Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leven van voetbalwedden

Hallo mede-voetbalwedders!
Per toeval stuitte ik enkele weken geleden op deze website en ik heb toch maar besloten om ook een account aan te maken. Ik kom vaak eens kijken tussen het voetbalwedden door om bijvoorbeeld even de chatbox te lezen. Wat ik daar zie doet me vrijwel altijd met het hoofd schudden. Buiten dat de meesten vast allemaal hartstikke aardige gasten zijn, is het niveau van het wedden vaak erg bedroevend. Verliesgevende combi bets, mensen die op tilt slaan na een verloren weddenschap, livebets die puur geplaatst worden uit verveling of drang om te gokken. Dit doet me denken aan vroeger. Ik was vroeger ook zo! Ik heb ongeveer 10.000 euro verloren met wedden op voetbalwedstrijden.. als het niet meer is. Aan de manier waarop er hier gegokt wordt kan ik aflezen dat meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.
Door de jaren heen heb ik 3 winstgevende wedsystemen leren kennen/ontwikkeld. Ik wil deze graag met jullie delen. Niet omdat ik mezelf wil bewijzen, want ik heb inmiddels een dusdanige bankroll opgebouwd dat ik hier prima van kan leven. Nee, ik wil jullie graag helpen om winst te gaan maken. Nu kan ik begrijpen dat mensen sceptisch zijn om zomaar de beweringen te geloven van een zojuist ingeschreven lid. Maar ik zal hier alle selecties posten die ik zelf speel en de daarbij horende resultaten. Ik verplicht niemand iets, maar de resultaten zullen niet liegen. Het is aan jullie om te bepalen of je met me meedoet of niet!
Om te beginnen heb je een account bij Betfair nodig. Voor degenen die dit nog niet hebben of niet weten waarom Betfair zo'n unieke bookmaker is zal ik een korte toelichting geven. Betfair biedt de mogelijkheid om zelf Bookmaker te zijn. Je kunt hier namelijk wedden op dat iets WEL gaat gebeuren (Back) en op dat iets dat NIET gaat gebeuren (Lay). Je speelt hierbij tegen andere wedders! Dus niet tegen de bookmaker zelf! En daarbij is het bij zo goed als elke wedstrijd mogelijk om live te spelen. Zo kun je je eigen lot bepalen. Dit zijn de belangrijkste redenen waarom ik winst maak. Waarom denk je dat bookmakers uberhaupt bestaan? Juist, ze behalen lange termijnwinst op de meeste van hun klanten. Betfair rekent alleen 5% commissie over al je gewonnen weddenschappen. Dit is hoe Betfair zijn geld verdient.
Het zal voor beginners op Betfair misschien even wennen zijn aan de manier waarop de odds staan weergegeven, als hierbij problemen zijn mag je mij gerust een Prive-bericht sturen en dan zal ik alles zo goed mogelijk toelichten.
Voor ik over ga op de uitleg van mijn systemen, wil ik eerst een aantal vereisten stellen die nodig zijn om ook daadwerkelijk winst te gaan maken. Als je je hier niet aan houdt, om welke reden dan ook, zal het je ook nooit gaan lukken. Het vergt discipline, maar het zal zeker zijn vruchten afwerpen. Wedden op voetbal bevat voor veel mensen emotie. Schakel dit uit! Ook ik verlies soms weddenschappen, je moet je hierdoor niet uit het veld laten slaan door gekke dingen te gaan doen om je verlies goed te maken. Mijn systemen zijn zo goed, dat de winsten vanzelf wel weer zullen komen. Ik heb al ruim 2 jaar geen enkele verliesgevende maand gedraaid! Heb controle over jezelf, en speel alleen mijn selecties. Als laatste tip, speel niet met bedragen die je je niet kunt veroorloven. Ondanks dat je een winstgevend systeem speelt, zet je nooit meer dan 5% van je totale saldo op het spel. Er zullen af en toe ook losing streaks zijn en deze moet je kunnen opvangen. Houd je dus aan deze regel, je kunt uiteraard zelf bepalen hoeveel euro die 5% is en dit bedrag zal naarmate je langer speelt zeker groeien.
Nu ik deze paar statements gemaakt heb, is het tijd om over te gaan op waar je vast wel benieuwd naar bent geraakt. De systemen! Zoals ik zei speel ik 3 verschillende systemen en deze zijn als volgt;

