Ik stel me even voor op het forum
Yo
Ik ben nieuw hier op dit forum. Kwam via google op deze site terecht. En volgens mij zijn er op deze site wel veel wedders actief. en het is natuurlijk altijd leuk om tips te krijgen en geven.
Ikzelf wed bijna wekelijks.. ik wed eigenlijk alleen om over/onder aantal goals.
(y)
Ik ben nieuw hier op dit forum. Kwam via google op deze site terecht. En volgens mij zijn er op deze site wel veel wedders actief. en het is natuurlijk altijd leuk om tips te krijgen en geven.
Ikzelf wed bijna wekelijks.. ik wed eigenlijk alleen om over/onder aantal goals.
(y)
in 26-02-2011 17:54 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Welkom Tommy succes met je doelpunten
Slechtste gokker van Nederland
succes idd haha, of succes zonder goals?:P
Winnen is voor Winnaars
welkom en succes hier op het forum.
Ik weet wel dat Jackbauer ook vaak > 2,5 goals wed, misschien kun je es contact met em opnemen :)
Ik weet wel dat Jackbauer ook vaak > 2,5 goals wed, misschien kun je es contact met em opnemen :)
Van harte welkom hier op voetbalwedden ThommyJhonson. Ben benieuwd naar je wedden verhalen enzo.
Unibet
Welkom bij voetbalwedden tommyjohnson! Als je vragen hebt kan je mij altijd een persoonlijk bericht sturen.
groet,
vw
groet,
vw
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Welkom hier op voetbalwedden ThommyJhonson. Ik ben benieuwd naar tips van je specialiteit over/under goals (y)
Toto Sigarenboer
namens mij welkom en ik gun het je het beste (y)
Welkom hier Thommy, join tha family! We zijn benieuwd naar je input de komende tijd ;-)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Welkom betfriend. Be lucky in the betbusiness!