Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Ditachi

Hallo beste betters, Ik ga de komende tijd weer wat actiever met betten. Had in het verleden ook een topic maar kan ik niet zo snel weer vinden. Voor vanavond nog last minute de volgende twee wedtips:


FC Barcelona - Atlético Madrid

To get a Card: Yes (Monteiro, Felipe) @ 2,70


Genoa - Juventus

To score Dybala, Paulo - Yes @ 2,55


Morgen zal ik de tips wat eerder plaatsen en wat met uitleg uiteraard. Succes voor de mensen die nog meespelen! :)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ditachi
Country flagditachi in 30-06-2020 19:36 Leden topics
in 30-06-2020 19:36 Leden topics
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Thanks! Alleen Kane assist en scoren fout.. Ik eindig mijn weekend lekker. Super tips Ditachi:)

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

@z3xtr4 heel fijn om te lezen dat je weekend goed is afgesloten.

Kijkend naar dit weekend hebben we zaterdag een totaal van 23 stakes ingezet en 30,56 voor teruggekregen. Hier levert een winst op van +7,56.

Zondag hebben we 35 stakes ingezet en 43,44 teruggekregen wat een resultaat oplevert van +8,44.

Overal dit weekend is een inzet van 58 stakes en resultaat van +16. Een mooi begin!


Voor vandaag zijn de wedstrijden wat minder, maar toch heb ik wat gevonden!

Hamburger SV - VfL Osnabrück

Hsv wil maar dolgraag de weg naar Bundesliga 1 voorzetten. Kan bij een overwinning weer terug naar de eerste plaats. Na vorige week een gelijkspel zijn ze toch alweer knap 5 wedstrijden ongeslagen. Dit is mede te danken aan Terodde. Die met 16 doelpunten 1 op 1 staat en ruim de helft van de doelpunten van HSV tot zijn rekening mag schrijven! Osnabruck heeft slechts 1 overwinning in de laatste 5 gevonden.

Vandaar speel ik als volgt waar ik value in zie:

HSV to score in both halves @ 2,15 ( 2 stakes)

Terodde to score @ 1,76 ( 3 stakes)

Total corners over 9,5 @ 1,74 ( 3 stakes)


Cagliari - AC Milan

Milan staat nog steeds knap op de 1e eerste plek. Gisteren heeft Inter de derby tegen Juve gewonnen en staat gelijk in punten. Cagliari heeft nu 5 wedstrijden op een rij verloren en Milan verloor slechts 1 wedstrijd van de laatste 10! Mijn verwachting is ondanks dat ze een verlenging in de beker hadden toch nog genoeg weten te presteren om vandaag 3 punten mee te nemen!

AC Milan to win @ 1,65 (3 stakes)

AC Milan -0,25 first half asian @ 1,74 (3 stakes)


Ivm drukte vanmiddag zal ik misschien op de vooravond nog zien of er andere tips zijn om te spelen. Voor de mensen die meespelen, veel succes!

4 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

HSV to score in both halves staat op WilliamHill @2,40 voor de mensen die daar op spelen :-)

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Geen WH speler maar fijn om te lezen dat daar de quote leuk stukje hoger ligt! :)


Voor vanavond wil nog het volgende plaatsen:

Jong PSV Eindhoven - NAC Breda

NAC Breda heeft afgelopen 2x h2h ook al gewonnen. Echter de opstelling zou het moeten uitwijzen, maar PSV moet morgenavond voor de beker en mist al 3 basisspelers en speelt de komende 12 dagen dan 4 wedstrijden inclusief de beker. Het zou mij niet verbazen gezien hoeveel de Duitse trainer rouleert er ook enkele spelers van Jong PSV voor morgen gestald zullen worden.

Voor mij is hier NAC de grote favoriet en speel ik de volgende bets:

NAC to win @ 2,10 ( 3 stakes)

Over 2,5 goals total @ 1,68 ( 3 stakes)

A goal in both halves @ 1,58 ( 5 stakes)

NAC to score in both halves @ 2,88 ( 2 stakes)

NAC -1EC @ 3,85 ( 1 stake)


TSV 1860 München - FC Ingolstadt 04

2 ploegen die bij elkaar staan. Munchen op plek 3 met 30 punten 37 doelpunten voor! Ingolstadt staat op een 2e plek met 34 punten. Gemiddeld scoort Munchen iets meer als 2 doelpunten thuis en staat Ingolstadt gemiddeld met 1,5 doelpunt tegen. Ik durf moeilijk een winnaar te voorspellen maar zie nog wel value in de volgende tips:

Over 2,5 goals total @ 1,92 ( 3 stakes)

Total goals by Munchen over 1,5 @ 2,40 ( 2 stakes)

Total corners over 9,5 @ 1,90 ( 2 stakes)

1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Helaas was gisteren een niet zo'n succesvolle dag als gisteren.

