Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Systeem GeS

In de loop van de tijd zal ik hier wedstrijden posten waar ik zelf op web, of die gewoon een goeie tip is. Het is natuurlijk nooit zeker of het werkt, dus het is en blijft op eigen risico!
Systeem GeS
Wat is Systeem GeS?
Systeem GeS staat voor 'Systeem Gelijkspel en Scores'!
Ik heb de uitslagen van de afgelopen 5 jaar in de Eredivisie bekeken en daaruit wat onderzoeken gedaan.
Met een aantal dingen zitten experimenteren ect, en op een gegeven moment had ik percentage van rond de 50%!
Vandaar dat ik dus onderzoek als eerste ga testen zonder geld in te zetten maar gewoon de wedstrijden hier neer te zetten, en 3 dagen laten kijken hoeveel ik er goed heb!
Maar wat houdt het nou precies in?
Ik heb verschillende 'onderzoeken' gedaan op de resultaten van de Eredivisie van de afgelopen 5 jaar.
Zoals ik al eerder meldde kreeg ik bij 1 onderzoek rond de 50% percentage.
Het houdt gewoon in, dat je op alle wedstrijden inzet, behalve op de wedstrijden waarin de top 3 of onderste 3 speelt. In het geval van de Eredivisie dus niet op weddenschappen van Ajax, FC Twente, PSV, Excelsior, de Graafschap en RKC. Tenzij, deze 2 clubs uit de top 3 of 2 clubs uit de onderste 3 onderling tegen elkaar spelen.
Maar waar zet je dan precies op in?
Uit dat 'onderzoek' is dus gebleken dat 50% van de wedstrijden eindigen in een gelijkspel, of 1-0, of 0-1, of 2-1 of 1-2! Dat zijn dan ook de 5 dingen waarop je inzet! Je moet het echter natuurlijk wel zo doen, dat wanneer het klopt, je wel winst hebt.
Even een voorbeeld:
We zetten in op FC Nurnberg - Hannover 69!
De qouteringen zijn:
Gelijkspel: 3,35
1-0: 8,5
0-1: 10
2-1: 10
1-2: 11
Als we op allemaal €1 zetten, hebben we €5 inzet.
Mocht het dan vervolgens gelijk worden, hebben we €1,65 verlies.
En mijn ideen achter dit systeem is, door op langere termijn vaak in te zetten, winst te maken doordat er altijd wel die resultaten komen.
Wat we dan dus wel kunnen doen is:
€1,50 zetten op gelijkspel: €1,50 x 3,35 = €5,03
€0,60 zetten op 1-0: €0,60 x 8,5 = €5,10
€0,50 zetten op 0-1: €0,50 x 10 = €5,00
€0,50 zetten op 2-1: €0,50 x 10 = €5,00
€0,45 zetten op 1-2: €0,45 x 11 = €4,95
We hebben (mits het natuurlijk een van deze uitslagen wordt) altijd 5 euro.
Terwijl onze inzet is: €1,50 + €0,60 + €0,50 + €0,50 + €0,45 = €3,65!
Dus we hebben, indien een van deze uitslagen daadwerkelijk voorkomt, €1,45 winst!

Omdat ik deze tactiek de afgelopen dagen ook net heb uitgevogeld, en dus niet zeker weet of het daadwerkelijk winstgeven is, zal ik het eerst zonder geld uitproberen.
De wedstrijden van dit weekend (zaterdag en zondag) die volgens dit systeem kunnen zijn:
Vitesse - VVV
Feyenoord - Roda JC
Heracles - NAC
FC Gronigen - ADO
AA Gent - Standaard Luik
Beerschot - Westerlo
Kortrijk - Cercle Brugge
Mechelen - Lierske
FC Nurnberg - Hannover 96
Freiburg - Mainz
Hamburg SV - Hertha Berlin
Schalke 04 - FC Koln
Alemannia Aachen - Energie Cottbus
SC Paderborn - Greuther Fürth
Duisburg - Hansa Rostock
FC Ingolstadt - FSV Frankfurt
Blackburn - Wolverhampton Wanderers
Fulham - Aston Villa
Liverpool - Sunderland
Wigan Athletic - Norwich
Lorient - Bordeaux
Rennes - Paris SG
Saint-Étienne - Nancy
Sochaux - Caen
Valenciennes - Brest
Hearts - Aberdeen
St Mirren - Motherwell
Kilmarnock - Hibernian
Levante - Real Zaragoza
Villarreal - Sporting de Gijón
Osasuna - Valencia
Racing Santander - Getafe
Real Sociedad - Atlético Madrid
Overige informatie
Ik heb echter alleen de Eredivisie onderzocht. Binnenkort zal ik ook andere landen onderzoeken (Italië, Duitsland, 2e divisie Duitsland, Engeland, Spanje, Schotland, Frankrijk en België). Echter kost dit veel tijd, dus kan nog wat tijd duren! Zodra de uitslagen morgenavond bekend zijn, zal ik een overzichtje maken van hoeveel wedstrijden ik goed heb. Ook heb ik alle qouteringen van deze wedstrijden opgeschreven en heb ik al opgeschreven hoeveel ik in zou gaan zetten ect. Op die manier kan ik dan ook meteen uitrekenen hoeveel winst (of verlies) ik heb gemaakt!
En ik zal natuurlijk niet stil zitten, dus behalve dit systeem zal ik ook andere systemen onderzoeken en uitproberen. Ik hoop dat jullie het blijven volgen en eventueel wat profijt van kunnen hebben!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeboyjerra
Country flagjeboyjerra in 13-08-2011 18:31 Hulp en advies
in 13-08-2011 18:31 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb zo mijn twijfels maar toch op zichzelf interresant, ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten na deze speelronde.
(y)
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Ik heb zo mijn twijfels maar toch op zichzelf interresant, ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten na deze speelronde. (y)

