Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik stel me even voor op het forum

Yo
Ik ben nieuw hier op dit forum. Kwam via google op deze site terecht. En volgens mij zijn er op deze site wel veel wedders actief. en het is natuurlijk altijd leuk om tips te krijgen en geven.
Ikzelf wed bijna wekelijks.. ik wed eigenlijk alleen om over/onder aantal goals.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tommyjohnson
Country flagtommyjohnson in 26-02-2011 17:54 Leden topics
in 26-02-2011 17:54 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welkom Tommy succes met je doelpunten
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
succes idd haha, of succes zonder goals?:P
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
welkom en succes hier op het forum.
Ik weet wel dat Jackbauer ook vaak > 2,5 goals wed, misschien kun je es contact met em opnemen :)
0 Vind ik leuk's
Van harte welkom hier op voetbalwedden ThommyJhonson. Ben benieuwd naar je wedden verhalen enzo.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Welkom bij voetbalwedden tommyjohnson! Als je vragen hebt kan je mij altijd een persoonlijk bericht sturen.
groet,
vw
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Welcome and have fun
0 Vind ik leuk's
Welkom hier op voetbalwedden ThommyJhonson. Ik ben benieuwd naar tips van je specialiteit over/under goals (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
namens mij welkom en ik gun het je het beste (y)
0 Vind ik leuk's
Welkom hier Thommy, join tha family! We zijn benieuwd naar je input de komende tijd ;-)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Welkom betfriend. Be lucky in the betbusiness!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.