Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datel13 zijn wedden tips

In de chat vaak bekritiseert maar ik ga toch een topicje bijhouden met de echte dingen die ik speel. Eventjes ter introductie ik wed al ongeveer 5 jaar. Eerste 4 jaar bij de sigarenboer sinds ik 18 ben online. Op de meeste sites wel een account en wat geld staan dus meestal zoek ik de beste odds uit. Vooral voetbal maar als ik iets leuk zie zet ik er ook gewoon op.
Op het moment mijn meeste geld op interwetten staan dus daar voor vanavond wat bets gezet.
Porto -1 vs apoel @ 1,9
Lijkt mij voor zich spreken, aangezien apoel vooral thuis goed is door de heksenketen van cyprus maar uit gewoon hoort te verliezen.
Chelsea -1 vs genk @ 1,45
Chelsea in vorm + thuis lijkt me logisch genoeg.
Barca-Victor 3 or more goals @1,3
Het is niet echt spannend mja wel gratis geld ophalen.
Op alle 3 de wedstrijden staat ongeveer 50 euro we gaan het meemaken :).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 19-10-2011 16:05 Leden topics
in 19-10-2011 16:05 Leden topics
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kritisch of niet, dit is altijd goed! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Oohja Milan op -1,5, 1.787 via pinnacle ;) Staat er ook nog voor vanavond. odds zijn al gestegen maar ach dat is de gok die je neemt van 's middags zetten.
Bate thuis 0-5 pak gehad van barca, bate liep toen eigenlijk alleen maar achteruit, verder een jonge ploeg die op kezman na het niveau van de Champions League + ervaring missen en gewoon klop gaan krijgen van milan en ibra ;)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Je bets klinken heel logisch, dus speel met een kleine inzet mee. Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Kritisch of niet, dit is altijd goed! (y)

Helemaal mee eens! Zal je volgen de komende tijd (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Niet dat jullie er nog iets aan hebben, maar nog 27 euro op shaktar gezet @2,05.
Saldo op interwetten = 0,0 Dus mag hopen dat we wat winnen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Goeie tips man hee (n)
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Hahah als eerste dag, 2/5 goed niet een heel bijster goed gemiddelde mja. Maar eventjes een bewijs en een tussenstand

Barcalona -50
Shaktar -27
Chelsea +22,5
Porto -46,5
Milaan +41,86
= -59,14
Ach als messi wel een penalty meekrijgt of die vrije trap erin schiet sta je gewoon 6 euro winst. Verder hebben porto en shaktar mij wel in de steek gelaten. Maar zoals ik altijd zeg, morgen weer een dag met sport!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
die achterlijke verdedigers van shakhtar liepen anders ook flink te kutten
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Dynamo Kiev - Besiktas (Match) --> Dynamo Kiev / 1.70 Open 50,00
Besiktas laatste 3 duels niet gescoord, kiev thuis altijd goed. Hielden amper een maand geleden shaktar daar nog op 0-0. Hiernaast moet kiev deze wedstrijd winnen om door te kunnen. Zeker voor een 1,7 odd zeker waard, althans dat denk ik.
Eventjes kijken wat ik nog meer ga zetten vandaag. Maar aangezien mijn geld op interwetten op is zal ik mijn winst van milan gister opmaken.
Edit:
Voor de basketball liefhebbers of de gene die gratis geld willen.
Spirou Charleroi - Real Madrid (Games) --> Real Madrid / 1.35 Open 22,50
Real draait in de competitie nog niet hoe het zou moeten, hier tegen over staan de belgen die erg goed draaien. Maar dit zijn de nationale competities, maar op europees niveau hebben deze belgen niks in te brengen. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor real met minstens 15 goals verschil.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
AEK Larnaca - Schalke 04 (Match) --> Schalke 04 / 1.80 Open
AEK laatste 3 duels niet gewonnen + ik heb vertrouwen in Huub + huntelaar. Daarnaast houdt schalke alleen plek 1 vast door een winst


0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.