Lay het gelijkspel
Lay de underdog bij een voorsprong
Single bets met waarde

Lay het gelijkspel
Zoals ik eerder zei, bij een Lay bet zeg je dus feitelijk dat iets niet gaat gebeuren. Lay het gelijkspel zegt dus dat de wedstrijd niet in een gelijkspel gaat eindigen. Wij gaan gelijke spelen layen met odds tussen de 3.7 en 5.2. Deze odds heb ik na veel onderzoek zo bepaalt en dit is het meest winstgevend gebleken. Ik zal het systeem verder uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Laten we de wedstrijd Fiorentina - Siena nemen die afgelopen zondag werd gespeeld. Voor de wedstrijd begon stond de odd van lay het gelijkspel op 4.7. Dit betekent dat als het wel een gelijkspel zou worden, wij 3.7 maal onze inzet kunnen verliezen. Echter dit zal nooit gaan gebeuren omdat wij tijdens de wedstrijd kunnen handelen! Word het geen gelijkspel, dan winnen wij onze totale inzet minus 5 % comissie. Nadat de wedstrijd van start is gegaan zal de odd van lay het gelijkspel steeds verder zakken, als er niet gescoord wordt. Dit omdat we dichter bij het einde komen en dus de kans op het gelijkspel steeds ietsjes groter wordt. Maar er komt een ogenblik dat er een doelpunt gaat vallen en dit is wanneer wij ons geld gaan verdienen. Fiorentina komt op een 1-0 voorsprong en Siena is nog meer underdog geworden dan het al was. Als je nu op een gelijkspel zou gaan wedden, krijg je vele malen meer terug dan dat je zou hebben gehad als het nog 0-0 stond. De odd voor een gelijkspel is gestegen naar 7.2! Wat betekent dit? Dat je nu ongeacht het resultaat van de wedstrijd winst kan maken. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het plaatsen van een BACK weddenschap (dus niet lay) voor een hogere odd op het gelijkspel. Je maakt nu ten alle tijden winst, ook al zou de wedstrijd toch nog gelijk eindigen. Sommigen raden het al, het enige gevaar is dus dat de wedstrijd (lang) 0-0 blijft. Maar met mijn selecties die ik op waarde selecteer zal dit niet vaak voorkomen. Hieronder volgen een aantal regels die ik heb opgesteld voor het handelen tijdens de wedstrijd bij alle mogelijke scenario's. Houd je hier altijd aan! Je bankroll zal snel gaan groeien.
De favoriet komt op een 1-0 voorsprong in de eerste helft, wacht ongeveer 20 minuten om te kijken of ze naar 2-0 gaan, blijft het 1-0 dan verlaat je de weddenschap door het gelijkspel te backen voor de hogere prijs dan je lay weddenschap.
De favoriet komt op een 2-0 voorsprong, blijf in de lay weddenschap om te zorgen dat je kans maakt om je volledige lay stake te winnen.
De 1-0 valt in de tweede helft pas, stap uit de weddenschap door te backen voor de hogere prijs dan je lay.
De stand gaat van 2-0 naar 2-1, stap onmiddelijk uit je weddenschap. Dit weer door het gelijkspel te backen voor de hogere prijs dan je lay. De notering zal nog steeds ongeveer gelijk zijn dan bij een 1-0 stand.
De underdog komt op een 0-1 voorsprong, dit is wanneer sommige mensen misschien in paniek zullen raken. De notering zal namelijk nu zakken en je kunt niet direct voor winst tekenen. Raak niet in paniek en wacht tot de rust. Als het nog steeds 0-1 is bij rust, stap dan uit de weddenschap door het gelijkspel te backen voor een lagere prijs (je neemt dus verlies). Dit moet soms gebeuren. Dit doe ik om te voorkomen dat je je totale inzet maal 3.7 verliest. Nu verlies je slechts een klein beetje.
De underdog komt op een 0-2 voorsprong, stap uit de weddenschap met een minieme winst. Dit weer door het gelijkspel te backen voor een hogere prijs dan de lay. Je kunt ook in de weddenschap blijven maar als de favoriet de 1-2 zal maken kun je niet meer voor winst uitstappen omdat de kans op een gelijkspel dan aanzienlijker wordt. Neem dus genoegen met een kleine winst, dit is het meest verstandige gebleken.
De stand blijft lang 0-0 OF gaat van 1-0 naar 1-1 en blijft zo, stap uit de weddenschap als de back weddenschap van het gelijkspel op odd 2.0 staat. Je neemt nu dus wederom genoegen met een verlies. Bij de meeste weddenschappen zal bij een gelijke stand de 2.0 odd ongeveer bereikt zijn na 65/70 minuten spelen. De kans bestaat dat er daarna nog wel gescoord gaat worden, maar dit risico gaan wij niet lopen om te voorkomen dat we onze gehele Lay bet verliezen.

