Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op BTS (Both to Score)

Beste mede gelukszoeker,

Ik start dit topic omdat ik steeds meer mensen zie die hier op BTS willen spelen maar eigenlijk niet weten waar te beginnen. Iedereen loopt te klungelen met sites over bts stats etc maar ik denk niet dat dit de juiste manier is. Deze sites kunnen flink in je nadeel werken. Door er een beetje meer tijd in te steken kun je een stuk verder komen.

Hoe zoek ik mijn bets uit?
Ik zoek mijn bets uit door gebruik te maken van de flashscore app op mijn telefoon. Zo kijk ik elke dag onderweg naar school even wat voor wedstrijden er allemaal zijn en welke ik bts kan spelen. Je opent de app en drukt op All games. Zo hoef je niet per competitie te kijken. Vervolgens kijk je bij elke club naar de laatste 5 wedstrijden van de thuisploeg toen ze thuis speelde en de laatste 5 wedstrijden van de uitploeg toen ze uitspeelde. Mijn criteria zijn meestal dat:

-ze beide minimaal 4 van de 5 wedstrijden (thuis scoorde voor de thuis ploeg en uit scoorde voor de uit ploeg)
- ze beide 4 van de 5 wedstrijden een doelpunt tegen kregen.
- de uitploeg boven de thuisploeg staat op de ranglijst.

Het is niet zo dat ik geen bets speel die niet aan de criteria voldoen maar ik zie het meer als richtlijnen.

Ik zal hier elke dag de tips plaatsen waarvan ik denk dat ze bts worden. Als je nog vragen hebt stel ze me.

Bayer leverkusen BTS
D. zagreb BTS
Dyn kiev BTS
QPR BTS
Rotherham BTS
Chesterfield BTS
Gillingham BTS
Peterborough BTS
Sheffield Utd BTS
Luton BTS
Northhampton BTS
York BTS

Kijk via flashscore even naar de stats van de afgelopen 5 thuis wedstrijd van thuisploeg en uitwedstrijden van uitploeg en het wijst zich vanzelf. Het loont om ook in competities te kijken waar minder gescoord wordt zoals argentinie want hier ligt vaak value terwijl ze overduidelijk bts worden zoals eergister boca juniors BTS @2.2

Succes allemaal
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lachen34
Country flaglachen34 in 20-10-2015 07:19 Hulp en advies
in 20-10-2015 07:19 Hulp en advies
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
multimaker:
lachen34:
de volgende wedstrijden het best om bts te spelen

... denk dat je met deze sowieso winst pakt


Zonder ook maar iets te zeggen over de odds zijn dit natuurlijk vrij zinloze opmerkingen. Wat moeten de odds (volgens jou) minimaal zijn om value te bevatten? 1.80, 1.90, 2.20, 3.60, zeg het maar....?

In ieder geval succes (y)


Ligt eraan welke wedstrijd het is. als je in Chili kijkt krijg je vaak maar 1.5 voor bts en wanneer ik dan sommige odds zie in Engeland vind ik dat value. zeker met de odds van de wedstrijden die ik heb genoemd. allemaal rond en boven de 1.70
0 Vind ik leuk's
gilgamesh82:
In mijn ogen biedt League Two in Engeland ook nog goede opties aan voor BTTS bets:

De volgende wedstrijden zijn mijn inziens ook nog wel goede opties voor BTTS Yes:

Yeovil Town - Mansfield @ 1,80
Morecambe - Crawley Town @ 1,65
York - Dagenham & Redbridge @ 1,75

Bij voorkeur single en small op combi.

Succes


Yeovil ligt ver onder de lijn voor wat ik het wil spelen en raad het je zeker af om die te spelen.
Morecambe zie ik wel goed komen en is in mijn ogen inderdaad een goede tip!
0 Vind ik leuk's
lachen34:
ben benieuwd waarom je dat vind multimaker?:P


Omdat het voorspellen van een winnaar en het voorspellen van bts op zichzelf (dus zonder te kijken naar werkelijke kansverhoudingen versus de odds van de bookmaker) totaal irrelevant is.
Een coin toss met odds groter dan 2.00 moet je altijd spelen. Een coin toss met odds van 2.00 of lager moet je vermijden.
0 Vind ik leuk's
Kijk hier eens, dat scheelt je veel tijd. Spelen ze ook puur op statistieken

https://www.voetbalwedden.net/a7c011df4522c03e4fcd4ccce63c5bdcc054815f?url=http://i60.tinypic.com/mcx3f4.png">

Zo blijkt hier dus uit dat er ontzettend veel value zit in Genk - Moeskroen BTTS.

