Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik stel me even voor op het forum

Yo
Ik ben nieuw hier op dit forum. Kwam via google op deze site terecht. En volgens mij zijn er op deze site wel veel wedders actief. en het is natuurlijk altijd leuk om tips te krijgen en geven.
Ikzelf wed bijna wekelijks.. ik wed eigenlijk alleen om over/onder aantal goals.
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tommyjohnson
Country flagtommyjohnson in 26-02-2011 17:54 Leden topics
in 26-02-2011 17:54 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hey Ezkar, welkom! Leuk om te horen dat er bepaalde leden zijn die toch hun eigen spelletje spelen op vw. Leuk dat je fanatiek meedoet in de tipscompetitie. We proberen op zo'n manier ook erachter te komen waar de toptippers zitten. Ga zo door! Ik begrijp dat je als fans hebt !
Succes.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hey Ezkar, welkom! Leuk om te horen dat er bepaalde leden zijn die toch hun eigen spelletje spelen op vw. Leuk dat je fanatiek meedoet in de tipscompetitie. We proberen op zo'n manier ook erachter te komen waar de toptippers zitten. Ga zo door! Ik begrijp dat je als fans hebt !
Succes.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Na al een aantal weken wat posts te hebben gedaan op de site stel ik me maar alsnog even voor. Zelf woon ik in Limburg, mijn avatar is ook het Limburgs wapen dit leek me wel toepasselijk. Ik ben 20 jaar oud en ben nog steeds student. Het wedden is voor mij puur hobby en dit houd ik ook graag zo.
Ik ben ook nog een redelijk beginnende speler, heb voorheen wel met vlagen wat gespeeld op unibet, speelde alleen combi's. Speel nu op Bwin, met nu een limiet van 10/10 is 10 euro maximaal per bet, de bets varieren nu van enkele tot combi's van 2 wedstrijden. Verder probeer ik vooral veel op te steken van de mensen die hier al langer actief zijn en die meer verstand hebben van voetbal dan dat ik zelf heb. De competities die ik speel zijn vrij breed de standaard landen zowiezo wel, maar ik probeer max.3 wedstrijden per competitie te spelen (lukt niet altijd) om het risico van een eventuele verrassing te verlagen. Interlands Champions League en andere doordeweekse wedstrijden speel ik ook met enige regelmaat mee.
zoals we dat in Limburg zeggen; Haieee ;-)
0 Vind ik leuk's
jack18:
Na al een aantal weken wat posts te hebben gedaan op de site stel ik me maar alsnog even voor. Zelf woon ik in Limburg, mijn avatar is ook het Limburgs wapen dit leek me wel toepasselijk. Ik ben 20 jaar oud en ben nog steeds student. Het wedden is voor mij puur hobby en dit houd ik ook graag zo.
zoals we dat in Limburg zeggen; Haieee ;-)

Welkom hier op voetbalwedden Jack18 ben benieuwd naar jou verhalen en tips op jou wedlog. Voor de meeste leden hier is voetbalwedden een hobby en het gaat er hier erg gezellig aan toe en iedereen helpt elkaar als er vragen of iets anders is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.