Dit zijn de regels waar je je ten alle tijden aan moet houden, raak niet in paniek als je een keer genoegen moet nemen met een verlies. Aan het einde van de maand zal je saldo positief zijn. Blijf dit tegen jezelf zeggen! Laat je ook vooral niet beinvloeden door het wedstrijdbeeld als je aan het kijken bent naar een wedstrijd waar je op hebt gewed om misschien toch wat langer een goal af te wachten. Zet gewoon rustig je livescores aan en houd je aan de regels!
Lay de underdog bij een voorsprong
Dit is het systeem waar ik het meest trots op ben. Gelijkspel layen heb ik min of meer van andere mensen overgenomen met wat aanpassingen, maar dit systeem heb ik zelf ontwikkelt en het werkt als volgt. Ik selecteer een wedstrijd/wedstrijden waarbij ik het mogelijk acht dat de underdog op een 0-1 of 1-0 voorsprong zal komen. Je hoeft voor de wedstrijd begint geen enkele weddenschap te plaatsen, je komt pas in actie zodra die goal valt! Wat je dan doet is het plaatsen van een lay weddenschap op de underdog terwijl ze op voorsprong zijn gekomen. Dus niet op het gelijkspel, maar op het team dat underdog is voorafgaand aan de wedstrijd. Meestal liggen deze odds na de goal zo tussen de 2.7 en 3.9. Vereiste voor dit systeem is, is dat de 0-1 moet vallen in de eerste helft. Dus komt de 0-1 pas in de 51e minuut laat je deze gewoon schieten en plaats je geen weddenschap. Ook geen weddenschappen plaatsen als de underdog op een 1-2 voorsprong komt waarbij de favoriet als eerst scoorde.
Wij gaan nu ons geld verdienen op het moment dat de favoriet weer op gelijke hoogte komt. En dat doen we door de underdog te backen na de gelijkmaker voor een hogere prijs dan de lay bet. Dus eigenlijk hetzelfde soort principe als bij lay het gelijkspel. We blijven net zo lang in de weddenschap tot de gelijkmaker valt. Wacht na de gelijkmaker een paar minuutjes zodat de markt kan 'settlen' tot je je back weddenschap plaatst. Wat er ook gebeurt, je maakt nu altijd winst! Blijft het 0-1 of een andere achterstand, zullen we onze weddenschap verliezen en riskeren we onze volledige lay. Ik zal selecties geven van lay the underdog als ik die vind met waarde. Als de favoriet wel gewoon zoals verwacht op 1-0 komt, voldoet het gewoon niet meer aan de criteria en plaats je geen weddenschap. Dus je verliest nu ook niets.
Single bets met waarde
Last but not least, speel ik ook singles. Dus gewoon fixed odds (back weddenschappen) Ik heb door de jaren heen waarde leren ontdekken in wat dan ook maar mogelijke uitkomsten. Het kan gaan om 1, X, 2 bets maar soms ook both to score of over/under. Draw no bet behoort ook tot de mogelijkheden. Dit is puur een lange termijn systeem, die andere 2 systemen ook wel, maar in mindere mate. Verwacht bij dit systeem niet dat je bakken met geld zal verdienen in 1 klap. Maar winstgevend zal het zeker zijn. Dat beloof ik je!
Goed.. ik heb mijn systemen zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Het was nogal een verhaal. Ben je enthousiast geraakt, maar heb je toch nog vraagtekens over bepaalde dingen mag je mij gerust PMen of gewoon in mijn topic iets achterlaten.
Ik zal iedere dag een post schrijven met selecties van al mijn 3 systemen als ik iets speel zodat iedereen mee kan doen die dat wil. Als ik niets speel zal ik dat ook vermelden. Ik speel lang niet elke dag, ik ben uitsluitend opzoek naar waardevolle weddenschappen en speel dus nooit om het spelen. Een dagje niets is soms ook helemaal niet verkeerd! Ook zal ik in mijn topic resultaten bijhouden van de 3 systemen voor de mensen die toch nog wat voorzichtig zijn met het zomaar meespelen. Ik verwacht deze mid-week niets te gaan spelen vanwege het bekervoetbal en hier is het voor mij moeilijker om waarde te ontdekken op basis van statistieken. Dit weekend is er echter weer volop actie :d
Veel succes iedereen!
Sven
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sgutierrez
Country flagsgutierrez in 17-12-2012 22:28 Leden topics
in 17-12-2012 22:28 Leden topics
89 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag geen enkele selecties voor geen enkel systeem! Bijna alleen maar bekervoetbal en daar speel ik nooit op.
We spelen om te winnen en niet om het spelen!
0 Vind ik leuk's
Ik neem aan, dat je het weekend lekker actief bent ?
Groeteen
0 Vind ik leuk's
Moet je eerlijk zeggen dat ik bij het zien van het topic dacht: flikker op..
Maar wonder boven wonder heb ik alles gelezen en heb je me zelfs overtuigt dat ik zodra ik thuis kom even op die site kijk!
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Welkom, leuk begin kijk er naar uit om je resultaten te zien!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
sgutierrez:
Voor vandaag geen enkele selecties voor geen enkel systeem! Bijna alleen maar bekervoetbal en daar speel ik nooit op.
We spelen om te winnen en niet om het spelen!