Bijna -20 op alle bets. Er zaten echter best wat goede values tussen.

Voor vandaag gaan we het net opnieuw proberen om de winst weer op te schroeven :)


Mainz 05 - VfL Wolfsburg

Wolfsburg die knap op de 6e plek staat en de weg richting boven kan vervolgen. Mainz strijd dit seizoen tegen degradatie. met 7 punten. Ik verwacht vandaag een te groot kwaliteitsverschil. Met 34 tegendoelpunten krijgt Mainz gemiddeld er 2 per wedstrijd tegen. Ondanks een knap gelijkspel tegen Dortmund vorige week, moet in acht genomen worden dat Dortmund op dit moment nog niet zo geweldig speelt. De volgende tips:

Wolfsburg to win @ 1,87 ( 3 stakes)

Total goals by Wolfsburg @ 1,75 ( 3 stakes)

A goal in both halves @ 1,55 ( 4 stakes)

Total corners over 9,5 @ 1,67 ( 3 stakes ) dit word behaald in 75% van alle uitwedstrijden


Portsmouth - AFC Wimbledon

De nummer 3 tegen de nummer 21 met een verschil van 17 punten. H2H ook ruime favoriet voor de thuisploeg.

Portsmouth to win @ 1,52 ( 5 stakes)


SV Türkgücü-Ataspor München - SpVgg Unterhaching

De thuisploeg die voor mij redelijk onbekend is, maar wel een ploeg is die aangenaam verrast! Als nieuwkomer knap op de 4e plek met 30 punten en nu ook reeds 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Sinds vorig jaar heeft een oud speler al meer dan een miljoen in de club gestoken en blijkt zo te zien veel resultaat te brengen. Unterhaching staat op dit moment met 20 punten op een 15e plaats. Gezien deze verschillen en Unterhaching 3 wedstrijden verloren heeft, lijkt een thuisoverwinning meer dan voor de hand liggen dus hierbij de volgende bets.

SV Türkgücü-Ataspor München to win @ 2,35 ( 3 stakes)

Total Goals by SV Türkgücü-Ataspor München over 1,5 @ 2,28 ( 2 stakes)


Succes vanavond!

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Helaas vorige week niet helemaal gegaan zoals het mooie begin. Toch nog enkele tips goed.

De reden voor wat stilte is helaas van een plotseling overlijden in de familie anders was het wel wat actiever geweest ;)

Maar goed voor vanavond heb ik de volgende tips:


PEC Zwolle - Heracles:

Twee clubs uit Overijssel die elkaar niet zoveel schelen zowel als team als ranglijst. Redelijk gelijk aan elkaar gewaagd. Dit zien we ook terug in de onderlinge resultaten. Zo goed als zeker bijna altijd een BTS en over 2,5 komt ook regelmatig voor.

Daarom de volgende bets:

Both to Score yes @ 1,84 (3 stakes)

Over 2,5 goals total @ 2,08 ( 2 stakes)


Aue - Wurzburger Kickers:

De nummer 9 tegen de nummer de laatste op plek 18 met slechts 9 punten. H2H thuisvoordeel. Verder ken ik de ploegen zelf te weinig om er goed over te oordelen, maar gezien het verschil in dit stadium is een thuisoverwinning redelijk groot aanwezig in mijn mening.

Aue to win @ 2,23 ( 3 stakes)

3 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Gisteren 3 uit 3. Een leuk begin van de week en terugkomst! :)

Voor vanavond heb ik de volgende bets op het oog!


