Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Galatasaray

Beste gasten van voetbalwedden ik begin met 1000 euro aan me tips en zal ieder dag voor de wedstrijden beginnen me inzetten doen en netjes bij houden dan zullen jullie zelf zien dat ik altijd winst boekt eind van de maand !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar galatasaray
Country flaggalatasaray in 9-09-2013 01:23 Leden topics
in 9-09-2013 01:23 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
GOODNIGHT IEDEREEN en voor alle mensen wie uit me lange geschreven tekst tips uit hebben gehaald gefeliciteerd ook daar was alles goed wat ik voorspelde zo wat
bulgarije 2
zweden 2
ibrahimovic scoren
Engeland rust X Frankrijk dat het best over zou kunnen worden
zelfde geld voor brazilie
alleen jammer dat sneijder niet scoorde maar die had zat kansen om ze doelpuntje mee te pikken
en benzema is niet gestart maar in de tekst staat duidelijk dat het een openwedstrijd zou worden en dat over 2.5 goal 2.30 best goed mogelijk was
en slovakije was mij gevoel maar duidelijk ook aangegeven dat de wedstrijd bijde kanten op kon
turkije winnen 3.10 en natuurlijk burak yilmaz scoort met het hoofd 10.00
0 Vind ik leuk's
Hoe je zelf speelt moet je zelf weten, vind het alleen heel raar dat je alllllllin gaat op Brazil en Uruguay en het later over Santos hebt.
Je was toch allllin?
Hoe kun je dan op Santos zetten.
Als het allemaal klopt wat je zegt heb je een mooie winst behaald, gefeliciteerd.
Printscreentje zal je verhaal zeker geloofwaardiger maken bij iedereen.
(y)
0 Vind ik leuk's
galatasaray:
frontline:
Hoe werkt dit?? Wat bedoel je met 1219 heel me kassa op die en die team...? Kan je via deze website ook meespelen zonder met echt geld te spelen?
Iemand een link waar het duidelijk staat uitgelegd. Srry ben redelijk nieuw hier.

Heel mijn kassa wat ik op mijn acc hebt staan snap je 1219 euro en 50 cent die bedrag doe je X ( VERMENIGVULDIG JE ) met uruquay 2.10 ( winnen ) en brazilie 1.55 ( winnen ) dan kom je uit op 3970 tog ?

Op welke account had je 1219 staan en nu 3970?
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Galatsaray, had ik het andersom gedaan... was ik nu ook wel binnen. Dus slovakije 1ste helft en france full time. Die hadden die hoge combi verneukt. Had 10 kop kunnen worden...
blijf je tips plaatsen.. :)
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Hallo Galatasaray. Ik hoop voor je dat je ook echt die 4000 euro hebt gewonnen, maar als je nu gewoon duidelijk je tips neerzet, zonder er een bler verhaaltje er om heen te houden, dan komt dat ook een stuk geloofwaardiger over bij de rest. Het komt allemaal heel verwarrend over omdat je topic een grote chaos is. Er staan bij topics van leden genoeg voorbeelden hoe het wel kan. Zo krijg je misschien ook wat meer respect.
Ik hoop dat je er wat aan doet want je zet je zo wel wat voor lul.
Succes
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Wat is dit in vredesnaam voor topic, het lijkt wel 1 of ander dialoog die je met jezelf hebt, de bedoeling van een topic is, dat je tips er neer gaat zetten en het niet gaat gebruiken als een soort van chat sessie met jezelf. Het is zo heel onoverzichtelijk
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Galat blijf je tips plaatsen..
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Hoop geschreeuw, leest heel vervelend. Capslock uit zou ook al helpen. Succes verder.
0 Vind ik leuk's
harmn:
Hallo Galatasaray. Ik hoop voor je dat je ook echt die 4000 euro hebt gewonnen, maar als je nu gewoon duidelijk je tips neerzet, zonder er een bler verhaaltje er om heen te houden, dan komt dat ook een stuk geloofwaardiger over bij de rest. Het komt allemaal heel verwarrend over omdat je topic een grote chaos is. Er staan bij topics van leden genoeg voorbeelden hoe het wel kan. Zo krijg je misschien ook wat meer respect.
Ik hoop dat je er wat aan doet want je zet je zo wel wat voor lul.
Succes

eeej is tog mijn topic boeit mij niet wat mensen er van vinden speel geen 1/2/3 euro inzet jongen hoe je bezig met je eigen ding als je niet blijft volgen !!
0 Vind ik leuk's
frontline:
Galatsaray, had ik het andersom gedaan... was ik nu ook wel binnen. Dus slovakije 1ste helft en france full time. Die hadden die hoge combi verneukt. Had 10 kop kunnen worden...
blijf je tips plaatsen.. :)

ik heb hem wel gewonnen 45 euro inzet 82 gewonnen jammer van slovakije en frankrijk als je die idd had omgedraait over allebij over 2.5 over had gespeelt zat er wel een leukere winst in !!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.