Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet-winner van 200 naar winst!

Na een korte pauze is het nu weer tijd om te gaan gokken op internet. Ik heb vorige week 06-01-2011 al 50 euro gestort naar unibet waar mijn BR €113,- was. Ik heb 100 euro onttrokken en ben, na een tip van onzemichael, naar tipico gegaan zodat 100 euro, 200 euro werd.
In het verleden heb ik vaak te maken gehad met tilten waardoor mijn mooie winsten als sneeuw voor de zon verdwenen. Op dit moment kan ik het niet veroorloven om elke keer te gaan storten dus ik moet het met deze 200 euro gaan doen!
Mijn 1e storting is 100 euro die automatisch 100% verdubbelt werd door tipico. Deze zal ik tot 600 euro rond moeten spelen op quoteringen van minimaal 2 euro.
Mijn inzetten zullen tussen de 5 en 10 euro zijn op singles die een quotering hebben van over de 2 euro en combi's (max 3 wedstrijden) die een max quotering hebben van 4 euro.
Na het rondspelen van deze bonus zal ik het geld weer terug nemen en terug gaan naar unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar WallieA
Country flagWallieA in 11-01-2012 13:41 Leden topics
in 11-01-2012 13:41 Leden topics
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is een beste opgave
0 Vind ik leuk's
-
Weddenschap #1
Tottenham Hotspurs - Everton FC - 1 @ 1,55
Birmingham City - Ipswich Town - 1 @ 1,50
Quotering 2,32
Inleg €10,-
Mogelijk te winnen €23,25
Bankroll: €190,-
Rondgespeeld tot nu toe €10,-/€600,-
0 Vind ik leuk's
bet-winner:

Mijn 1e storting is 100 euro die automatisch 100% verdubbelt werd door tipico. Deze zal ik tot 600 euro rond moeten spelen op quoteringen van minimaal 2 euro.

Zijn wel hoge odd's om die bonus vrij te spelen , als je idd odd van 2,00 bedoeld
Veel succes mate (y) (y) (y)
PS : tip : je kan misschien best spelen met systeembets , als je dan 1 combinatie fout heb kan je misschien toch nog winst over hebben ;-)
0 Vind ik leuk's
draco:

Zijn wel hoge odd's om die bonus vrij te spelen , als je idd odd van 2,00 bedoeld
Veel succes mate (y) (y) (y)
PS : tip : je kan misschien best spelen met systeembets , als je dan 1 combinatie fout heb kan je misschien toch nog winst over hebben ;-)

ik ken het systeem ;) ik hou het bij mijn eigen systeem waar ik normaal ook winst mee maak (tot ik op tilt sla). Toch bedankt voor de tip
0 Vind ik leuk's
Succes maat (y)
Dat we maar een mooie winst mogen behalen :d
@draco: winnende combo moet min 2 zijn dus systeem schiet helaas niet echt op :-(
0 Vind ik leuk's
Veel succes !
Het is wel handig om het zelf bij te houden en niet op tilt te slaan.
Ik ga je zeker volgen!
0 Vind ik leuk's
Trouwens, jullie (Onzemichael & Bet-winner) hebben het vast zelf ook al gezien, maar ik zeg het maar omdat ik er zelf pas wat laat achterkwam: onder 'account statement' kan je ook zien hoeveel je nog moet rondspelen: "A further 167,93 € turnover must be made before the amount can be paid out", staat er dan, bijvoorbeeld.
Dus als je (net als ik) wat slordig bent met bijhouden, dan valt dat daar altijd te checken.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Weddenschap #2
Levante UD - Alcorcon AD - 1 @ 1,57
Espanyol - Cordoba CF - 1 @ 1,40
Quotering 2,20
Inleg €10,-
Mogelijk te winnen €21,98
Bankroll: €180,-
Rondgespeeld tot nu toe €20,-/€600,-
0 Vind ik leuk's
Mocht ik 1 van de 2 goed hebben, heb ik een kleine winst + 20 euro rondgespeeld :)
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
Mocht ik 1 van de 2 goed hebben, heb ik een kleine winst + 20 euro rondgespeeld :)

ik denk als je 1 van de 2 goed hebt , dat je niks hebt , want je speelt ( toch volgens wat je schrijft erboven ) ze allebei in een combo met totale odd van 2,19 , waarbij je dus effectief bij winst ( = als je ze allebei correct hebt ) 21,98 € hebt en je hebt zowiezo ( winst of verlies ) idd 20 € rondgespeeld
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.