Zeg eerlijk dat bovenstaande uitleg voor mij nog een beetje vogelen is maar ik ga je zeker volgen!
Keep up the good work :-)
0 Vind ik leuk's
Beste sgutierrez,
Bedankt om je inzichten - na ongetwijfeld veel zweet te hebben gelaten - met ons te willen delen. Negeer de uitlatingen van gefrustreerden en verbitterden onder ons. Ik kijk alvast reikhalzend naar het verdere vervolg van je topic uit. Succes!
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
sgutierrez:
Hallo mede-voetbalwedders!
Per toeval stuitte ik enkele weken geleden op deze website en ik heb toch maar besloten om ook een account aan te maken. Ik kom vaak eens kijken tussen het voetbalwedden door om bijvoorbeeld even de chatbox te lezen. Wat ik daar zie doet me vrijwel altijd met het hoofd schudden. Buiten dat de meesten vast allemaal hartstikke aardige gasten zijn, is het niveau van het wedden vaak erg bedroevend. Verliesgevende combi bets, mensen die op tilt slaan na een verloren weddenschap, livebets die puur geplaatst worden uit verveling of drang om te gokken. Dit doet me denken aan vroeger. Ik was vroeger ook zo! Ik heb ongeveer 10.000 euro verloren met wedden op voetbalwedstrijden.. als het niet meer is. Aan de manier waarop er hier gegokt wordt kan ik aflezen dat meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.

