Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden o.b.v. statistieken: Betegy

Tijdens het struinen naar een goede wedtactiek/techniek en uren lezen stuitte ik op Betegy. Betegy is een startup die ons 2 jaar geleden de volgende belofte deed:

Betegy says it can predict 9 out of 10 soccer matches by using a complex algorithm that considers everything from the weather to a coach's birthday.

Aangezien ik er in geloof dat wedden op basis van statistieken één van de meest succesvolste strategieën is, klonk deze belofte me dan ook als muziek in de oren. Betegy voegt hieraan toe dat zij met deze statistieken zoeken naar valuebets en deze beschikbaar stellen aan het grote publiek.

Benieuwd naar hun resultaten heb ik de proef op de som genomen en een Pro-account voor een maand genomen.

Hieronder een voorbeeld, dit geval Brazilië – Colombia, waarbij volgens Betegy 1X de hoogste value geniet.



Zodoende krijg ik voor iedere match een beste valuebet en deze zal ik (proberen) iedere morgen hier te posten.
Afgelopen twee dagen verliepen overigens alsvolgt:

16-6
Paraquay – Jamaica: 1 (1,75)
Argentinie – Uruguay: 1X (1,13)
WIN: +0,88

17-6
Jeanbuk – Ulsan: 1 (2,23)
Chunman - Seongnam: 1X (1,37)
Seoul – Busan: 1 (1,65)
Pohang – Incheon: under 2,5 (1,65)
Jeju – Suwon: over 2,5 (2,15)
WIN: +2,40
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar elhamjoey
Country flagelhamjoey in 17-06-2015 13:36 Hulp en advies
in 17-06-2015 13:36 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben benieuwd naar de toekomstige resultaten. In ieder geval leuk dat je het hier deelt (y). Krijg je geen problemen met het delen van de picks waar je voor betaald hebt?
0 Vind ik leuk's
Dus Betegy zegt 1x. Geeft die ook aan tot welke odd dat value/nuttig is? *

Unibet heeft momenteel 1 van de hoogste (1.31)
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Dus Betegy zegt 1x. Geeft die ook aan tot welke odd dat value/nuttig is? *

Unibet heeft momenteel 1 van de hoogste (1.31)


Als ik het plaatje bekijk, zie ik rechtsonder heel klein 1.30 staan.

Maar bij het tweede plaatje staat 33% Brazilië winst, 35% gelijkspel, 32% Colombia winst. Dan lijkt het mij toch een stuk voordeliger om x2 te spelen? Maar 1% minder kans en een veel hogere odd? Ik geloof ook in wedden volgens statistieken, maar dit lijkt zichzelf tegen te spreken.
0 Vind ik leuk's
aah idd, dan zou het wel op 1.30 gebaseerd zijn idd
0 Vind ik leuk's
zijn inderdaad meerdere met 1,31 odds.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Ben benieuwd naar de toekomstige resultaten. In ieder geval leuk dat je het hier deelt (y). Krijg je geen problemen met het delen van de picks waar je voor betaald hebt?


Idee is om hier de ware resultaten van wedden obv statistieken te ondervinden. Iets waar Betegy (als ze goed haar werk doet) alleen maar van kan profiteren. Na een maand stop ik hier mee natuurlijk en gaan jullie met z'n allen aan de Betegy ;-) Nee, je hebt een punt, vanaf zijn het dan ook gewoon mijn eigen tips (a)

tipsvoorwinst:
Dus Betegy zegt 1x. Geeft die ook aan tot welke odd dat value/nuttig is? *

Unibet heeft momenteel 1 van de hoogste (1.31)


Zoals feyethomas al aangeeft staat bij de Algorith recommendation de odd van, in dit geval 1,30. Dit is de min. odd waarbij de bet als valuebet gezien kan worden. Ik speel bij Unibet, dus de odds bij de bets zijn ook daadwerkelijk de odds van Unibet.

feyethomas:
tipsvoorwinst:
Dus Betegy zegt 1x. Geeft die ook aan tot welke odd dat value/nuttig is? *

Unibet heeft momenteel 1 van de hoogste (1.31)


Als ik het plaatje bekijk, zie ik rechtsonder heel klein 1.30 staan.

Maar bij het tweede plaatje staat 33% Brazilië winst, 35% gelijkspel, 32% Colombia winst. Dan lijkt het mij toch een stuk voordeliger om x2 te spelen? Maar 1% minder kans en een veel hogere odd? Ik geloof ook in wedden volgens statistieken, maar dit lijkt zichzelf tegen te spreken.


Touché, uiteindelijk heb je nog gelijk gekregen ook. Mocht na verloop van tijd blijken dat hierdoor veel bets verloren gaan, dan is dat natuurlijk niet best. Voorlopig blijf ik Betegy volgen, dan kunnen we daarna verder kijken naar een tweede 'schifting' in de bets.
0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden
Het is allemaal wat rustig op voetbalvlak en misschien niet helemaal de juiste periode om Betegy te gaan volgen, vandaag namelijk ook maar 1 pick.

18-6
Peru - Venezuela: under 2,5 (1,53)

17-6
Brazilie - Colombia: 1X (1,31)
LOSE: -1,00
0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden
Zeker interessant om te volgen en ben benieuwd of dit werkt op lange termijn. (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Zo heb ik een keer een website via de VWchat gekregen waar volgens mij hetzelfde gebeurt, maar dan gratis en je kan redelijk goed terug kijken hoe ze gepresteerd hebben.

Misschien wat weinig uitleg en wat licht onduidelijk maar goed, ook kloppen de odds niet altijd die ze geven maar meestal komt het erg in de buurt:

www.bettingclosed.com

Je ziet rechts midden een calender staan, klik op de datum van vandaag of op het woordje today : http://www.bettingclosed.com/predictions/date-matches/today of deze link tussen je favorieten zetten.

De voorspellingen doen ze, bovenaan kan je ook nog klikken op overs/unders gol/nogol (betekend bts/no bts of zelfs final scores (correct score)

Mijn ervaring na een 3 weken is:

overs/unders geven ze wel aan over of under maar er staat niet altijd bij 1,5 of 2,5 bijvoorbeeld
Voorspellen ze X (draw) dan komt het zelden uit dus die pak ik niet mee
Zoek vaak de hogere odds uit, en merk dan vaak dat ze al gedropt zijn (meestal vullen ze de pagina een week vooruit (het komt voor dat ze op de laatste dag van die gevulde week pas de volgende week erop zetten)

Mijn conclusie, maak vooral nog steeds je eigen picks, maar twijfel je check het even voor je gevoel bij een site zoals deze.

Ze hebben wel heeeeeel veeeeel goed (ook met hele lage odds ja), eigenlijk zou je voor de fun een dag al hun wedstrijden 1,- moeten plaatsen en kijken wat het aan het einde van de dag heeft gedaan, wellicht voldoende voor een leuke profit.


En zoals altijd, doe ermee wat je wilt :)


0 Vind ik leuk's
Resultaten 19-6 (afgelopen nacht dus)
Peru - Venezuela: u2,5 (1,53)
Figueirense - Internacional: 1X (1,46) - niet getipt
WIN: + 0,99

Tips voor vandaag
Odd Ballklub - Start: u2,5 (2,48)
Mexico - Ecuado: X2 (1,59)
Chili - Bolivia: 1 (1,30)



0 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.