Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Galatasaray

Beste gasten van voetbalwedden ik begin met 1000 euro aan me tips en zal ieder dag voor de wedstrijden beginnen me inzetten doen en netjes bij houden dan zullen jullie zelf zien dat ik altijd winst boekt eind van de maand !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar galatasaray
Country flaggalatasaray in 9-09-2013 01:23 Leden topics
in 9-09-2013 01:23 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
GOAAAAAAAAAAL MEVLUT ERDINCCC 320 EURO OP TURKIJE GEZET ODD 3.55 1136 :) HAHAHAHA ALLEEN KUT SPANJEE :@ :@ :@ 2=2
0 Vind ik leuk's
HAHAH alle mensen op de chat wie zijden dat turkije niet ging winnen tog nou mooi 1136 euro :)
burak scoort met het hoofd 5x10= 50 euro
zlaten scoort 10 x 1.85 = 18.50
€ 1204.50 ( nieuwe saldo ) !!
en nog combo bon 100 euro op bulgarije zweden nu nog Uruquay 1X is ook ff 212 eurotje's !! dan totaal 1416 euro tog ff 416WINST
jammer van bulgarije hc 20.60 daar door niet gewonnen en kut Spanje 2-2 verpest ook ff paar mooie combos weg 275 euro inleg maar maakt allemaal niet uit turkije heeft me tog nog gered :) hopen dat sneijder nog scoort dan ook ff 42 eurotjes er bij !!
En alle mensen op de forum wales - servie had nog gezegt bijde spelen voor niks zou best kunnen dat het 2.5 over word dat zwitserland wel ging winnen :) Zweden u21 X2 DUBBELE KANS griekenland X/1 HALFTIME/FULTIME Frankrijk wel 2.5 over zou kunnen worden dat slovakije tegen bosnie best mogelijk is op 1/2 2/1 halftime fultime zoek maar allemaal terug op de chat mensen maar ja ik praatte te veel toch daarom ben ik ook geband maar maak mij niet uit mensen wie me wel hebben gevolgd veel suc6 !!!
0 Vind ik leuk's
Owja mensen wie vroegen of romenie - turkije goal goal word zoek maar op ik zij dan doe je beter 1.5 over want kan ook hele gooie kans 1-0 2-0 0-1 0-2 :) !!!!!!
0 Vind ik leuk's
wat een debiel ben jij
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
wat een debiel ben jij

HAHAHAHA TURKIJE WINT TOG NIET MET ZE ALLE OP CHAT :) MOOI ZO EN JIJ KRIJG LEKKER EEN BAN VAN MIJ NOG ZO EEN HATER WIE NIET KAN HEBBEN DAT IEMAND WINT !! :)
0 Vind ik leuk's
Bewijs posten is ook niet onhandig. Ik heb namelijk 1000tje ingezet op Slowakije - Bosnie HT/FT 1/2.
(dat laatste is dus sarcasme).
gr gr
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
Bewijs posten is ook niet onhandig. Ik heb namelijk 1000tje ingezet op Slowakije - Bosnie HT/FT 1/2.
(dat laatste is dus sarcasme).
gr gr

Geloof jij mij nu ook niet oke heb al me stack ingezet op turkije ging die wedstrijd kyken vol spanning dacht echt dat ik vandaag kassa zou winnen alleen die kut spanje 2-2 dom van mij gespeelt dat ik niet over 2.5 speel zelfde geld voor mij combinatie bon kijk hoe gaat ik frankrijk analiseert 2.5 over 2.30 inplaats van dat doe frankrijk rust winnen staat nu 2-3 5 goals over 4.5 was 9 of 10 euro ook volgens mij :) blijf mij volgen kijk die lange tekst wat ik post alles wat ik tip is zowat goed maar in de chat heb ik ook aangegeven dat slovakije 1/2 2/1 kon worden ik dacht meer op 2/1 oostblok landen tegen elkaar denk je dat het hun boeit of ze naar een wk gaan of dat ze tijdens die wedstrijd per spelers 500.000 euro krijgt ????
0 Vind ik leuk's
...
Serieus? Het enige wat ik vraag is: post eens een ticket oid van dat je een weddenschap gelegd hebt. Ik - en met mij duizenden anderen - kunnen ook makkelijk praten dat ik 1000 hierop en 1000 daarop heb gewonnen. Het komt nu nogal rommelig over.
En gebruik eens een punt in een zin, ik was buiten adem na het lezen van die tekst.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
1219.50 heel me kassa op uruquay 2.10 & brazilie 1.55
3970 :) ja en ik ben fake tog hou me aan me woord als ik blut ben verdwijn ik hier
uruquay 1x dan heb ik 212 er bij
en als uruquay & brazilie ( ht ) wint me systeem 4/5/6 weddenschap ook goed !!
0 Vind ik leuk's
Hopeloze zaak... Lees je de posts weleens of zeg je gewoon maar wat?
gr gr
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.