Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Over / Under, beste methode?

Ik zou mij eens willen verdiepen in het spelen van over / under en volgens mij kan je je het best hiervoor baseren op statistieken.
Iemand die een tool heeft waar je het best kan uitrekenen op basis van statistieken?

Heeft iemand anders hier nog tips hoe dit best wordt aangepakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yippee
Country flagyippee in 18-12-2015 21:39 Hulp en advies
in 18-12-2015 21:39 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Over / Under op basis van statistieken is moeilijk. Sowieso is wedden op basis van statistieken moeilijk. Persoonlijk zie ik het wedden op voetbal net als roulette; ieder ander balletje dat afgetrapt wordt zet de boel weer op nul. Uiteraard kun je zeggen dat bijvoorbeeld Barcelona, Real Madrid of Manchester City vaak veel scoren. Maar waarmee heeft dat te maken? Iedere wedstrijd heeft een eigen verhaal met twee verschillende teams die verschillende tactieken hanteren. Ieder team heeft een andere doelman en andere verdedigers die elk hun eigen kwaliteiten en zwaktes hebben. Het heeft daarom naar mijn mening veel meer zin om te kijken naar het verhaal er achter, in plaats van naar de statistieken.

En dan kun je zeker winst behalen met overs en unders. Samen met de 1X2 markt is de over/under markt mijn favoriet, maar achtergrondkennis is vereist en naar mijn mening belangrijker dan de statistieken.
0 Vind ik leuk's
Mijn tactiek met betrekking op wedden op doelpunten is door het live te spelen. Ik speel haast nooit meer prebets op goals of winnaars. Bij een livewedstrijd kan je via bet365 goed zien wat de statistieken zijn en of er één ploeg is die veel kansen ( schoten op doel ) krijgt. Stel het staat 1-1 bij de rust en beide teams hebben veel schoten op doel, komt er vaak nog wel een 3de doelpunt en als je dan wacht tot ongv de 60ste minuut krijg je 1.50 odd +. De andere manier is te zeggen hoeveel goals een team scoort als ze echt veel beter zijn en ook wel de kansen krijgen dit geeft vaak nog betere odds.

Heb door dit te gebruiken toch nu de laatste week 100+ euro's verdiend wat voor mijn doen behoorlijk is aangezien ik eerst telkens tussen de zelfde bedragen bleef schommelen :)

0 Vind ik leuk's
Bedankt voor jullie reacties.
Het is inderdaad belangrijk om ook achterliggende informatie te verkrijgen.
Indien bv enkele belangrijke verdedigers geblesseerd zijn, dan moet daar zeker rekening mee gehouden worden.
Toch zou een tool handig zijn om te berekenen hoeveel doelpunten statisch verwacht worden dit in combinatie met de achterliggende informatie kan hier zeker winst gemaakt worden.
0 Vind ik leuk's

Ik had ook graag eens de tool gedownload die iemand van VW gemaakt heeft, maar het lukt mij niet om deze te downloaden.


Kan iemand deze eens downloaden voor mij en mij dit laten weten of dit gelukt is via PM? Ik stuur dan mijn emailadres door zodat je het eens naar daar kan doorsturen :)

Bericht gewijzigd door jeronimo op di 28 jan. 2020, 18:52
0 Vind ik leuk's
Je kan toch gewoon de stats zelf opzoeken, kijken wie er gebleseerd zijn en het uitrekenen. Zo doe ik het in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.