VVV Venlo - Vitesse

2 ploegen die in goede vorm verkeren! VVV heeft een reeds van 5 ongeslagen wedstrijden te pakken waaronder knap van Twente vorige week uit in de Grolsch Veste. Dit laat wel het potentieel van de Limburgers zien en tevens ook van hun Griekse topscore. Al hoewel deze spits vorige week niet wist te scoren is hij enorm belangrijk en verwacht ik dat de defensie van Vitesse vandaag ook wel wat moeite heeft. De Arnhemmers hebben ook een reeks van 5 ongeslagen met allemaal winst! Eerder dit seizoen werd het 3-0 voor Vitesse, maar sluit ik niet uit dat het vandaag ook zo maar kan. Ik verwacht een leuke wedstrijd met kansen voor beide ploegen, maar toch wel dat Vitesse met de punten aan de haal gaat, puur omdat de flow en kwaliteitsverschil voor mij te groot is. Ik zie vandaag ook de value in:

Vitesse to score in both halves @ 2,08 ( 2 stakes)

Total cards over 2,5 @ 1,80 ( 2 stakes) (Als Lindhout kaarten geeft zijn het er 3 of meer)

Vitesse half/full time @ 2,12 ( 3 stakes)


AZ Alkmaar - FC Utrecht

In mijn ogen een spannende spot maar toch met een voorkeur naar de Alkmaarders. Gezien de laatste wedstrijd waarbij een knappe overwinning tegen Feyenoord tot stand kwam met goed voetbal ook, zie ik vandaag Utrecht niet langszij komen. Sinds de aanstelling van Hake zie ik niet meer het Utrecht wat de kwaliteiten heeft onder van de Brom. Kijken we naar de h2h zien we ook veel doelpunten waarbij de laatste 3 wedstrijden thuis door AZ met 3-0 werden gewonnen. Nu weet ik natuurlijk niet of dat een uitslag is die vandaag tot stand komt, maar een over 2,5 sluit ik absoluut niet uit. Tevens zie ik vandaag ook ergens de ruimte voor Koopmeiners wel weer tegen dit Utrecht.

AZ to win @ 1,88 ( 3 stakes)

AZ to win and have most corners @ 2,95 ( 2 stakes ) Matchmulti op Unibet

Total goals by AZ over 1,5 @ 1,65 ( 4 stakes)

Koopmeiners, Teun to score @ 3,00 ( 1 stake)

Penalty kick awarded yes @ 3,20 ( 1 stake) (Laatste keer dat Higler AZ floot kwamen er 2 penalty's)


Chelsea - Wolverhampton Wanderers

Chelsea met een roerige week achter de rug, Lampard ontslagen maar dezelfde dag toch Tuchel al weten aan te slaan. Gezien het feit dat dit zo snel gecoördineerd is lijkt mij dit al enige tijd te spelen en zal de coach ook dan al aardig wat weten over de selectie zodat vanavond niet compleet een verassing is wat er op het veld komt te staan. Als we kijken naar Tuchel als trainer zien we aanvallend voetbal wat hij niet schuwt met Dortmund en PSG. Ondanks dat hij zo kort aanwezig is verwacht ik vandaag een aanvallend Chelsea te zien waarbij hopelijk toch wel te zien is dat het kwaliteitsverschil van kracht word!

Chelsea to win @ 1,70 ( 3 stakes)

Total goals by Chelsea over 1,5 @ 1,78 ( 3 stakes)

Chelsea to win and most corners @ 2,30 ( 2 stakes)


Swansea City - Brentford

De laatste wedstrijd die ik tip vanavond. Swansea staat op een 3e plek met 46 punten echter een wedstrijd meer gespeeld dan Brentford die 44 punten heeft.

Een clash tussen 2 die aansluiting kunnen vinden op de 2e plek die recht geeft op promotie naar de PL. Echter is het nog vroeg, maar elke winst word natuurlijk gewaardeerd! Als ik kijk naar Swansea zijn die al sinds 17-10-20 ongeslagen thuis. Brentford doet het ook knap met slechts 2 verliespartijen in de laatste 10 uitduels. Kijken we naar de H2H zien we slechts dat Brentford maar 2x de overwinning bij Swansea wist te halen en de rest naar de thuisploeg ging. Gezien deze statistieken kan ik niet anders zeggen dat de thuisploeg gewoon voor mij de favoriet is, alhoewel de bookies dat niet zo zien. Tevens heeft Swansea ook nog een dag lange rust door het spelen van de beker. Daarom speel ik.

Swansea 1x @ 1,52 ( 5 stakes)

Swansea to win @ 3,15 ( 2 stakes)

Total goals by Swansea over 1,5 @ 3,25 ( 2 stakes)

A goal in both halves yes @ 1,98 ( 3 stakes)


Succes vanavond!



1 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.