten, deze zijn allemaal die op zaterdag gespeeld worden

Cagliari - Livorno (1 X 2) Cagliari ?
AJ Auxerre - US Boulogne (1 X 2) AJ Auxerre ?
Blackpool - Queens Park Rangers (1 X 2) Blackpool ?
Nottingham Forest - Reading (1 X 2) Nottingham Forest ?
Wycombe Wanderers - Charlton Athletic (1 X 2) Charlton Athletic ?
Rochdale - Port Vale (1 X 2) Rochdale
Qoutering 21,79 waarop 5 piek ingezet
0 Vind ik leuk's
Misschien een tip, ik weet het niet, maar als ik verschillende combi's maak dan zet ik er tegenwoordig niet meer dezelfde ploegen in. Want als je er dan 1 fout hebt is het gelijk bingo..


[quote]dacht plaats het maar in het surebet-forum :)

xD
0 Vind ik leuk's
[quote]Misschien een tip, ik weet het niet, maar als ik verschillende combi's maak dan zet ik er tegenwoordig niet meer dezelfde ploegen in. Want als je er dan 1 fout hebt is het gelijk bingo..

dat is waar dat doe ik normaal ook tegenwoordig, maar ben er zo zeker van egypte(finalist van vorige africa cup die dat nog eens kunnen flikken)1e wedstrijd tegen favoriete nigeria met een mooi uitslag 3-1 hebben gewonnen en op schalke kon je zelfs zo handicap 1-0 achterstand opgeven, zo zeker ben ik het met die wedstrijd.
Caen heeft met moeite 1-0 gewonnen dus leuke start (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb ff wat "surebet" weddenschappen afgesloten voor dit weekend, waarvan caen als enige op vrijdag speelt.
Het zijn clubs die erg goed in vorm zijn tegen clubs die alleen maar slechter doen, Waag je kans mee zou ik zeggen ;))
dacht plaats het maar in het surebet-forum :)

SM Caen - SC Bastia (1 X 2) SM Caen ?
Hapoel Ramat Gan - Maccabi Haifa (1 X 2) Maccabi Haifa ?
Beitar Jerusalem - Maccabi Petach Tikva (1 X 2) Beitar Jerusalem ?
Mozambique - Egypte (1 X 2) Egypte ?
FC Schalke 04 - 1. FC Nürnberg (1 X 2) FC Schalke 04
Qoutering 4,80 inzet 20 euro=winkans 96,00 euro


Maritimo Funchal - Benfica (1 X 2) Benfica ?
Standard Luik - Anderlecht (Dubbele kans) X of Anderlecht ?
Hamilton Academical - Glasgow Rangers (1 X 2) Glasgow Rangers ?
Mozambique - Egypte (1 X 2) Egypte ?
FC Schalke 04 - 1. FC Nürnberg (1 X 2) FC Schalke 04
Qoutering 4,88 inzet 20 euro=winkans 97,60 euro

En heb een gewone weddenschap afgesloten, deze zijn allemaal die op zaterdag gespeeld worden

Cagliari - Livorno (1 X 2) Cagliari ?
AJ Auxerre - US Boulogne (1 X 2) AJ Auxerre ?
Blackpool - Queens Park Rangers (1 X 2) Blackpool ?
Nottingham Forest - Reading (1 X 2) Nottingham Forest ?
Wycombe Wanderers - Charlton Athletic (1 X 2) Charlton Athletic ?
Rochdale - Port Vale (1 X 2) Rochdale
Qoutering 21,79 waarop 5 piek ingezet


In hoeverre is dit een sure bet? Als er een ploeg verliest verlies je ook je weddenschap. Een surebet is een weddenschap die je, ongeacht de uitslag, niet kan verliezen. De winsten zijn minimaal maar wel zeker. Je ziet dan ook bij de profit meestal een bedrag staan tussen de 0,5% en 4%.

Op een inzet van 100 euro weet je dus tussen de 0,50 en 4 euro winst te maken. Dit zijn natuurlijk geen grote bedragen maar je bent met een sure bet altijd zeker van de winst!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En nog een leuke voor vanavond:

EDIT: Quote bij William Hill is al naar beneden bijgesteld. Is geen sure bet meer!

Wedstrijd: Athletic Bilbao - Real Madrid
Voetbal: Spanje, Primera Division 2009/2010
Type weddenschap: Over Onder, eerste helft
Bwin: Onder 1.5 - 1,55 - Win
William Hill: Over 1.5 - 3,00 - Win
Profit: 2,20%
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote]In hoeverre is dit een sure bet? Als er een ploeg verliest verlies je ook je weddenschap. Een surebet is een weddenschap die je, ongeacht de uitslag, niet kan verliezen. De winsten zijn minimaal maar wel zeker. Je ziet dan ook bij de profit meestal een bedrag staan tussen de 0,5% en 4%.

Op een inzet van 100 euro weet je dus tussen de 0,50 en 4 euro winst te maken. Dit zijn natuurlijk geen grote bedragen maar je bent met een sure bet altijd zeker van de winst!

Ik bedoelde eigenlijk ermee dat de winpercentage behoorlijk hoog staan, sorry begreep je verkeerd. Hoe jij het bedoeld is dit in ieder geval geen surebet nee. En Surebet dat schiet niet op bij mij, vind het te traag sorry :)

Het mooie is die wedstrijd van beitar jerusalem - maccabi petach tikva dacht het een andere club was die hapoel petach tikva heette haalde het doormekaar :D, anders zou ik daar echt niet op zetten. Maar goed auxerre heeft toch gelijkgespeeld en de andere waren wel goed na schalke die nog moet spelen vandaag dan hoe dan ook die is verloren.
Heb er nog 1 waarvan schalke en benfica moeten winnen en anderlecht mag gelijk spelen.

ik had gisteravond snel nog 1 weddenschap afgesloten waarvan montpellier, istanbulspor,psv en helaas ook auxerre erbij had gedaan in de combi. verloren door auxerre als enige, ik twijfelde wel daarover eigenlijk dacht kiezen uit lorient,lille of auxerre. lorient en lille niet gekozen en zij hebben dik gewonnen tjah jammer.

Jammer die combi van jou ook VW-Crew stuttgart is geen klein clubje, ik dacht die hebben vast maatregelen genomen in de winterstop
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.