Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

DC 12 HT

Ik ga vanaf vandaag eens een systeem toepassen die zich richt op de eerste helft.
DC 12 HT betekent gewoon Double Chance 12 Half Time, kon geen andere titel bedenken :)
Het gaat als volgt..
Ik selecteer 3 wedstrijden en neem altijd de dubbele kans 12 in de 1e helft.
Met andere woorden; géén gelijkspel in de 1e helft.
Met 3 wedstrijden tesamen komt de notering op ongeveer 3.5, soms al wat hoger of lager.
De bedoeling is om 3 of 4 stappen te overleven.
Of meer, maar dat is jouw keuze. Ik hou het momenteel bij maximaal 4 stappen.
Als je de 4 stappen overleeft kan je het daarna houden bij 3 stappen.
Een voorbeeld, en we gaan ervan uit dat de notering 3.5 is:
Stap 1
€5 x 3.5 = €17.5
(y) Ga naar stap 2
(n) Herbegin stap 1
Stap 2
€17.5 x 3.5 = €61.25
(y) Ga naar stap 3, maar zet €10 veilig, zodat je 2 nieuwe kansen hebt voor stap 1 als je stap 3 mis hebt.
(n) Herbegin stap 1
Stap 3
€51.25 x 3.5 = 179.38
(y) Ga naar stap 4 met €150 en zet het overige bedrag opzij als nieuwe kansen indien stap 4 mislukt.
(n) Herbegin stap 1
Stap 4
€150 x 3.5 = €525
(y) Schrijf het bedrag dat je wenst over naar je bank. Zelf zou ik minstens €50 op de spelersrekening houden. In dit voorbeeld hebben we dus €525 + €29.38 reserve + €10 reserve. Hier stort ik €500 naar mijn bankrekening.
(n) Hier heb je de keuze. Ofwel herbegin je bij stap 1, je hebt nu toch al wat reserve. Ofwel begin je bij stap 2 met de helft van je resterende bedrag. Stap 1: meer kansen. Stap 2: slechts 2 kansen.
Als je stap 4 overleeft en dus minstens €50 hebt overgehouden, herbegin je bij stap 1 maar verhoog je de inzet naar €10. Zo kan je na stap 3 al stoppen indien gewenst. Met die €50 heb je ook ineens 5 kansen.
Voorbeeld:
Stap 1
€10 x 3.5 = €35
Stap 2
€35 x 3.5 = €122.5
* Vergeet niet 2 kansen veilig te stellen, €20 dus.
Stap 3
€102.5 x 3.5 = €358.75
Na stap 3 zou ik persoonlijk €250 afhalen en opnieuw beginnen met €10. Je kan natuurlijk ook €100 veilig stellen (10 nieuwe kansen), en naar stap 4 gaan met €258.75, dat maak je zelf uit.
Het is natuurlijk niet zonder risico dit systeem, maar eigenlijk kan je zelf je inzet bepalen, en zelf bepalen na hoeveel stappen je stopt. Ik heb voor deze bedragen gekozen omdat het al aardige zakcentjes zijn. En omdat het risico op falen steeds verhoogd als je steeds hoger wil gaan. Het is in elk geval het proberen waard vind ik.
Bij deze begin ik bij stap 1:
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jova
Country flagjova in 30-09-2013 13:00 Leden topics
in 30-09-2013 13:00 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga het ook proberen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk idee! Maar waarop selecteer je je wedstrijden. Lijkt je dat gewoon leuke wedstrijden of kijk je echt naar iets speciaals..?
0 Vind ik leuk's
Kan je beter proberen met gelijkspelletje aan rust in Serie A of gewoon goeie wedstrijden selecteren met 3x 1.50 quoteringen samen, levert je hetzelfde op + het is geen gokwerk zoals je nu volgens mij toch wel aan het doen bent & hoopt op een dik beginnersgeluk. Maar ik wens je succes ermee, je weet nooit hé! ;)
0 Vind ik leuk's
Momenteel probeer ik dit even en kijk ik daarna wel hoe het draait.
Ik selecteer 3 wedstrijden waarvan ik denk, hoop en verwacht dat er een leider is na de 1e helft.
De Premier League, Ligue 1 en Serie A vermijd ik liever voor dit systeem.
Helaas zit er geen logica in en kan je 100x na elkaar genekt worden door 1 wedstrijd.
Ik had ook nog iets anders in gedachten.
Een 3-stappen plan met draws na 1e helft.
1e stap zijn 3 draws, 2e stap 2 draws, en de laatste stap is 1 draw.
Dat is dus x8, x4 en x2. Kan je rond de €350 mee winnen.
Hierbij zou ik dan hoofdzakelijk de 3 boven vermelde leagues gebruiken. Alsook Argentinië. ;)
0 Vind ik leuk's
Vrij risicovol, met name omdat het 3-combo bevat :o
0 Vind ik leuk's
Ik geef je geen ongelijk hoor, persoonlijk denk ik zelf dat het veiliger is om 2 wedstrijden te nemen met +1.5 goals in de 1e helft. Niet dat ik dit systeem al meteen afbreek, maar het lijkt mij net iets veiliger (en vooral sneller), om 2 wedstrijden te nemen en over 1.5 goals te spelen. De noteringen verschillen van match tot match, maar bv. bij die Bulgaarse match was dat al meteen @3.75 bij betfair. Doe daar nog eens 2.5 bij voor die Finse wedstrijd en je zit al aan 9+
€5 x 9 = €45
€45 x 9 = € 405
Na 2 stappen kan je al minstens €250 afhalen..
Dit systeem zou ik dan eerder spelen met teams die een goed doelsaldo hebben, competities waar ze vlot scoren.
0 Vind ik leuk's
IJsland?
Al zijn daar de odds wel laag :-(
0 Vind ik leuk's
Heb het ook maar eens geprobeerd met 1 euro stake.
Heb stap 1 via live bets gewonnen, dus begon er eigenlijk mee met stap 2.
FC Nordsjælland - Randers FC
Ajax Reserves - FC Volendam
Bodø/Glimt - Vard Haugesund
@3.23 en zetten daarom iets meer dan 3.5.
Morgen maar eens een kijkje nemen voor stap 3!
0 Vind ik leuk's
jova:
Ik geef je geen ongelijk hoor, persoonlijk denk ik zelf dat het veiliger is om 2 wedstrijden te nemen met +1.5 goals in de 1e helft. Niet dat ik dit systeem al meteen afbreek, maar het lijkt mij net iets veiliger (en vooral sneller), om 2 wedstrijden te nemen en over 1.5 goals te spelen. De noteringen verschillen van match tot match, maar bv. bij die Bulgaarse match was dat al meteen @3.75 bij betfair. Doe daar nog eens 2.5 bij voor die Finse wedstrijd en je zit al aan 9+
€5 x 9 = €45
€45 x 9 = € 405
Na 2 stappen kan je al minstens €250 afhalen..
Dit systeem zou ik dan eerder spelen met teams die een goed doelsaldo hebben, competities waar ze vlot scoren.

