Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschap op Unibet: 1x2 of draw no bet?

Ik zag bij de tips staan Sevilla - Real Zaragoza (1) en ik zocht deze op op unibet en er kwamen 2 mogelijkheden: hier is screenshot Edit : Screenshot verwijderd want deze bestaat niet meer.
Wat gebeurd als je op de 2e wed voor een winst voor Sevilla maar het wordt gelijkspel. Krijg je dan je inzet terug of verlies je dan ook? Ook snap ik niet waarom de odd bij allebei 1,36 is. Natuurlijk ga ik op geen van beide inzetten omdat de odd vrij laag ik volgens mij vergeleken met andere bookmakers
Thnx
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrfamilyguy
Country flagmrfamilyguy in 23-01-2013 14:48 Hulp en advies
in 23-01-2013 14:48 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat houdt in dat als het gelijkspel wordt, dat je dan je inzet terugkrijgt.
0 Vind ik leuk's
= Draw no bet
---------------------
0 Vind ik leuk's
Oke thnx maar hoe kan het dan dat die odds gelijk zijn? Want dan wed er toch niemand op die 1e
0 Vind ik leuk's
mrfamilyguy:
Oke thnx maar hoe kan het dan dat die odds gelijk zijn? Want dan wed er toch niemand op die 1e

De odds zijn niet gelijk, de odds voor winst uitploeg zijn een stuk lager.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mrfamilyguy:
Oke thnx maar hoe kan het dan dat die odds gelijk zijn? Want dan wed er toch niemand op die 1e

'Team bereikt volgende ronde'' is niet 'draw no bet', maar (de naam verklapt het eigenlijk al een beetje) welk team bereikt de volgende ronde.
En je hebt gelijk, dat de odds hetzelfde waren is in principe ook wel vreemd, en uiteraard kan je in zo'n geval dan beter 'to go through' nemen. (De odd is inmiddels ook al aangepast, zij het niet met een erg groot verschil: winst Sevilla is nu 1.36; en Sevilla to go through 1.33.)
Dat de odds (bijna) gelijk zijn komt overigens doordat bij een gelijkspel (behalve bij een 0-0) Sevilla óók is uitgeschakeld. Voor Sevilla is niet winnen in dit geval dus (bijna) hetzelfde als niet doorgaan.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.