Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Galatasaray

Beste gasten van voetbalwedden ik begin met 1000 euro aan me tips en zal ieder dag voor de wedstrijden beginnen me inzetten doen en netjes bij houden dan zullen jullie zelf zien dat ik altijd winst boekt eind van de maand !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar galatasaray
Country flaggalatasaray in 9-09-2013 01:23 Leden topics
in 9-09-2013 01:23 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frontline:
Yoo turkoee, die laatste combi heb ik meegepakt. succes :d

wat heb je dan ingezet combo 4-6 neem ik aan en wat als inzet ook 45 euro of 15 !!
0 Vind ik leuk's
toto-nederland:
galatasaray:
Voor alle mensen wie mij nu al afkraken morgen naar de wedstrijden zien jullie zelf wel oke :) !!

Laatste combi pak ik in systeem mee, succes!

Pak je ook systeem weddenschap of niet 4-6 ?
0 Vind ik leuk's
tattooaces:
galafixery............hutufutu

Het is hütü/fütü @!#@#$!
galatasaray:
vlaming:
kan iemand deze idioot verbannen?
zat heel de dag de chat ook te verzieken
dit is ssimsek

Wie is ssimsek gvd ? hele dag door en waarom idioot praat je ff normaal gast
noem jou toch ook niet idioot of iets begrijp wel dat somige mensen hier last hebben
van me nickname galatasaray maar daar kan ik ook weinig aan doen

Goed bezig met jezelf te promoten zeg, je hoeft niet zo opgefokt te reageren op alles en iedereen, er zijn hier geen vijanden afaik.
als je ssimsek bent: vergeet het bovenstaande, welcome back :) :) :)
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
20.00 Malta - Bulgarije FT 2 1.35
Voor de beste mensen wie mij in de gaten houden en wie mij niet lopen aftekraken heb ik hier een paar bets voor jullie waar jullie uit kunnen kiezen ik denk dat bulgarije vandaag met 2 vingers in de neus gaat winnen ik weet niet of jullie de wedstrijden tegen Italie dinsdag hebben gezien die hadden echt zo een pech dat die bal er niet inging hadden een aantal leuke kansen maar buffon was gewoon te sterk in ze goal. De eerste wedstrijd in de poul won bulgarije maar liefst met 6-0 van malta bulgarije is er nu zo dichtbij om een WK mee te maken staan 1 punt los op nummer 3 ( tsjechie ) 4 ( armenie ) 5 ( denemarken ) en vanavond speelt lijstaanvoerder met 17 punten italie tegen tsjechie en nummers 4 & 5 armenie tegen denemarken !!
Voor de mensen wie wat risico willen nemen kunnen ook hc 1-0 2.06 betten heb daar zelf een 10tje op
18.00 Kazakichstan - Zweden FT 2 1.26
Door vorige week uit van Ierland te winnen heeft zweden nu zelf de touwtjes in de hand om de poule als 2de te eindigen achter duitsland zweden staat met 14 punten 2de wat word gevolgd door Oostenrijk en Ierland bijde met 11 punten en als we er ook nog van uit gaan dat vandaag die twee het tegen elkaar opnemen en als zweden wint dat de verschil tussen oostenrijk en ierland 5 punten kan uitlopen indien het in een gelijkspel eindigt en dan zijn ze ook al bijna zo zeer zeker om als 2de in de poule te eindigen eerste wedstrijd in de poul tussen deze 2 eindigden in 2-0 door doelpunten van onze oude bekende uit de eridivisie Rasmus elm en Marcus Berg
Verder een leuke bet in deze wedstrijd is het scoren van Zlatan 1.85 en zlatan 2maal liefst 4.75 bij een funbet zeer zeker mogelijk om er een eurotje op te missen ( 10tje op zlatan ) en 2x zlatan scoren 5 euro
Deze 2 wedstrijden vertrouw ik echt op en hier onder wat paar tips waar jullie uit kunnen kiezen ik heb op elke bet ingezet maar in combinatie met combo's niet veel op de wedstrijden hier onder paar eurotje's maar !!
Andora - Nederland Wesley sneijder scoren 1.68 ( zal goed voor zn moraal zijn en ik denk ook wel dat de spelers vandaag sneijder meer gaan opzoeken tegen het armoedige andora ) wat nog mooier is wesley sneijder scoort buiten het strafschopgebied 4.00 !! heb 25 euro op sneijder scoren en 5 euro op wesley sneijder buiten het strafschopgebied

