Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lay The Draw met Danny

Sinds lange tijd ben ik bezig met het ondertussen uiterst bekende Lay The Draw.
Ik ben zo'n 3 jaar geleden begonnen met het layen van de gelijke spelen, ben na een jaartje of 1,5-2 zonder reden een tijdje gestopt en ben nu weer sinds een aantal maanden begonnen.
In het verleden heb ik enkele mooie resultaten kunnen behalen en ik hoop dat opnieuw te kunnen bereiken. Vandaar dit topic waar ik mijn tips met jullie zal delen, en waar ik zal proberen om zo ver mogelijk van tevoren mijn tips zal plaatsen. Niet al mijn tips zal ik zelf ook spelen, vanwege mijn beperkte bankroll en de altijd snel oplopende liability. Wel zal het af en toe voor komen dat ik een wedstrijd in-play pak en daarom niet op tijd zal kunnen posten.
Richtlijnen hou ik altijd in mijn achterhoofd maar uiteindelijk speel ik toch vaak op gevoel. Ik pick het liefst de thuisfavorieten die in vorm zijn. Mocht de odd bij deze clubs te hoog zijn dan blijf ik de statistieken bekijken en pak ik, mits het nog op een gelijkspel staat, de Drawlay voor een lagere odd later in de wedstrijd.
Ik stop met het spelen van clubs die in uitwedstrijden favoriet zijn. Ik heb hier lang over getwijfeld maar met dank aan Svenchenko (Svenchenko's Drawlays) heb ik de knoop doorgehakt.
Ik ben ook fan van het Lay The Draw bij gelijkwaardige clubs, omdat hier vanaf het begin de liability erg laag ligt en, wanneer 1 ploeg ijzersterk uit de startblokken komt, je hier mooi van kan profiteren.
Enkele richtlijnen :
1) Voor de aftrap
- Gelijkwaardige clubs. Vaak Draw-odd tussen 3 en 3,5.
- Thuisfavorieten. Odd 5,5 of lager.
- Bekijk over/under 2,5 market. Over 2,5 odd liefst 2,00 of lager.
2) In-Play
- Wanneer odd aan het begin van de wedstrijd boven 5,5 ligt.
- Wanneer je de odd simpelweg te hoog vindt. Odd is 3,5, jij wilt pas layen tegen 3,0. Dit doe ik heel vaak en daardoor ben ik nog wel eens te laat bij een vroeg 1e doepunt.
En tot slot, de winst binnenhalen!
- Wanneer het 1-0, 0-1 bij rust is.
- Wanneer de 1-0, 0-1 in de 2e helft valt.
- Bij 2 doelpunten verschil. Altijd direct incashen, nooit laten lopen! Andere club gaat vaak opportunistisch spelen en dan kan het zomaar 2-2 worden.
En dan, misschien wel nog belangrijker : je verlies nemen..
Je gaat uit de wedstrijd wanneer jouw verlies gelijk is aan 1/3e van je liability.
Voorbeeld: 10 euro gelayd tegen odd 4,0. Liability = 30 euro. Je backt de draw-odd wanneer je op 10 euro verlies komt te staan.
Ik speel alles met deze bedragen:
odd 5,1 tm 5,5 = 5 euro >> liability 20,50 - 22,50.
odd 4,6 tm 5 = 6 euro >> liability 21,60 - 24,00.
odd 4 tm 4,5 = 7 euro >> liability 21,00 - 24,50.
odd 3,5 tm 3,9 = 8 euro >> liability 20,00 - 23,20.
odd 3 tm 3,4 = 9,5 euro >> liability 19,00 - 22,80.
odd 3 of lager = 10 euro >> liability 20 of minder.
Wanneer ik een odd lay bij rust dan neem ik de helft van de hierboven genoemde bedragen!
Good luck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dannym
Country flagdannym in 12-02-2013 12:53 Leden topics
in 12-02-2013 12:53 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ga dit volgen, success!
0 Vind ik leuk's
Succes Danny! (y)
Ga uiteraard je topic volgen.
0 Vind ik leuk's
Valencia - Paris SG. Staat aan 3,4.
Klaargezet : 9,50 @ odds 3. Liability = 19.
Misschien nog iets doen met Celtic - Juventus. Die wedstrijd ga ik in ieder geval live bekijken.
Vroege doelpunten bij beide wedstrijden. Geen weddenschappen dus voor vandaag, jammer!
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Champions League
Real Madrid vs Manchester United. Staat aan 5,1. Klaargezet : 6 @ 4,6
Ga ervanuit dat Real Madrid thuis een goed resultaat neer wilt zetten met het oog op de zeer lastige uitwedstrijd in Manchester.
Shaktar Donetsk vs Borussia Dortmund. Staat aan 3,6. Klaargezet : 8 @ 3,5. Een doelpunt van een van beide clubs is genoeg om hier een kleine winst te behalen. 2 doelpunten verschil voor rust vind ik in deze wedstrijd ook niet ondenkbaar. Beide zijn aanvallend erg sterk.
BPL
Liverpool vs Swansea. Staat aan 4,6. Klaargezet : 8 @ 3,9.
Liverpool thuis in uitstekende vorm. 5-0, 3-0 en 4-0 overwinning + 2 hele onterechte nederlagen in de laatste 5 thuiswedstrijden. Swansea in uitwedstrijden behoorlijk stug dus weinig kans op een openingsdoelpunt van hen.
