Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tennis: wat als een speler retired: bookies rules

Wat zijn de regels van bookmakers als een tennisspeler op moet geven wegens een blessure of andere reden. Niet alle bookmakers gaan hier op dezelfde manier mee om. Hieronder een overzicht.

Minstens 1 service: Na de 1 service aanvaarden volgende bookies je bet:
888sport
Betoto
Bwin
Coral
Interwetten
Ladbrokes

1 Set gespeeld: Als minstens 1 set is gespeeld, aanvaarden volgende bookies je bet.
Geeft de speler op voor het einde van 1e set, krijg je je inzet terug.

5Dimes
Betdaq
Betfair
Betfred
BetOnline
Betsafe
Betsson
GoBetGo
Marathonbet
Matchbook
Panbet
Pinnacle
Smarkets
Unibet

2 Sets gespeeld: Als minstens 2 sets zijn gespeeld, aanvaarden volgende bookies je bet:
Geeft de speler op voor het einde van 2e set, krijg je je inzet terug.

TheGreek

Volledige match: de match moet beëindigd zijn voor volgende bookies de bet aanvaarden:
10bet
12bet
188bet
Admiral.at
Bet365
Bet-at-home
BetClic
BetCRIS
Betinternet
Bookmaker
Boylesports
Canbet
Cashpoint
Centrebet
Dafabet
Diamond Sports Book
Expekt
Gamebookers
IASbet
Intertops
Luxbet
Mybet
NordicBet
Noxwin
Paddy Power
SBO
SportingbetAU
SportsbetAU
Stan James
TabAU
Tatts
Tipico
Titanbet
Victor Chandler
William Hill
Winner

Mocht je updates hebben, laat het weten in dit topic, dan pas ik bovenstaande overzicht even aan.
4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 21-11-2014 07:00 Hulp en advies
in 21-11-2014 07:00 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi overzicht... onze tennisliefhebbers zullen hier zeker iets aan hebben. (y)
1 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dit zijn dan matchodds neem ik aan, want ik weet dat Pinnacle andere regels erop nahoudt wat betreft correct score/total games/etc.

Als ik het wil weten google ik altijd even, elke bookmaker heeft wel een mooi overzicht wat de regels zijn per bettype
1 Vind ik leuk's
robs234:
Dit zijn dan matchodds neem ik aan, want ik weet dat Pinnacle andere regels erop nahoudt wat betreft correct score/total games/etc.

Als ik het wil weten google ik altijd even, elke bookmaker heeft wel een mooi overzicht wat de regels zijn per bettype


Klopt Robs ,dit zijn matchodds.
Specifieke bets vallen onder andere regels.Zoals wanneer je 2-0 zet of wint match =verschillend
De lijst wordt dan wat lang ;-)
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
bedankt voor de info!
1 Vind ik leuk's
zelf zit ik op Unibet en Marathonbet, dit werkt erg goed moet ik zeggen :d
1 Vind ik leuk's
hallo , ik heb een vraag als ik bij een bookmaker een weddenschap gewonnen had bij opgave . 1ste set , bij mijn bookmaker sta ik op 1 bij bwin telt deze wedstrijd winst . ik had deze weddenschap in verscheidende combi's dus als ik bij bwin had gespeeld . had ik een combi met winst en nog een andere combo met gelijk tellen dan alle combi met opgave winst .
0 Vind ik leuk's
Circus heeft nog goede odds en staat in dit mooie lijstje er niet tussen, bij hen moet ook de volledige wedstrijd gespeeld zijn.
0 Vind ik leuk's

Wat doet betfirst hiermee aub?

1 Vind ik leuk's

had vickery,gaf op in set 2 door blessure wss,was lost(betfair)

had bautista augut,had blessure tijdens een pot in set 2 dacht ik,was void(unibet)

buzarnescu laatste set,keihard geklapt op de boarding werd void(betway)

had carreno busta,nishioka gaf op na een slachtpartij 6-0 voor set 2 begon,was void(betway)


zal up to date houden,mocht er nog meer gebeuren

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

had nadal vs potro,nadal geeft op door blessure,VOID bij betway,al mijn bets zijn void bij betway lol

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.