Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Over / Under, beste methode?

Ik zou mij eens willen verdiepen in het spelen van over / under en volgens mij kan je je het best hiervoor baseren op statistieken.
Iemand die een tool heeft waar je het best kan uitrekenen op basis van statistieken?

Heeft iemand anders hier nog tips hoe dit best wordt aangepakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyippee
18-12-2015 20:39 in Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Over / Under op basis van statistieken is moeilijk. Sowieso is wedden op basis van statistieken moeilijk. Persoonlijk zie ik het wedden op voetbal net als roulette; ieder ander balletje dat afgetrapt wordt zet de boel weer op nul. Uiteraard kun je zeggen dat bijvoorbeeld Barcelona, Real Madrid of Manchester City vaak veel scoren. Maar waarmee heeft dat te maken? Iedere wedstrijd heeft een eigen verhaal met twee verschillende teams die verschillende tactieken hanteren. Ieder team heeft een andere doelman en andere verdedigers die elk hun eigen kwaliteiten en zwaktes hebben. Het heeft daarom naar mijn mening veel meer zin om te kijken naar het verhaal er achter, in plaats van naar de statistieken.

En dan kun je zeker winst behalen met overs en unders. Samen met de 1X2 markt is de over/under markt mijn favoriet, maar achtergrondkennis is vereist en naar mijn mening belangrijker dan de statistieken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.