Primera Division
Sevilla vs Deportivo. Staat aan 5,3. Klaargezet : 6 @ 4,8.
Sevilla thuis van de laatste 5 er 4 gewonnen met mooie cijfers en in eigen huis gemiddeld 2 punten per wedstrijd. Deportivo in 12 uitwedstrijden nog 0 overwinningen en krijgt het enorm veel doelpunten tegen.
Malaga vs Ath Bilbao. Staat aan 4,1. Klaargezet : 8 @ 3,6. Malaga thuis mooie cijfers, maar laatste tijd niet heel erg in vorm. Echter een mooi doelsaldo en Bilbao verliest meer dan de helft vd uitwedstrijden.
Sociedad vs Levante. Staat aan 4. Klaargezet : 8 @ 3,6. Sociedad thuis ijzersterk. Van de 12 pas 2 verloren en doelcijfers 20-8. Levante in uitwedstrijden onthutsend zwak, alle 5 de laatste uitwedstrijden verloren.
Espanyol vs Betis. Staat aan 3,6. Klaargezet : 8 @ 3,5. Espanyol in uitstekende vorm en presteert thuis erg goed. Betis erg sterk in uitwedstrijden maar met deze odd is het geen ramp als Betis de 0-1 maakt.
Real Madrid vs Vallecano. Staat aan 8,8. Klaargezet : 5 @ 5,5. Spreekt voor zich.
Serie A
AC Milan vs Parma. Staat aan 4,6. Klaargezet : 7 @ 4,3.
AC Milan thuis ijzersterk. Van de laatste 5 thuis, 5 gewonnen. Parma zwak in uitwedstrijden. Verliezen meer dan de helft buitenshuis.
Catania vs Bologna. Staat aan 3,55. Klaargezet : 9 @ 3. Catania presteert thuis erg goed. Bologna nog geen enkel gelijkspel in 12 uitwedstrijden waarvan 9 verloren.
Napoli vs Sampdoria. Staat aan 5,2. Klaargezet : 6 @ 4,6. Napoli presteert in eigen huis het best van alle clubs in Italie. 4,6 is dan een hele mooie odd.
Fiorentina vs Inter. Staat aan 3,5. Klaargezet : 9,5 @ 3,2. Fiorentina thuis erg sterk. Mooi doelsaldo: 24-9. Inter van de laatste 5 uitwedstrijden er 4 verloren en 1 gelijk.
Bundesliga
Leverkusen vs Augsburg. Staat aan 4,7. Klaargezet : 7 @ 4,3.
Leverkusen thuis sterk. Doelsaldo: 21-9. Augsburg zwak team.
Dortmund vs Ein. Frankfurt. Staat aan 5,6. Klaargezet : 5 @ 5,1. Dortmund thuis altijd veel en veel beter maar vaak laat de afwerking te wensen over. Desondanks erg veel vertrouwen in deze ploeg. Eintracht Frankfurt degelijk in uitwedstrijden, maar niet goed genoeg om hier stand te houden denk ik zo.
Chronologisch :
13.02. 20:45 Real Madrid - Manchester United
13.02. 20:45 Shakhtar - Dortmund
15.02. 20:45 AC Milan - Parma
15.02. 21:30 Sevilla - Dep. La Coruna
16.02. 15:30 Bayer Leverkusen - Augsburg
16.02. 18:00 Malaga - Ath Bilbao
16.02. 18:30 Dortmund - Eintracht Frankfurt
17.02. 12:00 Real Sociedad - Levante
17.02. 15:00 Catania - Bologna
17.02. 15:00 Napoli - Sampdoria
17.02. 16:00 Liverpool - Swansea
17.02. 20:45 Fiorentina - Inter
17.02. 21:00 Espanyol - Betis
17.02. 21:00 Real Madrid - Rayo Vallecano
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Ik snap de techniek niet echt goed.
Bijvoorbeeld voor Real Madrid - Vallecano, odd is nu 8.8, als ik het goed begrijp, zet jij automatisch 5 euro in als die odd zakt naar 5.5?
Waarom zou je dat doen? Als Real Madrid snel scoort zal die odd toch omhoog gaan, ipv omlaag, en heb je niets verdiend?
Als Real Madrid niet meteen scoort, gaat de odd dan langzaam (?) dalen tot 5.5, en dan hoop jij dat ze toch nog scoren?
0 Vind ik leuk's
akrisha:
Ik snap de techniek niet echt goed.
Bijvoorbeeld voor Real Madrid - Vallecano, odd is nu 8.8, als ik het goed begrijp, zet jij automatisch 5 euro in als die odd zakt naar 5.5?
Waarom zou je dat doen? Als Real Madrid snel scoort zal die odd toch omhoog gaan, ipv omlaag, en heb je niets verdiend?
Als Real Madrid niet meteen scoort, gaat de odd dan langzaam (?) dalen tot 5.5, en dan hoop jij dat ze toch nog scoren?

Vanaf het begin: de odd voor een gelijkspel is 8,8. De stand is 0-0, dus gelijk. Naarmate het langer 0-0 blijft wordt de kans op een gelijkspel groter, en dus de odd lager. Rond de 35/40e minuut zal de odd, mits een gelijke stand, waarschijnlijk naar de 5,5 gezakt zijn. Op dat moment neem ik de weddenschap van iemand aan (ik ben namelijk de bookmaker) en vanaf dat moment hoop ik dat Real Madrid wel scoort.
Dus inderdaad, wat jij ongeveer in je laatste zin zegt.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.