Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden door de ogen van een belegger

Op een site over beleggen heeft een belegger een stukje geschreven over winst tegenover risico en of je op voetbal kunt wedden net zoals je met aandelen belegd. Zijn berekening en onderbouwing ziet er vrij solid uit en hij komt op een winst van ruim 50% uit voor dit WK.


https://www.iex.nl/Artikel/760098/Rendement-met-WK-2022.aspx


Wat denken jullie hiervan? Zou dit kunnen werken? En als het werkt zou je het door kunnen trekken door dezelfde landen ook als bet kunnen nemen minimaal 2e, 3e en 4e en eventueel tussentijds die bets uit te betalen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mark145nl
Country flagmark145nl in 21-11-2022 13:10 Hulp en advies
in 21-11-2022 13:10 Hulp en advies
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Lachwekkend stukje met allerlei grove fouten

 "Hele volksstammen zetten inmiddels vele malen per wedstrijd in op wie de eerstvolgende gele kaart of corner zal krijgen."  :')


Op zulke outright markten pakken bookmakers een ruime marge op elke deelnemer. M.a.w. de odds zouden een stuk hoger moeten zijn als je uitgaat van de daadwerkelijke kansen.


Als je slechts 53-54% rendement krijgt met 5 landen en slechts 14-15% met 8 landen heb je sowieso geen value bet. Dat maar een X aantal landen ooit wereldkampioen zijn geworden zegt an sich niets over de kansen van bijvoorbeeld Portugal, Nederland, België, Kroatië en Denemarken om nu voor het eerst kampioen te spelen.



Bet365 geeft 33% 'rendement' als er geen nieuwe wereldkampioen komt. Een van de volgende 7 landen mag dan niet winnen: Argentinië, Brazilië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en Uruguay. Andere aanbieders zitten lager dan 1.33, maar ik zou er niet zeker van zijn dat de kans op een nieuwe wereldkampioen daadwerkelijk maar 33% of lager is. Zoveel factoren die een rol spelen.


Zelf heb ik een ander plan bedacht om dit WK hopelijk een mooi rendement te scoren. Het lijkt enigszins op dat wat die 'belegger' doet, maar dan risicovrij. Ik heb de afgelopen maanden van alle aanbieders de freebets en winst van andere promo's opgespaard en deze over de outright markt verdeeld. Nu zijn er 15 verschillende landen die me een vergelijkbare winst opleveren, grotendeels favorieten. Als er nog een outsider komt die in de knock-out fase lijkt te gaan verrassen zal ik die waarschijnlijk nog coveren. Veel minder risico in ieder geval dan de opzet van die 'belegger', die al z'n inzet kwijt is als Louis inderdaad de verwachtingen waarmaakt.


Als je freebets op een verantwoorde manier vrijspeelt, door rondspelen/hedgen, is er sowieso altijd rendement. Ik ben ze zelf gaan opsparen omdat m'n ervaring is dat je freebets anders toch eerder verspild aan impulsieve combo's met hoge odds, die maar zelden goed gaan.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.