Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag over system Bets: Different outcomes of the same event

Helloo,
Op het internet vond ik tickets die door andere mensen gewonnen zijn, het viel me op dat de meeste tickets System Bets waren, Correct scores maar ook met 1x2, dit vond ik wel interessanter dan dat Double Chance of Draw no Bet gedoe. Ik heb een paar wedstrijden gezocht en heb een beetje gerekent, dit systeem vond ik wel goed want je neemt er minder risico mee.

Uitleg: Zoek een paar wedstrijden (Minimaal 2), Selecteer 2 uitkomsten bij elke wedstrijd, zorg wel dat je mooie quoteringen uitzoekt van ongeveer 2.5+, selecteer System bet en voila ( Niet alle bookies hebben dit!)

Hoe het eigenlijk werkt: Bij elke wedstrijd heb je dus 2 uitkomsten gekozen, bij elke wedstrijd moet je 1 van die uitkomsten goed hebben, die quoteringen worden vermenigvuldigt met elkaar en zo onstaat je totale quotering
Om het wat duidelijker te maken (deze ga ik spelen):

Er worden dus in principe 8 bets afgesloten:
3.45 - 2.70 - 2.50=23.29
3.45 - 2.70 - 3.60=33.53
3.45 - 3.60 - 2.50=31.05
3.45 - 3.60 - 3.60=44.71
2.40 - 2.70 - 3.60=23.33
2.40 - 3.60 - 3.60=31.10
2.40 - 2.70 - 2.50=16.20
2.40 - 3.60 - 2.50=21.60

Dit zijn de mogelijke uitkomsten, cijfers achter de = zijn de quoteringen

Probeer het eens uit en post hier je wedstrijden! Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar atia
Country flagatia in 7-09-2014 06:03 Hulp en advies
in 7-09-2014 06:03 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
atia:
Helloo,
Op het internet vond ik tickets die door andere mensen gewonnen zijn, het viel me op dat de meeste tickets System Bets waren, Correct scores maar ook met 1x2, dit vond ik wel interessanter dan dat Double Chance of Draw no Bet gedoe. Ik heb een paar wedstrijden gezocht en heb een beetje gerekent, dit systeem vond ik wel goed want je neemt er minder risico mee.

Uitleg: Zoek een paar wedstrijden (Minimaal 2), Selecteer 2 uitkomsten bij elke wedstrijd, zorg wel dat je mooie quoteringen uitzoekt van ongeveer 2.5+, selecteer System bet en voila ( Niet alle bookies hebben dit!)

Hoe het eigenlijk werkt: Bij elke wedstrijd heb je dus 2 uitkomsten gekozen, bij elke wedstrijd moet je 1 van die uitkomsten goed hebben, die quoteringen worden vermenigvuldigt met elkaar en zo onstaat je totale quotering
Om het wat duidelijker te maken (deze ga ik spelen):
0 Vind ik leuk's
.
Bij welke bookmaker speel je? Volgens mij mag je bij veel bookmakers (ook al is het systeembet) niet dezelfde wedstrijden in een betslip doen. Dus wel benieuwd welke bookmaker dit is.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Bij welke bookmaker speel je? Volgens mij mag je bij veel bookmakers (ook al is het systeembet) niet dezelfde wedstrijden in een betslip doen. Dus wel benieuwd welke bookmaker dit is.


Bookmaker is MyBet zo te zien.
0 Vind ik leuk's
Oke thanks! Zie nu dat WilliamHill het bijvoorbeeld ook kan.
Echter heeft brojk wel een punt wat betreft de vergelijking.

Bij die 3 wedstrijden die je hebt mag er geen 1 fout zijn, hierbij de tabel:
- Manchester city mag niet verliezen
- PSG mag niet gelijkspelen of verliezen
- AS roma mag niet gelijkspelen of verliezen.

Gebeurd dat wel ben je 100 euro kwijt.
Van de 8 bets kan er maximaal maar 1 combinatie goed zijn (dit even vermeld voor onderstaande berekening).

Op zijn minst kan je winnen: € 12,50 x odd 16,20 = 206,25
De gemiddelde odd is 28,1 dus € 12,50 x 28.1 = € 351,25 gemiddeld
Maximaal kan je winnen: € 12,50 x 44,71 = € 558,87

Die van 44,71 lijkt wel heel onwaarschijnlijk dat dat gebeurd maar oke het kan.

Als je doet wat Brojk zegt:
- PSG wint @ 1.55
- Roma wint @ 1.57
- Manchester City X2 @ 1.40

Dit blijft in principe hetzelfde als wat jij speelt in een systeem.
De totale odd van bovenstaande is 3.41 en als je daar 100 euro op speelt is de mogelijke uitbetaling: € 341,00

Hier kan je dus eigenlijk zelf een afweging inmaken:
- Kies je voor een stabiele odd dat je weet dat je dat bedrag wint als het goed is (€ 100 x 3.41 = 341 euro)
- Of kies je voor een odd die met € 12,50 inzet erg kan verschillen tussen odd 16 (+ 200 euro) en odd 44 (+ 500 euro).

Het kan dus beide en dit is denk ik meer een persoonlijke voorkeur dat voor ieder verschilt. Zelf zou ik denk toch voor je systeem gaan omdat het gemiddelde hoger ligt in dit voorbeeld. Echter kan dit per wedstrijd of misschien bookmaker ook weer verschillen.
0 Vind ik leuk's
Ja klopt Tim maar het zit em wel echt in die odds, dat je meerdere mogelijkheden hebt, Roma en PSG zijn trouwens Handicap, winnen met 1 doelpunt verschil of meer, weer zijn het de odds die kunnen verschillen dus, maar zoals je al zei, het is meer hoe je ertegenaan kijkt, ik denk zo van: als ze toch winnen dan pak ik gelijk een hoge odd en als ze met meerdere doelpunten vershil winnen kan die odd nog omhoog!
0 Vind ik leuk's
Atia.Blogabet.com
Ja precies daarom denk ik dat uiteindelijk jou systeem toch wat beter is.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.