Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.


Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet


Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%


Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ha... iemand met gevoel voor humor, of veel te besteden. Doe maar een bod! ;-)
0 Vind ik leuk's
Loop er dan ook niet mee te pronken als je het niet wil delen.
0 Vind ik leuk's
De software? No way José. De surebets... sure, ¿Por qué no? Waarom niet... geef me je e-mail adres en ik voeg je toe aan mijn maillijst.
0 Vind ik leuk's
Real Madrid - Osasuna:
Jese Rodriguez to score @2.45 (Betsson) / Not to score @1.80 (Tipico)
Bet is bij beide bookmakers void als hij niet in de basis begint. Winst 3,76%.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar kon het zo snel niet vinden. Hoe weet je wat je maximale inzet is. Bij sommige bookmakers kun je het op voorhand zien, bv bij Marathonbet. Maar bij de meeste is dit niet het geval. Informeer je dan vantevoren?
0 Vind ik leuk's
futre:
Misschien is de vraag al eerder gesteld, maar kon het zo snel niet vinden. Hoe weet je wat je maximale inzet is. Bij sommige bookmakers kun je het op voorhand zien, bv bij Marathonbet. Maar bij de meeste is dit niet het geval. Informeer je dan vantevoren?

Da's inderdaad altijd een risico, futre. Zelf heb ik limieten bij Betsson, dus als ik daar een hoog bedrag wil spelen krijg ik direct een melding met hoeveel ik maximaal in mag zetten. Dan ga ik naar Tipico met de wetenschap tot hoever ik maximaal kan gaan.
Als je echter nog een van de geluksvogels zonder limieten bent zou ik relatief klein beginnen en dan stap voor stap verhogen. Je loopt het risico dat de bookmakers hun odds aanpassen, maar so be it.
De odd bij Betsson is sowieso prima speelbaar! Ik acht de kans groot dat als Jese Rodriguez daadwerkelijk in de basis mag beginnen je deze odd eveneens prima kunt surebetten via Betfair. Unibet zit wat betreft deze 'to score' op slechts 1.68.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Die Jese tip van jou kon ik gelukkig wel surebetten. Bij Betsson en Tipico speel ik niet zo vaak, daar had ik geen limieten.
Ik wou laatst surebetten bij Mybet toen ik in de problemen kwam. Ik moest rond de 40 inzetten en ik kon maar tot 25 gaan. Het andere deel van de surebet had ik al bevestigd, dus dat was vervelend. Ik kon de overige 15 nog voor redelijke odds ergens anders wegzetten, het leed viel te overzien, maar het is toch wel irritant.
Een algemene tip voor surebetten is wel om eerst het deel van de bet met de lage odd (waar de kans op een lage limiet hoger is) af te sluiten. Om verassingen te voorkomen.
p.s. bedankt voor de tip!
0 Vind ik leuk's
Tip
In de zoektocht naar surebets die je kan gebruiken om geld van een reguliere bookie naar Betfair te surebetten.
Ik zoek odds die op Betfair lager zijn dan bij de bookie. Dat vraagt goed zoeken, want normaal gesproken heeft Betfair de hogere odds. Ik selecteer vooral kleine markten – Qatar e.d. – waar de markten nog klein zijn, meestal een dag of maximaal een uur of 6-7 voor de wedstrijd. Indien dat zo is, speel ik bij de bookie bijv. een odd van 4 en lay ik die voor 4 (of lager) bij Betfair. Zodra de markt aantrekt, merk ik in 90% van de gevallen dat de odd bij de bookie te hoog staat (en niet veel later daalt – ongeveer 0.6 tikken), en bij Betfair stijgt (ongeveer 0.4 tikken).
Natuurlijk is het heel ander verhaal om puur op deze gegevens alleen te gaan surebetten/traden op Betfair. Vb. ik zet 100 euro in op een back-odd van 4.0 waarvan ik verwacht dat hij naar 4.4 gaat stijgen omdat hij onjuist staat in vergelijking met reguliere bookies, om hem bij 4.4 te layen. Riskante shit, want als de opstelling wijzigt oid, zit je met je met back-odd van 4.0, terwijl de odd nu ineens 3.6 oid is geworden. Voor mensen op zoek naar surebets t.o.v. een andere bookie, kan het zinvolle informatie zijn.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Tip
In de zoektocht naar surebets die je kan gebruiken om geld van een reguliere bookie naar Betfair te surebetten.
Ik zoek odds die op Betfair lager zijn dan bij de bookie. Dat vraagt goed zoeken, want normaal gesproken heeft Betfair de hogere odds. Ik selecteer vooral kleine markten – Qatar e.d. – waar de markten nog klein zijn, meestal een dag of maximaal een uur of 6-7 voor de wedstrijd. Indien dat zo is, speel ik bij de bookie bijv. een odd van 4 en lay ik die voor 4 (of lager) bij Betfair. Zodra de markt aantrekt, merk ik in 90% van de gevallen dat de odd bij de bookie te hoog staat (en niet veel later daalt – ongeveer 0.6 tikken), en bij Betfair stijgt (ongeveer 0.4 tikken).
Natuurlijk is het heel ander verhaal om puur op deze gegevens alleen te gaan surebetten op Betfair. Vb. ik zet 100 euro in op een back-odd van 4.0 waarvan ik verwacht dat hij naar 4.4 gaat stijgen omdat hij onjuist staat in vergelijking met reguliere bookies, om hem bij 4.4 te layen. Riskante shit, want als de opstelling wijzigt oid, zit je met je met back-odd van 4.0, terwijl de odd nu ineens 3.6 oid is geworden. Voor mensen op zoek naar surebets t.o.v. een andere bookie, kan het zinvolle informatie zijn.

Chomp hoezo gebruik je niet zoiets? Hoef je niet te zoeken.
http://bet72.com/oddsmatcher/
Edit: Het was eventjes zoeken tussen mijn favorieten maar, deze heeft nog wat meer bookies:
http://bonusbagging.co.uk/oddsmatching.php
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Het was gewoon een vermelding voor mensen (zoals ik) die alleen geïnteresseerd zijn in surebets naar Betfair of bonussen rondspelen en niet de hele dag de tijd hebben om de laatste odd-verschuivingen bij te houden. Ik zit lang niet op alle bookies die dit soort websites vermelden. Ik ben dan vaak veel te lang aan het puzzelen en de odds veranderen zo snel dat ik of te laat ben, of zelf sneller ben in direct tussen bookie A en Betfair opvallende verschillen te zoeken op kleine markten (zoals Qatar). En ik vind het ook wel fun om zelf mijn surebets te vinden. Maar toch bedankt voor je suggestie, ik zal er eens naar kijken :)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.