Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datel13 zijn wedden tips

In de chat vaak bekritiseert maar ik ga toch een topicje bijhouden met de echte dingen die ik speel. Eventjes ter introductie ik wed al ongeveer 5 jaar. Eerste 4 jaar bij de sigarenboer sinds ik 18 ben online. Op de meeste sites wel een account en wat geld staan dus meestal zoek ik de beste odds uit. Vooral voetbal maar als ik iets leuk zie zet ik er ook gewoon op.
Op het moment mijn meeste geld op interwetten staan dus daar voor vanavond wat bets gezet.
Porto -1 vs apoel @ 1,9
Lijkt mij voor zich spreken, aangezien apoel vooral thuis goed is door de heksenketen van cyprus maar uit gewoon hoort te verliezen.
Chelsea -1 vs genk @ 1,45
Chelsea in vorm + thuis lijkt me logisch genoeg.
Barca-Victor 3 or more goals @1,3
Het is niet echt spannend mja wel gratis geld ophalen.
Op alle 3 de wedstrijden staat ongeveer 50 euro we gaan het meemaken :).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 19-10-2011 16:05 Leden topics
in 19-10-2011 16:05 Leden topics
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
3/3 goed door een mooie goal van Garmash in de 90ste minuut.
Hoop dat er mensen hebben meegespeeld! Zal morgen eventjes weer een tussen standje en een fotootje plaatsen. Morgen werk van vroeg tot laat en daarna uit eten dus geen tips voor morgen, maar zaterdag ga ik weer eventjes rond gluren!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Toch eventjes erbij zetten zodat het echt gebeurd is, ik ben toch nieuw he :-$
-59,14 +35(kiev)+40(schalke)+7,88=+23,74
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Dortmund - 1. FC Cologne (Handicap 0:1) --> Dortmund / 1.90 Open 50,00

Barcelona - Sevilla (Handicap 0:1) --> Barcelona / 1.5 29,00
Deze 2 gezet voor vanavond alvast ik zal zodrect een onderbouwing plaatsen maar ik ga eerst trainen!

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik denk dat dortmund geen onderbouwing meer nodig heeft die staan 3-0 voor met rust, hoop dat iemand heb meegespeeld!
En over barcalona, ja speelde dinsdag viktoria totaal van de mat. Tot nu toe in thuis wedstrijden gemiddeld 5,25 goals gemaakt en 0 tegen. Toch ivm met de Europese wedstrijd speel ik deze wedstrijd geen 50 euro maar 29. De 29 is omdat ik niet meer had, aangezien de rest op basketball wedstrijden staat, maar aangezien dit een voetbalforum is zal ik jullie niet lastig vallen met die tips ;) Als er eventuele vraag naar is zal ik die voortaan vaker posten.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Cercle Brugge - Leuven (Match) --> Cercle Brugge / 1.60 30,00
Cercle scoort eigenlijk altijd minimaal thuis wel een goal, terwijl leuven daar moeite mee heeft verder verloor leuven 4/5 uit duels dit seizoen. En ik ga er vanuit dat uitduel 6 ook verloren wordt en vooral omdat de concurrentie (gent-mons) tegen elkaar moet, dus of ze lopen uit op plek 5 of ze stijgen een plek op de ranglijst!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Weer dat barcalona dat mij de nek om doet, misschien maar niet meer op zetten :p Ookal heb ik qua wedstrijd wel 2x gelijk gehad: "De regerend landskampioen had zonder meer een overwinning verdiend, maar stuitte continu op doelman Javi Varas". Ach pech gelukkig waren de andere 2 wedstrijden wel goed!
Cercle +18
Borussia +45
Barcalona -29
+23,74+18+45-29=57,74 winst in dit topic totaal.
Voor de liefhebbers: het was gister zoiezo een mooi dagje qua basketbal +40, dus dan kan barcalona er wel af ookal blijft het zonde.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Vandaag speel ik:
Roma @ 1,75 voor 40 euro
En na RB07 zijn topic ben ik overtuigt en speel ik Man U @2,25 voor 70 euro.
Ik hoop dat er mensen meespelen en roma heeft gewoon een goede ploeg verloren vorig weekend dan de derby, maar dat is een wedstrijd op zich en ik verwacht dat palermo gewoon aan de kant wordt gezet.
Fijn weekend en succes iedereen!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Vandaag speel ik: Roma @ 1,75 voor 40 euro En na RB07 zijn topic ben ik overtuigt en speel ik Man U @2,25 voor 70 euro. Ik hoop dat er mensen meespelen en roma heeft gewoon een goede ploeg verloren vorig weekend dan de derby, maar dat is een wedstrijd op zich en ik verwacht dat palermo gewoon aan de kant wordt gezet. Fijn weekend en succes iedereen!

zonde van city man, je had beter je eigen voorspelling in dat topic van RB07 aan kunnen houden
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Hannover 96 - Bayern Munich (Handicap 1:0) --> Bayern Munich / 2.30 50,00
Voor zodrect. Er is lange tijd niet tegen Munchen gescoort alleen in de CL maar dat was zelfs een eigen goal + hannover heeft donderdag nog gespeeld.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Slecht weekend gehad, nja kan gebeuren! Update vanavond, maar het is druk met leren. Ik ga met iets lagere inzet spelen want 71 is wel iets te gek.
St. Mirren - Ayr United (Match) --> St. Mirren / 1.55 20,00
Xamax - Young Boys Bern (Match) --> Young Boys Bern / 2.10 30,00
Dortmund - Dynamo Dresden (How many goals) --> 3 or more / 1.45
Deze 3 voor vanavond :)
Op die laatste wedstrijd staat 40 euro
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.