Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
07-11-2012 21:58 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tim, waarom speel je ze eigenlijk niet 3/4? Want dan had je gewoon een goede winst gehad met je combo. :)
Of combos van 2 en een combo van 4 en systeem
Verliezen met 1 puntje is erg zuur heb het ook zo vaak gehad
Verliezen met 1 puntje is erg zuur heb het ook zo vaak gehad
FooK ThE BooK !!!
pico020:
Tim, waarom speel je ze eigenlijk niet 3/4? Want dan had je gewoon een goede winst gehad met je combo. :)
Ja zit inderdaad te denken. Dan moet ik wel meer inzetten dus dat is wel minder.
Ik denk dat ik zulke lage handicaps moeten laten liggen en dan gewoon bijvoorbeeld phoenix winst laten doen.
Heb alleen Sixers gespeeld dus voor mij een winstje :)
timbarrett:
Ja zit inderdaad te denken. Dan moet ik wel meer inzetten dus dat is wel minder.
Ik denk dat ik zulke lage handicaps moeten laten liggen en dan gewoon bijvoorbeeld phoenix winst laten doen.
pico020:
Je zet wel meer in, maar het risico op verlies is een stuk kleiner. Het gebeurd zelden dat je met een 4-combo de jackpot pakt. Zo was het verschil vannacht tussen of niets of alles erg groot. Bij 3/4 of misschien 2/4 systemen zet je wel meer in, maar uit mijn ervaringen bij basketbal merk ik dat grotendeels van mijn 4-combo's er 3 wedstrijden goed zijn gegaan. Het lastige aan NBA is ook dat als je snachts slaapt je niet kan surebetten bij je laatste match, zoals gisteravond een perfect voorbeeld was geweest denk ik.
Ik heb de afgelopen 3 dagen 2x jackpot gepakt met 3/4 en 4/4 in systeem: 210 per keer. 25 inzet. Hij heeft gewoon pech gehad.
Je zou met mijn systeem 5e meer inzetten. Bij 3/4 pak je dan 10e winst, 4/4, want die speel ik dan ook, 185e winst
Vannacht de winst gehaald met pacers-8 miami over, hornets over en magic under
Je zou met mijn systeem 5e meer inzetten. Bij 3/4 pak je dan 10e winst, 4/4, want die speel ik dan ook, 185e winst
Vannacht de winst gehaald met pacers-8 miami over, hornets over en magic under
sundayem:
Ja, echt debiel dat ze midden in de nacht spelen ;-) :d
timbarrett:
Het lastige aan NBA is ook dat als je snachts slaapt
pico020:
Het lastige aan NBA is ook dat als je snachts slaapt
Ja, echt debiel dat ze midden in de nacht spelen ;-) :d
NBA Combo
01:05 NBA Basketball Toronto Raptors @ Cleveland Cavaliers - Handicpa Cleveland Cavaliers (+3.0) @ 1.91
01:05 NBA Basketball: Sacramento Kings @ Orlando Magic - Winst: Orlando Magic @ 1.83
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers @ 1.77 (Pick of the day)
04:35 NBA Basketball: Denver Nuggets @ Portland Trail Blazers - Winst: Denver Nuggets @ 1.71
Stake : €20.00
Odd: 10,62
Estimated Returns : € 212.30
Motivatie
Cleveland - Toronto
Cleveland speelt verassend goed, de laatste weken spelen ze hun beste basketbal dit seizoen en wisten zij gisteren ook nog uit in Chicago de Bulls te verslaan. Ondanks dat toronto gisteren niet heeft gespeeld en dus rust heeft gehad verwacht ik dat cleveland thuis toronto verslaat en zo niet de score dicht bij elkaar blijft. De +3 hoort genoeg te zijn.
Orlando - Sacramento
Beide teams hebben gisteren gespeeld, Sacramento Kings hebben gisteren een lange match gehad door de Overtime in Miami en nu moeten ze weer reizen (wat al erg vermoeiend is) naar Orlando. Orlando had gisteren een knappe uit overwinning op de 76érs en ik denk dat ze dit vanavond thuis vast kunnen houden. Zo'n overwinning geeft veel vertrouwen.
LSU Tigers - Arkansas Razorbacks
LSU heeft thuis nooit problemen tegen Arkansas, ik verwacht hier vanavond ook geen problemen.
