Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitslagensite voetbal

Iemand toevallig een goede tip voor een onverzichtelijke site met daarop per competitie alle uitslagen van dit seizoen voor wat research? In ieder geval alle grote competites zou mooi zijn, maar bijvoorbeeld naast Serie A, Serie B ook zou nog mooier zijn. Alle wedstrijduitslagen per weekend of speeldatum is mooi, maar ook nog eens per club zou nog fijner zijn!
Roept u maar!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rickvd
Country flagrickvd in 11-01-2012 16:12 Hulp en advies
in 11-01-2012 16:12 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
soccerway.com
soccervista.com
uitslagen met odds erbij: oddsportal.com (onder 'results' per competitie, onder 'archived results' per club)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
www.soccerway.com is toch wel 1 van de bekendere, veel uitslagen te bekijken!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Inderdaad , soccervista.com is een hele goeie ! :d
0 Vind ik leuk's
denk dat alle boven genoemde sites idd de beste zijn
persoonlijk maak ik zelf meest gebruik van soccerway.com om resultaten van nu en vroeger te bekijken
soccervista gebruik ik meer om naar de voorspellingen qua under of over te zien , dit in combinatie met http://fussball.wettpoint.com/en/schedules.html ( en daar durf ik mij wel toch regelmatig op baseren , zeker wanneer ze beide zelfde uitkomst hebben )
en om eventuele voorspellingen te bekijken zijn vitibet.com en http://www.olbg.com/hot-tips.php nog leuke sites
maar ik dacht dat hier in de forums reeds een topic over sites geopend was
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik zelf www.futbol24.com, is ook nog best in orde :-)
0 Vind ik leuk's
Bedankt! Ook namens Rick :)! Slotje en op naar de volgende vraag!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.