Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Boempatat: combi weddenschappen van 1,20 odds

Deze week ben ik met een nieuwe tactic begonnen:
nml de 400% zekere bet .
Dit doe ik met combi met odds van 1.1à 1.22
Ik had deze week bv op de EL:
Salzburg-Basel over 1.5(FT 1-2),Benfica-Tottenham over 1.5(FT2-2)en AZ onder 3.5(FT iets met nullen) @1.9 (h)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 22-03-2014 00:18 Leden topics
in 22-03-2014 00:18 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nu heb ik al :
Brisbane-Melbourne(straks om 9u45)over 1.5
Heerenveen-NEC over 1.5
Help mee met zoeken :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
en dit zijn sure bets omdat?
0 Vind ik leuk's
Chelsea - Arsenal: 1X @1.22
Valenciennes - Ajaccio: Over 1.5 @1.32
Isner, J - Young, D: Isner, J ML @1.22
Raonic, M - Sock, J: Raonic, M ML @1.25
Bryan/Bryan - Fleming/Hutchins: Bryan/Bryan ML @1.18
Odd: 2.90
Bookmaker: Unibet gekozen omdat dit gemiddelde quoteringen zijn & iedereen kan meespelen.
Inzet: €5.000 | Return: €14.500
0 Vind ik leuk's
waarom moet hier een nieuw topic over worden gemaakt? Dit zijn gewone (kansloze) combo's die never nooit winstgevend zijn op de lange termijn. :(
0 Vind ik leuk's
Leuke strategie, maar ooit loopt het toch eens mis (hoeveel keer pak je een 'zekere' odd van 1.08 bvb Bayern of 1.15 erbij om je totaalbedrag toch te verhogen & loopt het bij deze ene match mis?).
Zo had ik enkele weken alle matchen juist, maar een match mis Rangers FC thuis (aan een odd van 1.1 ofzo)...
0 Vind ik leuk's
Ararat - Gandzasar u3,5
West Ham - Man Utd o1,5
Mainz - Bayern o1,5
Schalke - Braunschweig o1,5
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
waarom moet hier een nieuw topic over worden gemaakt? Dit zijn gewone (kansloze) combo's die never nooit winstgevend zijn op de lange termijn. :(

Eens. En het is zeker geen '400%', al helemaal niet in een combo. Toen Salzburg met 1-0 voor kwam tegen 10 man van Basel stond de odd van Salzburg aan +/- 1.18. Om maar even te illustreren hoe vaak dit mis gaat.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Ik zelf spel bijna alleen singles. Wil je nou toch combo spelen, nooit meer dan 2 matches er in doen...
Hoelaag een odd ook is ook die gaan regelmatig mis.
0 Vind ik leuk's
chomp:
ralvinho:
waarom moet hier een nieuw topic over worden gemaakt? Dit zijn gewone (kansloze) combo's die never nooit winstgevend zijn op de lange termijn. :(

Eens. En het is zeker geen '400%', al helemaal niet in een combo. Toen Salzburg met 1-0 voor kwam tegen 10 man van Basel stond de odd van Salzburg aan +/- 1.18. Om maar even te illustreren hoe vaak dit mis gaat.

Ik weet dat wel dat het niet altijd 400% :p zal zijn,maar ik ga gewoon op zoek naar een combi waarbij ik samen odd 2 krijg.
En je moet daar dan geen 5000 opzetten ;-)
En de reden is omdat we samen kunnen zoeken naar de beste ,de meest voor de hand liggende uitslag.
Zo ga je op zoek naar ploegen die veel of weinig scoren,zoals in mn eerste bet:een Anzhi dat moeilijk tot scoren komt,een Salzburg dat makkelijk scoort,Tottenham die makkelijk doelpunten tegen krijgt.En als de omstandigheden goed zitten, zoals bij Anzhi die moeilijk scoort en AZ moest niet ,Tottenham moest 2x scoren,zo kom je dikwijls grote opportuniteiten tegen.En ja het zal soms tegen gaan.Maar dat telt natuurlijk voor iedere bet, je mag daar niet op all in gaan.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Mainz-Bayern over1.5 vind ik ook een goeie.Bayern doet vb naar record aantal goals over het seizoen,en moeten ongeveer 3dlptn per match nog scoren!!! (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.