Portland Trail Blazers - Denver Nuggets
Denver heeft een indrukwekkend seizoen en vele goede teams verslagen. Denver heeft het in Portland over het algemeen wel lastig maar Portland heeft een slechte reeks neergezet, de laatste 6 wedstrijden hebben ze maar 1 wedstrijd kunnen winnen. Denver heeft uit de laatste 6 wedstrijden er 3 kunnen winnen.
Mini Combo
02:00 NBA Basketball: Dallas Mavericks @ Memphis Grizzlies - Spread Dallas Mavericks (+8.0) @ 1.91
02:00 NBA Basketball: Golden State Warriors @ New York Knicks - Spread Golden State Warriors (+8.0) @ 1.91
03:00 NBA Basketball: Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Spread Atlanta Hawks (+4.5) @ 1.91
Stake : €10.00
Odd: 6.95
Estimated Returns : € 69.57
NBA / NCAA Stappenplan - Stap 2 van de 7 - Pick of the Day
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers
Stake 19,10 @ odd 1.77
01:05 NBA Basketball Toronto Raptors @ Cleveland Cavaliers - Handicpa Cleveland Cavaliers (+3.0) @ 1.91
01:05 NBA Basketball: Sacramento Kings @ Orlando Magic - Winst: Orlando Magic @ 1.83
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers @ 1.77 (Pick of the day)
04:35 NBA Basketball: Denver Nuggets @ Portland Trail Blazers - Winst: Denver Nuggets @ 1.71
Stake : €20.00
Odd: 10,62
Estimated Returns : € 212.30
Motivatie
Cleveland - Toronto
Cleveland speelt verassend goed, de laatste weken spelen ze hun beste basketbal dit seizoen en wisten zij gisteren ook nog uit in Chicago de Bulls te verslaan. Ondanks dat toronto gisteren niet heeft gespeeld en dus rust heeft gehad verwacht ik dat cleveland thuis toronto verslaat en zo niet de score dicht bij elkaar blijft. De +3 hoort genoeg te zijn.
Orlando - Sacramento
Beide teams hebben gisteren gespeeld, Sacramento Kings hebben gisteren een lange match gehad door de Overtime in Miami en nu moeten ze weer reizen (wat al erg vermoeiend is) naar Orlando. Orlando had gisteren een knappe uit overwinning op de 76érs en ik denk dat ze dit vanavond thuis vast kunnen houden. Zo'n overwinning geeft veel vertrouwen.
LSU Tigers - Arkansas Razorbacks
LSU heeft thuis nooit problemen tegen Arkansas, ik verwacht hier vanavond ook geen problemen.
Portland Trail Blazers - Denver Nuggets
Denver heeft een indrukwekkend seizoen en vele goede teams verslagen. Denver heeft het in Portland over het algemeen wel lastig maar Portland heeft een slechte reeks neergezet, de laatste 6 wedstrijden hebben ze maar 1 wedstrijd kunnen winnen. Denver heeft uit de laatste 6 wedstrijden er 3 kunnen winnen.
Mini Combo
02:00 NBA Basketball: Dallas Mavericks @ Memphis Grizzlies - Spread Dallas Mavericks (+8.0) @ 1.91
02:00 NBA Basketball: Golden State Warriors @ New York Knicks - Spread Golden State Warriors (+8.0) @ 1.91
03:00 NBA Basketball: Atlanta Hawks @ Utah Jazz - Spread Atlanta Hawks (+4.5) @ 1.91
Stake : €10.00
Odd: 6.95
Estimated Returns : € 69.57
NBA / NCAA Stappenplan - Stap 2 van de 7 - Pick of the Day
02:00 NCAA Basketball: Arkansas Razorbacks @ LSU Tigers - Winst: LSU Tigers
Stake 19,10 @ odd 1.77
Bedoel je met pick of the day dat je er heel veel vertrouwen in hebt?
Ik speel weer met je mee tim! (y)
Toch vind ik NCAA als pod wel een risico.. je weet het nooit daar ik speelde vannacht over/under spread van over 133 kwamen op 100 dat soort gekke dingen daar. ;p
Toch vind ik NCAA als pod wel een risico.. je weet het nooit daar ik speelde vannacht over/under spread van over 133 kwamen op 100 dat soort gekke dingen daar. ;p