Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Galatasaray

Beste gasten van voetbalwedden ik begin met 1000 euro aan me tips en zal ieder dag voor de wedstrijden beginnen me inzetten doen en netjes bij houden dan zullen jullie zelf zien dat ik altijd winst boekt eind van de maand !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar galatasaray
Country flaggalatasaray in 9-09-2013 01:23 Leden topics
in 9-09-2013 01:23 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
HAD IK MAAR OVER 2.5 HAD IK NU 340 WAS TOG 128 WINST MAAR MAAK NIET UIT ALS BRAZILIE MAAR WINT DALIJK !!!
0 Vind ik leuk's
Dus wanneer Brazilië niet wint sta je op 0?
Want je hebt net je overige budget/winst op Santos NG gezet terwijl die fout was?
Hoop met je mee op een dikke pot dan met Brazilië als winnaar! :)
0 Vind ik leuk's
principito93:
Dus wanneer Brazilië niet wint sta je op 0?
Want je hebt net je overige budget/winst op Santos NG gezet terwijl die fout was?
Hoop met je mee op een dikke pot dan met Brazilië als winnaar! :)

Ja als brazilie niet wint heb ik 0 als ze wel winnen 4k jammer dat die toto plek niet open is anders had ik nu wel verzekert door op portugal X2 ( DUBBELCHANGE ) INTEZETTEN GEEFT 2.10 dan zou ik 1000 euro daar op doen win ik 2100 krijgt die man zijn 1000 euro terug hou ik 1100 over waar van 1000 ( startbudget was ) dus heb ik maar 100 euro winst !!
Maar wint brazilie dan tog dan geef ik van die 4k 1k aan die man hou ik 3k over 1k inzet 2k winst snap je !! maar ja dat kan nu niet dus heb 1k inzet en als brazilie wint 4k dus een winst van 3k maar als je hem verzekert win je 1000 euro minder maar dan ben je ieder geval zeker van die 1.1k winst wat je krijgt dan hou je als nog 100 euro winst over sta je geen verlies maar ik kan ook bijvoorbeeld 2k op X2 ( DUBBELCHANGE DOEN ) maar als dan brazilie wint heb je die 2k voor niks weg gegeven win ik als nog 4k 2k naar die man bij wie ik hem verzekert ( al heb je geen geld en je kan aantonen dat je nog 1 wedstrijd hebt doet die niet mooilijk ) 1k was mijn eigen inzet ( start kapitaal ) blijft er als nog 1k winst over !!
Het is maar net wat je wilt je kan het op safe pakken maar als dan brazilie uitijndelijk toch wint dan heb je spijt van dat je 2k heb wegegeven voor niks sommige mensen zeggen iets beter dan niets maar iedereen ze mening !
0 Vind ik leuk's
Iemand wie nog wakker is en toevalig op deze forum wie heeft de opstellingen van brazilie en bij portugal doet ronaldo niet mee tog of wel ??? zou echt zuur zijn als die ineens tog meedoet maar vast niet stond overal dat hij er niet bij was maar je weet maar nooit dat zijden ze vandaag bij turkije ook over arda turan wie ziek was en nog zoveel maar dat was meer om de druk weg te halen bij de andere spelers en dat de focus totaal naar arda turan ging en gokhan gonul tactisch is fatih terim zo een gooie coach niemand ziet dit soort kleine dingetjes in !!!
0 Vind ik leuk's
COME ONE BRAZIL BEN WEL ECHT MOE HEB MOOIE STREAM GEVONDEN BEELD VERGROTEN AANSLUITEN OP AAN ME LCD TV EN LIGGEN OP BED KYKEN KOM OP BRAZILIE 4000 EURIES GENOEG VOOR DEZE WEEK DAN DINSDAG WOENSDAG DONDERDAG CL & UEFA CUP WEER KNALLEN !!
0 Vind ik leuk's
WAT EEN KUT GOAL VAN PORTUGAL ZEG MAICON GAAT ZO DE FOUT IN GELUKKIG T.SILVA WEER EEN BEEST NET ALS ALTIJD GOOIE CORNER VAN NEYMAR OOK TROUWENS KOMT HELEMAAL GOED MAAR RUST EINDIGT WEL 1-1 !!!
0 Vind ik leuk's
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAM NEYMAAAAAAAAAAAAAR WAT EEN GOAALLLLL BAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM
0 Vind ik leuk's
2 Gooie kansen alweer voor brazilie kom op 1-3 dan is het afgelopen met portugal komen ze nooit meer boven op !!
0 Vind ik leuk's
BAAAAAM JO ( EX GALATASARAY 3-1 ) 4000 EURO !!!!!! + ME SYSTYM 4-6 OOK GOED 82 euries maar maar met die kan ik dan voor de weekend spelen mooi meegnomen alleen jammer van die 220 op NG Santos anders had ik 300 voor weekend maar maak niet uit !!!!!
0 Vind ik leuk's
Extra tijd 3970 euro en nog 82 euro van me system 4-5-6 4000 EURO UITCASHEN !! 52 euro voor morgen en weekend gaat die verloren jammer 3000 winst ga CL UEFA weer 1000 euro of 500 euro storten tot dinsdag heb ik me geld wel binnen :)
En voor alle mensen wie 1 - 2 - 3 euro op veilig spelen heb niks tegen jullie zo heb ik ook gespeeld en me begin stack opgebouwd maar dat is dan 2 jaar geleden ben nu 23 jaar speel sinds me 13e toto ik praat niet zomaar over ietss !!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.