Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?
Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
07-10-2013 13:15 in Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
mijn eerste tip/bet:
allemaal singles
beginnen allemaal binnen 4 uur van nu
(weet nog niet hoe ik er een afbeelding inkrijg)
1twente reserves-helmondt sport ht 2 DNB @1.77
2crotone-reggina 1 @2.55
3frederikstadt-bodo glimt 2 @2.20
1helmond sport stond 4 van de 5 uitduels voor bij rust
2crotone won tot nog toe 2 van de 3 thuisduels, reggina nog geen uitduel, ook staat crotone hoger op de ranglijst
3bodo glimt won tot dusver al zijn thuisduels, uit wint het de helft van de keren, @2.00, tegen frederikstadt moet het mogelijk zijn. Bodo glimt is dan definitief de nummer 1 van het seizoen (kampioen!!??)
allemaal singles
beginnen allemaal binnen 4 uur van nu
(weet nog niet hoe ik er een afbeelding inkrijg)
1twente reserves-helmondt sport ht 2 DNB @1.77
2crotone-reggina 1 @2.55
3frederikstadt-bodo glimt 2 @2.20
1helmond sport stond 4 van de 5 uitduels voor bij rust
2crotone won tot nog toe 2 van de 3 thuisduels, reggina nog geen uitduel, ook staat crotone hoger op de ranglijst
3bodo glimt won tot dusver al zijn thuisduels, uit wint het de helft van de keren, @2.00, tegen frederikstadt moet het mogelijk zijn. Bodo glimt is dan definitief de nummer 1 van het seizoen (kampioen!!??)