Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden o.b.v. statistieken: Betegy

Tijdens het struinen naar een goede wedtactiek/techniek en uren lezen stuitte ik op Betegy. Betegy is een startup die ons 2 jaar geleden de volgende belofte deed:

Betegy says it can predict 9 out of 10 soccer matches by using a complex algorithm that considers everything from the weather to a coach's birthday.

Aangezien ik er in geloof dat wedden op basis van statistieken één van de meest succesvolste strategieën is, klonk deze belofte me dan ook als muziek in de oren. Betegy voegt hieraan toe dat zij met deze statistieken zoeken naar valuebets en deze beschikbaar stellen aan het grote publiek.

Benieuwd naar hun resultaten heb ik de proef op de som genomen en een Pro-account voor een maand genomen.

Hieronder een voorbeeld, dit geval Brazilië – Colombia, waarbij volgens Betegy 1X de hoogste value geniet.

Zodoende krijg ik voor iedere match een beste valuebet en deze zal ik (proberen) iedere morgen hier te posten.
Afgelopen twee dagen verliepen overigens alsvolgt:

16-6
Paraquay – Jamaica: 1 (1,75)
Argentinie – Uruguay: 1X (1,13)
WIN: +0,88

17-6
Jeanbuk – Ulsan: 1 (2,23)
Chunman - Seongnam: 1X (1,37)
Seoul – Busan: 1 (1,65)
Pohang – Incheon: under 2,5 (1,65)
Jeju – Suwon: over 2,5 (2,15)
WIN: +2,40
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagelhamjoey
17-06-2015 15:36 in Hulp en advies
13 reacties
Ben benieuwd naar de toekomstige resultaten. In ieder geval leuk dat je het hier deelt (y). Krijg je geen problemen met het delen van de picks waar je voor betaald hebt?
0
0
0 likes
Dus Betegy zegt 1x. Geeft die ook aan tot welke odd dat value/nuttig is? *

Unibet heeft momenteel 1 van de hoogste (1.31)
0
0
0 likes
tipsvoorwinst:

Als ik het plaatje bekijk, zie ik rechtsonder heel klein 1.30 staan.

Maar bij het tweede plaatje staat 33% Brazilië winst, 35% gelijkspel, 32% Colombia winst. Dan lijkt het mij toch een stuk voordeliger om x2 te spelen? Maar 1% minder kans en een veel hogere odd? Ik geloof ook in wedden volgens statistieken, maar dit lijkt zichzelf tegen te spreken.
0
0
0 likes
aah idd, dan zou het wel op 1.30 gebaseerd zijn idd
0
0
0 likes
zijn inderdaad meerdere met 1,31 odds.
0
0
0 likes
multimaker:
Ben benieuwd naar de toekomstige resultaten. In ieder geval leuk dat je het hier deelt (y). Krijg je geen problemen met het delen van de picks waar je voor betaald hebt?

Idee is om hier de ware resultaten van wedden obv statistieken te ondervinden. Iets waar Betegy (als ze goed haar werk doet) alleen maar van kan profiteren. Na een maand stop ik hier mee natuurlijk en gaan jullie met z'n allen aan de Betegy ;-) Nee, je hebt een punt, vanaf zijn het dan ook gewoon mijn eigen tips (a)

tipsvoorwinst:

Zoals feyethomas al aangeeft staat bij de Algorith recommendation de odd van, in dit geval 1,30. Dit is de min. odd waarbij de bet als valuebet gezien kan worden. Ik speel bij Unibet, dus de odds bij de bets zijn ook daadwerkelijk de odds van Unibet.

feyethomas:
tipsvoorwinst:

Als ik het plaatje bekijk, zie ik rechtsonder heel klein 1.30 staan.

Maar bij het tweede plaatje staat 33% Brazilië winst, 35% gelijkspel, 32% Colombia winst. Dan lijkt het mij toch een stuk voordeliger om x2 te spelen? Maar 1% minder kans en een veel hogere odd? Ik geloof ook in wedden volgens statistieken, maar dit lijkt zichzelf tegen te spreken.

Touché, uiteindelijk heb je nog gelijk gekregen ook. Mocht na verloop van tijd blijken dat hierdoor veel bets verloren gaan, dan is dat natuurlijk niet best. Voorlopig blijf ik Betegy volgen, dan kunnen we daarna verder kijken naar een tweede 'schifting' in de bets.
0
0
0 likes
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden
Het is allemaal wat rustig op voetbalvlak en misschien niet helemaal de juiste periode om Betegy te gaan volgen, vandaag namelijk ook maar 1 pick.

18-6
Peru - Venezuela: under 2,5 (1,53)

17-6
Brazilie - Colombia: 1X (1,31)
LOSE: -1,00
0
0
0 likes
Zeker interessant om te volgen en ben benieuwd of dit werkt op lange termijn. (y)
0
0
0 likes
Toto Sigarenboer
Zo heb ik een keer een website via de VWchat gekregen waar volgens mij hetzelfde gebeurt, maar dan gratis en je kan redelijk goed terug kijken hoe ze gepresteerd hebben.

Misschien wat weinig uitleg en wat licht onduidelijk maar goed, ook kloppen de odds niet altijd die ze geven maar meestal komt het erg in de buurt:

www.bettingclosed.com

Je ziet rechts midden een calender staan, klik op de datum van vandaag of op het woordje today : https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds ja), eigenlijk zou je voor de fun een dag al hun wedstrijden 1,- moeten plaatsen en kijken wat het aan het einde van de dag heeft gedaan, wellicht voldoende voor een leuke profit.

En zoals altijd, doe ermee wat je wilt :)

0
0
0 likes
Resultaten 19-6 (afgelopen nacht dus)
Peru - Venezuela: u2,5 (1,53)
Figueirense - Internacional: 1X (1,46) - niet getipt
WIN: + 0,99

Tips voor vandaag
Odd Ballklub - Start: u2,5 (2,48)
Mexico - Ecuado: X2 (1,59)
Chili - Bolivia: 1 (1,30)

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal