Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbelingstactiek uitproberen

In dit topic ga ik de verdubbelingstactiek uitproberen en kijken of deze tactiek zal werken met de bets die ik uitkies.
Ik zal spelen met 20 euro en de odds gebruiken van Unibet.
De eerste bet begin ik met 1 euro en bij iedere keer fout zal deze (ongeveer) verdubbelen. Ik hoop dat anderen ook wat hebben aan dit topic, dat duidelijk wordt of de verdubbelingstactiek veel zin heeft en werkt.
Ekranas - Hapoel Tel Aviv 2, odd: 1.75
1 euro inzet, mogelijke uitbetaling: 1.75
Saldo: 19 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hyunsuk
Country flaghyunsuk in 18-08-2011 15:58 Hulp en advies
in 18-08-2011 15:58 Hulp en advies
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De tactiek werkt ALTIJD als je enkele zaken in het achterhoofd houdt! (y)
Bij gewoon verdubbelen is inderdaad altijd een 2.00 nodig, wat niet erg gemakkelijk te voorspellen is, het is en blijft voetbal en geen wetenschap.
Wedstrijden van 1.50 en 1.25 zijn stuk makkelijker te voorspellen, maar dan moet je uiteraard bij eerder verlies respectievelijk maal 4 of maal 8 doen. Daarvoor moet je ofwel een stevige bankroll hebben of klein beginnen en zo opbouwen naar die stevige bankroll.
Daarnaast weet je dat topteams in elke competitie (ik neem, afhankelijk van de competitie, de top 2 tot top 5 volgens de statistieken van bwin en Unibet) sowieso snel zullen winnen. Uiteraard zullen ze ook eens verliezen of gelijk spelen, mogelijk zelfs 2 of misschien 3 keer na elkaar, maar meer is heel zeldzaam. Wanneer verliest een team als Barça, Real, Man Utd, Celtic, Inter, ... meerdere keren na elkaar? Je weet dat die teams gezien hun status en budget nu eenmaal snel terug zullen gaan winnen, tot die dag moet je gewoon blijven verveelvoudigen, afhankelijk van de quote van die speeldag.
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, blijft maagd!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.