Je kunt beter 0-0 layen bij Betfair, dat systeem is veel succesvoller ;-)
0 Vind ik leuk's
Vitesse - VVV (n)
Feyenoord - Roda JC (n)
Heracles - NAC (y)
FC Gronigen - ADO (n)
AA Gent - Standaard Luik (n)
Beerschot - Westerlo (n)
Kortrijk - Cercle Brugge (n)
Mechelen - Lierske (y)
FC Nurnberg - Hannover 96 (y)
Freiburg - Mainz (y)
Hamburg SV - Hertha Berlin (y)
Schalke 04 - FC Koln (n)
Alemannia Aachen - Energie Cottbus (n)
SC Paderborn - Greuther Fürth (y)
Duisburg - Hansa Rostock (y)
FC Ingolstadt - FSV Frankfurt (y)
Blackburn - Wolverhampton Wanderers (y)
Fulham - Aston Villa (y)
Liverpool - Sunderland (y)
Wigan Athletic - Norwich (y)
Lorient - Bordeaux (y)
Rennes - Paris SG (y)
Saint-Étienne - Nancy (y)
Sochaux - Caen (y)
Valenciennes - Brest (y)
Hearts - Aberdeen (n)
St Mirren - Motherwell (y)
Kilmarnock - Hibernian (n)
Is pas de 2e (voor sommige landen de 1e) speelronde, dus eigenlijk zou het systeem dan nog niet eens moeten beginnen.
Echter heb ik dit gedaan om te kijken voor de resultaten, en het blijkt dus dat je inderdaad winst maakt.
Voor elke euro die je had ingezet kreeg je deze ronde €0,09 winst.
Ik zal de komende week (helaas) niet hier te vinden zijn, aangezien ik weg ben.
Maar daarna zal ik proberen het systeem nog wat te perfectioneren.
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd naar je bevindingen als je terug bent, altijd nieuwsgierig naar leuke nieuwe ideeën :)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
onzemichael:
nottripping:
Ik heb zo mijn twijfels maar toch op zichzelf interresant, ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten na deze speelronde. (y)

Je kunt beter 0-0 layen bij Betfair, dat systeem is veel succesvoller ;-)

Klopt, maar ga je gang...ben zeer benieuwd. Leuk intiatief in elk geval. Je moet er maar tijd voor hebben :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik heb vorig jaar een artikel geschreven (momenteel even van de site verwijderd) over het aantal gelijke spelen in verschillende europese competities. Daaruit bleek dat voornamelijk de Franse competitie gemiddeld vaker gelijke spelen telt.
Ik vind deze manier van spelen erg interessant en wil best helpen met een (klein) onderzoekje om alle keuzes mogelijk beter te kunnen onderbouwen. Het grappige is dat iedere wedstrijd voor een gelijkspel (heel vaak in ieder geval) boven de 3,40 zit (en vaak nog heel veel daarboven) terwijl iedere wedstrijd (in ieder land en alle competities) met een gelijkspel start. Je zou dus zeggen dat er normaal gesproken veel gelijke spelen zijn, dit is ook zo. De reden waarom deze odds zo hoog zijn is omdat heel veel spelers (wedders) wedden op hun favoriete club, ze vergeten vaak dat een gelijkspel ook een mogelijkheid is.
Nog een reden dat er vaak gelijke spelen zijn is dat ploegen die een kleine voorsprong hebben (0-1 bijvoorbeeld), deze voorsprong gaan verdedigen (en de ploeg die achter staat doet er een mentaal schepje bovenop). Vaak betaald dit zich uit waardoor de gelijkmaker alsnog gescoord word en er vervolgens geen tijd meer is om nog een doelpunt te scoren.
Kortom, interessant. Meer mensen die mee willen helpen aan dit 'onderzoek'?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.