Wit Rusland - Frankrijk In poule I staat spanje aan kop met 14 punten gevolgt door frankrijk met 11 maar spanje gaat daar gewoon eerste eindigen die hebben nog maar 2 wedstrijden te spelen tegen wit rusland en georgie bijden thuis dus is Spanje al zeker van een wk ticket en Frankrijk eindigt wel 2de in de poul met 6 punten staat finland op 3 dus 3 punten verschil met finland die beseffen zelf ook wel dat het nooit 2de in de poul gaat worden dus denk ik dat vandaag deze wedstrijd wel eens een hele open wedstrijd kan worden waar best 2.5 Over mogelijk is 2.30 en ik zie benzema wel vandaag scoren die heeft zoveel kritiek gehad die scoort vandaag wel een doelpuntje benzema 2.65 2doelpunten geeft 10.00 en een hatricks liefst 50.00 ik heb daar een euro op en 4 euro op 2 goals en een 10tje op benzema scoren veel suc6 alvast voor de mensen wie deze tip mee tippen !!
Roemenie - Turkije Hele mooilijke wedstrijd ik heb zelf op turkije gebet 3.10 de bedrag is nu inmidels al omhoog maar wat zeer mogelijk is vandaag is dat bij Turkije met het hoofd word gescoort door de 2 spitsen namelijk Umut Bulut & Burak yilmaz bijde zeer kopsterk in de lucht en scoren best wel vaak met hoofd die zullen vandaag aardig wat ballen krijgen van arda turan ( atletico madrid ) en selcuk inan ( galatasaray ) en gokhan tore ( ex chelsea ) mooie qutering van 10.00 als 1 van ze scoort met het hoofd heb op bijde 5 euro ingezet
Verder denk ik dat uruquay een hele gooie kans maakt op winnen !! En brazilie wint ook wel denk ik en gok ook dat daar veel doelpunten gaan vallen laatste vriendschapelijke wedstrijd tussen die 2 is geindigt in een 6-2 in 2008 toen Luis fabiano een hatrick scoorden maar die wedstrijd is laat in de nacht dus daar wacht ik nog wel ff op met betten !! OEKRAINIE - Engeland zelf denk ik aan HALFTIME X en slovakije maakt ook wel een goede kans om te winnen tegen bosnie maar zou ook zeer goed kunnen dat bosnie wint maar mijn gevoel zegt tog slovakije
BEGIN SALDO 400
BET 80 EURO
NIEUWE SALDO 320
0 Vind ik leuk's
Mooie beschreven! Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nog even en we gaan weeeeerr......
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Nog even en we gaan weeeeerr......
\
HAHAHAHAHA JUICHEEEEEEEEEEN DIE IS GOEDDDD HAD ECHT GEEN ZIN OM TE LACHEN MET AL DIE NERDJES ACHTER HUN PC MAAR JIJ MAAKT ME DAG GOED GOZERRR HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!
0 Vind ik leuk's
Ik speel Benzema mee hopelijk start hij want Giroud speelt ook sterk laatste tijd en Bulgarije hc 1-0 speel ik ook mee. succes (y) mooie beschrijving en in mijn ogen mooie tips :)
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Ik speel Benzema mee hopelijk start hij want Giroud speelt ook sterk laatste tijd en Bulgarije hc 1-0 speel ik ook mee. succes (y) mooie beschrijving en in mijn ogen mooie tips :)

Thanks man :) ook nog een normaal iemand dus te vinden !!
0 Vind ik leuk's
galatasaray:

Roemenie - Turkije Hele mooilijke wedstrijd ik heb zelf op turkije gebet 3.10 de bedrag is nu inmidels al omhoog maar wat zeer mogelijk is vandaag is dat bij Turkije met het hoofd word gescoort door de 2 spitsen namelijk Umut Bulut & Burak yilmaz bijde zeer kopsterk in de lucht en scoren best wel vaak met hoofd die zullen vandaag aardig wat ballen krijgen van arda turan ( atletico madrid ) en selcuk inan ( galatasaray ) en gokhan tore ( ex chelsea ) mooie qutering van 10.00 als 1 van ze scoort met het hoofd heb op bijde 5 euro ingezet

22' GOAL FOR TURKEY! Burak YILMAZ (TUR) atones for his earlier miss with a quite brilliant header following a Caner ERKIN (TUR) cross from the left-hand side. Ciprian TATARUSANU (ROU) stood no chance and the visitors lead. That could be a crucial goal in European Group D
nice deze voorspelling... te laat gelezen, ik had Yilmaz scoren willen nemen icm draxler en sneijder..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.