Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op goals op basis van recente stats

Ik ben de laatste tijd weer eens bezig met een test. Het is een vrij simpele strategie waarbij we spelen op goals (voornamelijk over 2.5 en BTTS), gebaseerd op de laatste wedstrijden van beide teams.

Tot vandaag had ik 55 wedstrijden getest, waarvan ik er 37 goed had, met een ROI van 116,5%. De gemiddelde odd is 1.90.

Welke statistieken gebruik ik?
Ik bekijk de laatste vijf thuiswedstrijden van de thuisploeg en de laatste vijf uitwedstrijden van de uitploeg. Ik tel alle goals bij elkaar op, en als dit aantal 30 of hoger is, speel ik Over 2.5. Bij 40 goals of meer speel ik Over 2.5 en Over 3.5. Als er in die tien wedstrijden te samen minimaal acht keer een BTTS is voorgekomen, speel ik die ook. De odds moeten minimaal 1.54 zijn op Betfair, maar meestal liggen de odds tussen de 1.80 en 2.00.

Als een ploeg maar vier thuis- of uitwedstrijden heeft gespeeld, tel ik de goals van die acht wedstrijden bij elkaar op. Dan heb ik in totaal 24 goals nodig voor een over 2.5. In het geval van BTTS wil ik zeven van de acht wedstrijden zien dat beide ploegen gescoord hebben. Bij drie wedstrijden van iedere ploeg heb ik 18 goals nodig en moeten alle zes de wedstrijden een BTTS zijn geworden.

Ik ga de tips niet plaatsen in dit topic, maar vanaf vandaag tip ik alle testweddenschappen in de tipcompetitie. Voor vandaag zijn dit 20 wedstrijden. De resultaten van de bets zal ik wel hier in het topic plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 19-10-2014 09:51 Hulp en advies
in 19-10-2014 09:51 Hulp en advies
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb het gister met de europa league gedaan. Van de 6 wedstrijden waar ik het toepaste 4 goed dus redelijk resultaat :)
Het is natuurlijk nooit een zekerheidje en dit blijft gokken..
0 Vind ik leuk's
Hey Pico. Ik heb uit het lijstje :
Celta de vigo - levante +2,5
Bielefeld - Erfurt +2,5
FAC Wien - Mattersburg +2,5

Meningen/verwachtingen?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
faaatiih75:
Hey Pico. Ik heb uit het lijstje :
Celta de vigo - levante +2,5
Bielefeld - Erfurt +2,5
FAC Wien - Mattersburg +2,5

Meningen/verwachtingen?

Alvast bedankt


Niet meer online geweest, maar als je deze gespeeld hebt, heb je een mooie winst (y)
0 Vind ik leuk's
Een heleboel wedstrijden vandaag, tips staan in tiplijst.
0 Vind ik leuk's
Ik heb ondertussen 40/62 met een winst van 21% ;-)
Dit weekend een 40tal uitgekozen.
0 Vind ik leuk's
Pico, wil je morgen vroeg zeker je bets posten (+2,5)?
Er zijn namelijk heel veel interessante wedstrijden:)
0 Vind ik leuk's


Komt wellicht meer bij, maar dan moet je even mijn tips in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
Moesten er mensen dit nog spelen zoals mij. Hierbij mijn stats
72/113 juist met een ROI van 109%.
Ik zie voral in Engeland en Nederland potentieel en zal me dan ook voral hoer op richten. Beide tweede klasse
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.