Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.


Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet


Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%


Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weer een vette surebet: Forrer/Vérgé-Dépré (SUI) - Teufl/Klopf (AUT) (beachvolleybal)
Interwetten: Forrer/Vérgé-Dépré (SUI) @1.40
Bwin: Teufl/Klopf (AUT) @5.75
profit: 12.59%
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Weer een vette surebet: Forrer/Vérgé-Dépré (SUI) - Teufl/Klopf (AUT) (beachvolleybal)
Interwetten: Forrer/Vérgé-Dépré (SUI) @1.40
Bwin: Teufl/Klopf (AUT) @5.75
profit: 12.59%

Mooi (y)
Heb hem nog net op tijd genomen
Bedankt voor de tip (y)
0 Vind ik leuk's
dus als je overal een account hebt dan kun je op jaarbasis best wat verdienen op die manier ofniet? :d
0 Vind ik leuk's
comeyer:
dus als je overal een account hebt dan kun je op jaarbasis best wat verdienen op die manier ofniet? :d

Surebets vinden is soms al lastig genoeg, vooral als je maar bij een beperkt aantal bookmakers zit, dan heb je vaak geen/zeer kleine surebets. Dus je moet bij veel bookmakers saldo aanhouden. Daar zit ook weer een nadeel aan, dat je veel geld uit moet hebben staan, voor de meeste mensen is het dus niet te doen.
Alleen tussen interwetten en betfair zijn er elke dag wel surebets, omdat ze hun odds zeer traag aanpassen. Je moet vaak wel redelijk snel zijn, zo had ik gisteren een surebet op Randers @1.65 en net nadat ik gezet had, daalde de odd naar 1.60.. Er zijn meerdere bookmakers die hun odds traag aanpassen, volgens mij is stanjames ook niet zeer snel (wel sneller) en andere die ik nu ff niet weet
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
comeyer:
dus als je overal een account hebt dan kun je op jaarbasis best wat verdienen op die manier ofniet? :d

Je wordt gelimiteerd bij veel bookies als je hoge stakes speelt dus wordt het lastig om echt veel te verdienen.
0 Vind ik leuk's
Dus voor surebets kan men het beste een account hebben tussen Interwetten en Betfair :)
En wat bedoel je met Limiteren? Dat je niet met duizenden kunt inzetten? :)
0 Vind ik leuk's
Surebet: Leinster - Ospreys (27 May 2012, 17:00) Rugby
Back: Leinster @1.50 (interwetten)
Lay: Leinster @1.36 (betfair)
6,22% surewinst
Om een of andere reden kon ik maar maximaal €100 inzetten op rugby, ik weet niet of ik een limiet heb, of dat die €100 een algemeen limiet is voor rugby op die site, maarja, alsnog bijna €9 gratis :D (h) :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Surebet: Beck K. - Kubot L. (27 May 2012, 19:00) tennis
Kubot wint 3-0 in sets:
Back: @1.80 interwetten
Lay: @1.60 betfair
Iets minder:
Kubot to win:
Back @1.15
Lay @1.10

*edit: helaas, ik heb er net van kunnen profiteren, de odd is meteen aangepast naar 1.65/1.10
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
kreeg vandaag een mail van Rebelbetting.
Hi
Use RebelBetting for free this weekend!
Just a heads up. The full version of RebelBetting will be completely free for everyone this weekend!
A perfect opportunity to see how much the service has improved since you checked in last, or just get three extra days on your subscription.
We will send instructions how to get started on Friday, stay tuned!
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Surebet zomertransfers:
Komt Andy Caroll in aanmerking om voor Liverpool te spelen na de transferperiode?
Unibet: Nee @ 1.95
William Hill: Ja @ 2.20
Surewinst van 3.37%
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.