Ik heb dit net even geprobeerd en direct succes.
Stake 5 euro
Lechia Gdansk - Korona Kielce over 1,5 1st half
Petrolul Ploiesti - CFR Cluj over 1,5 1st half
Total odd 8.85
Win: 44.25 EUR
0 Vind ik leuk's
aquadesh:
jova:
Ik geef je geen ongelijk hoor, persoonlijk denk ik zelf dat het veiliger is om 2 wedstrijden te nemen met +1.5 goals in de 1e helft. Niet dat ik dit systeem al meteen afbreek, maar het lijkt mij net iets veiliger (en vooral sneller), om 2 wedstrijden te nemen en over 1.5 goals te spelen. De noteringen verschillen van match tot match, maar bv. bij die Bulgaarse match was dat al meteen @3.75 bij betfair. Doe daar nog eens 2.5 bij voor die Finse wedstrijd en je zit al aan 9+
€5 x 9 = €45
€45 x 9 = € 405
Na 2 stappen kan je al minstens €250 afhalen..
Dit systeem zou ik dan eerder spelen met teams die een goed doelsaldo hebben, competities waar ze vlot scoren.

Ik heb dit net even geprobeerd en direct succes.
Stake 5 euro
Lechia Gdansk - Korona Kielce over 1,5 1st half
Petrolul Ploiesti - CFR Cluj over 1,5 1st half
Total odd 8.85
Win: 44.25 EUR

Waarom heb je bij die wedstrijden gedacht dat ze over 1,5 zouden gaan in de eerste helft..?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.