Welkom! Nou, daar kan de rest het maar mee doen :)! De chatbox is niet te lezen wanneer je niet ingelogd bent. Je account is gisteren aangemaakt ....De overige twee accounts zijn van afgelopen maart. Moet ik die dichtgooien .............? Wij zijn altijd op zoek naar bruikbare wed info. Maar maak er als 'nieuw' lid, niet zo'n showtje van. Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
sgutierrez:
Hallo mede-voetbalwedders!
Per toeval stuitte ik enkele weken geleden op deze website en ik heb toch maar besloten om ook een account aan te maken. Ik kom vaak eens kijken tussen het voetbalwedden door om bijvoorbeeld even de chatbox te lezen. Wat ik daar zie doet me vrijwel altijd met het hoofd schudden. Buiten dat de meesten vast allemaal hartstikke aardige gasten zijn, is het niveau van het wedden vaak erg bedroevend. Verliesgevende combi bets, mensen die op tilt slaan na een verloren weddenschap, livebets die puur geplaatst worden uit verveling of drang om te gokken. Dit doet me denken aan vroeger. Ik was vroeger ook zo! Ik heb ongeveer 10.000 euro verloren met wedden op voetbalwedstrijden.. als het niet meer is. Aan de manier waarop er hier gegokt wordt kan ik aflezen dat meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.

Welkom! Nou, daar kan de rest het maar mee doen :)! De chatbox is niet te lezen wanneer je niet ingelogd bent. Je account is gisteren aangemaakt ....De overige twee accounts zijn van afgelopen maart. Moet ik die dichtgooien .............? Wij zijn altijd op zoek naar bruikbare wed info. Maar maak er als 'nieuw' lid, niet zo'n showtje van. Succes!

Ik heb hier nooit eerder een account gehad, zal waarschijnlijk liggen aan dat ik de webproxy gebruik van wanadoo, mijn internet provider. Wat vast meerdere mensen doen! Het is niet mijn bedoeling geweest om een show op te voeren, integendeel wou ik juist aantonen dat ik niet maar wat aan het roepen ben. Maargoed, voor de non-believers onder ons kan ik alleen maar zeggen kom over een maandje nog eens kijken in dit topic.
0 Vind ik leuk's
"Maar maak er als 'nieuw' lid, niet zo'n showtje van. Succes!"
Hij is juist duidelijk! Succes nogmaals
0 Vind ik leuk's
vonloite:
sgutierrez:
Hallo mede-voetbalwedders!
Per toeval stuitte ik enkele weken geleden op deze website en ik heb toch maar besloten om ook een account aan te maken. Ik kom vaak eens kijken tussen het voetbalwedden door om bijvoorbeeld even de chatbox te lezen. Wat ik daar zie doet me vrijwel altijd met het hoofd schudden. Buiten dat de meesten vast allemaal hartstikke aardige gasten zijn, is het niveau van het wedden vaak erg bedroevend. Verliesgevende combi bets, mensen die op tilt slaan na een verloren weddenschap, livebets die puur geplaatst worden uit verveling of drang om te gokken. Dit doet me denken aan vroeger. Ik was vroeger ook zo! Ik heb ongeveer 10.000 euro verloren met wedden op voetbalwedstrijden.. als het niet meer is. Aan de manier waarop er hier gegokt wordt kan ik aflezen dat meer dan 90% van deze community verliesgevend speelt. Al zullen de meesten dit vast ontkennen haha.

Welkom! Nou, daar kan de rest het maar mee doen :)! De chatbox is niet te lezen wanneer je niet ingelogd bent. Je account is gisteren aangemaakt ....De overige twee accounts zijn van afgelopen maart. Moet ik die dichtgooien .............? Wij zijn altijd op zoek naar bruikbare wed info. Maar maak er als 'nieuw' lid, niet zo'n showtje van. Succes!

Lol, multicaccounting, referal codes als high roller zijnde, en chatbox kunnen lezen zonder account! KNAP. SCAM! Oprotte! :-@
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.