Op basis van statistieken zou deze odd niet boven de 1.11 uit mogen komen. In 80% van alle thuismatchen van Genk en in 100% van alle uitmatchen van Moeskroen was er immers een BTTS.

Maar unibet biedt hem aan op 1,90.
0 Vind ik leuk's
Ik speel er een aantal mee als single!
0 Vind ik leuk's
Succes lachen met dit projectje.
Zelf speel ik ongeveer op dezelfde manier als jij alleen doe ik het voor over of under 2.5 goals.
Ik gebruik veel de combinatie www.forebet.com en flashscore om te bepalen waar er over of under 2.5 goals worden gemaakt,
of althans, waar de hoogste kans is.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
lachen34:
ben benieuwd waarom je dat vind multimaker?:P


Omdat het voorspellen van een winnaar en het voorspellen van bts op zichzelf (dus zonder te kijken naar werkelijke kansverhoudingen versus de odds van de bookmaker) totaal irrelevant is.
Een coin toss met odds groter dan 2.00 moet je altijd spelen. Een coin toss met odds van 2.00 of lager moet je vermijden.


Als je vaker op bts speelt dan weet je dat het geen coin toss is multi!! dan heb je totaal geen benul over hoevaak hij wel niet valt.

amille:
Kijk hier eens, dat scheelt je veel tijd. Spelen ze ook puur op statistieken

https://www.voetbalwedden.net/a7c011df4522c03e4fcd4ccce63c5bdcc054815f?url=http://i60.tinypic.com/mcx3f4.png">

Zo blijkt hier dus uit dat er ontzettend veel value zit in Genk - Moeskroen BTTS.

Op basis van statistieken zou deze odd niet boven de 1.11 uit mogen komen. In 80% van alle thuismatchen van Genk en in 100% van alle uitmatchen van Moeskroen was er immers een BTTS.

Maar unibet biedt hem aan op 1,90.


Ik kijk niet op dat soort sites aangezien je daar niet zomaar op kan vertrouwen. Ik zoek het zelf helemaal uit. Kost wat tijd maar dan heb je ook wat!! genk moeskroen bts had ik inderdaad al gezien voor het weekend.
0 Vind ik leuk's
CL viel zwaar tegen, engeland liep lekker!

Bayer leverkusen BTS
D. zagreb BTS
Dyn kiev BTS
QPR BTS
Rotherham BTS
Chesterfield BTS
Gillingham BTS
Peterborough BTS
Sheffield Utd BTS
Luton BTS
Northhampton BTS
York BTS
0 Vind ik leuk's
lachen34:
CL viel zwaar tegen, engeland liep lekker!

Bayer leverkusen BTS
D. zagreb BTS
Dyn kiev BTS
QPR BTS
Rotherham BTS
Chesterfield BTS
Gillingham BTS
Peterborough BTS
Sheffield Utd BTS
Luton BTS
Northhampton BTS
York BTS


Voortaan is het misschien handig de odds of je roi er bij te gooien. Vinden mensen vaak interessant om te zien.
0 Vind ik leuk's
djessyownage:
lachen34:
CL viel zwaar tegen, engeland liep lekker!

Bayer leverkusen BTS
D. zagreb BTS
Dyn kiev BTS
QPR BTS
Rotherham BTS
Chesterfield BTS
Gillingham BTS
Peterborough BTS
Sheffield Utd BTS
Luton BTS
Northhampton BTS
York BTS


Voortaan is het misschien handig de odds of je roi er bij te gooien. Vinden mensen vaak interessant om te zien.


Ga ik doen in het vervolg!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.